quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Dus dan moet ik mijn hand er zo omheen doen, en dan?
[afbeelding]
dan haal je de verpakking eraf en likje.... aan het ijsje...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Dus dan moet ik mijn hand er zo omheen doen, en dan?
[afbeelding]
Belachelijk! Dan mag alles, drank over iemand gooien, schoppen, slaan, bijten ect. Dus er wordt ook niks gedaan met de serieuse waarschuwing na het Amandel Huub in bed en Brrr die para wordt hotel geval, toen werd er gezegd nog 1 keer een kleine schopje en dat is dan meteen exit!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat heel vroeg rustig worden. Ik doe alvast de groeten aan de ochtendploeg en ga wat anders doen. Tot morgen
Dan zijn ze in 1 keer 4 bewoners kwijt, dat durven ze niet aan. Ze hebben daarom maar een nieuwe regel ingevoerd zodat de overtreders financieel aangepakt gaan worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:57 schreef carpediem23 het volgende:
Belachelijk! Dan mag alles, drank over iemand gooien, schoppen, slaan, bijten ect. Dus er wordt ook niks gedaan met de serieuse waarschuwing na het Amandel Huub in bed en Brrr die para wordt hotel geval, toen werd er gezegd nog 1 keer een kleine schopje en dat is dan meteen exit!
trustequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:59 schreef lorence1 het volgende:
truste iedereen. ik ga wat slaapuurtjes inhalen![]()
Veel succes bij het uitzitten van deze streams![]()
tja en morgen kan hij haar weer helemaal verrot schelden, maar goed dan is hij lekker van z'n kwakje afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
Huub: voulez vous coucher avec moi
[afbeelding]
Pssst.... over wie heb je het, er zijn meerdere mogelijkheden namelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:02 schreef Marelle het volgende:
[..]
tja en morgen kan hij haar weer helemaal verrot schelden, maar goed dan is hij lekker van z'n kwakje af![]()
Goeie van jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Pssst.... over wie heb je het, er zijn meerdere mogelijkheden namelijk![]()
LCDquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Ze zien zichzelf op de plasma en worden helemaal gek.
Maat niet uit zelfs de foto hierboven is verwarrendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
Goeie van jezo allert ben ik niet meer op dit uur. Dit zelfde geldt uiteraard ook voor uhm.....uhm......sorry ik kan de namen niet over m'n lippen krijgen
![]()
Zo ziet het er dus uit , hehehe aldus Aman.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian gaat oefenen op Japio
[afbeelding]
hahahaha dat poppetje, helemaal leipquote:
als amanda maar niet denkt dat deze 'nieuwe' techniek de spiegel vervangt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo ziet het er dus uit , hehehe aldus Aman.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:13 schreef Marelle het volgende:
[..]
hahahaha dat poppetje, helemaal leip [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
Wil ik me aanmelden voor een maand streamen...klopt me wachtwoord niet...
Het is ook echt overal en altijd hetzelfde.
Daar heb je het wachtwoord van de 10 site toch niet voor nodig? Maar ik zal me wel vergissen. Troost je echter, iedereen ligt al in bed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
Wil ik me aanmelden voor een maand streamen...klopt me wachtwoord niet...
Het is ook echt overal en altijd hetzelfde.
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je het wachtwoord van de 10 site toch niet voor nodig? Maar ik zal me wel vergissen. Troost je echter, iedereen ligt al in bed.
Krijg je geen pop upquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?
Oh. Helaas, dat weet ik niet, ik kijk hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 Daar zou je ook die betaalschermen te zien moeten krijgen als het goed is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk de beelden altijd via v-o-l, moet ik me daar dan registreren?
Dat nummer staat toch op je Wallie bon? Of is dat Wallet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wel, maar misschien komt het omdat ik met Wallie wilde betalen
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ga het wel doen denk ik, maar ga denk ik bellen dat kan ook toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wel, maar misschien komt het omdat ik met Wallie wilde betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |