een stilleven heeft meer inhoud... DGK isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Yay... Een GK met Eric, Jaap en Lieke.
Ik kijk nog liever naar schimmelend brood.
Dat is onvermijdelijk. Standards drop when standards drop...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb ook op humor gestemd. Een humor terroractie..zoals Huub die alle potten en pannen buiten zette om Palma te stangen..geweldig was dat. Nu krijgen we bezoek dat bekogeld wordt met een asbak.. het gaat gewoon te ver.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
Ben dat deprie piano gezeik van Huub ook zat. Huppelekee in de vijver met dat ding incl. Huub![]()
Bullshit... Geweld is geweld. Spijkers met koppen slaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Misschien wil de redactie dat wel, maar dat kunnen ze niet, dan zijn ze meteen verhaallijnen kwijt. Ik snap nu ook wel dat een beetje sturing nodig is. Voor de kijker is het uitermate verwarrend als Huub het ene moment ruzie maakt met Natasia en 2 minuten later bij haar komt liggen..maar zo gaat dat in het huis omdat ze te lang bij elkaar zitten.
Ik denk dat de redactie deze groep wil houden en misschien wil uitbreiden met nog 1 bewoner..dan heb je genoeg verhaallijnen en als de kijkcijfers gaan instorten dan kunnen ze het publiek laten beslissen. Ik heb nooit geloofd dat uiteindelijk de beste pester wint. Het publiek zou het echt niet accepteren als Brian wint. Ik zit met smart op de dag te wachten dat Brian of Natasia NIKS wint.
dat is geen tandapastaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil vanavond zeker gepijpt worden met een fris bekkie
Let effe op je bewoording. Huub is licht bi heeft hij zelf toegegeven..maar hij valt meer op vrouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef _GdR_ het volgende:
ff offtopic.
ik zat vanavond dgk te kijken. en aan t eind ging eric huub halen en toen lagen ze met zn 3en in bed.
is huub ook een flikker ofzo?
(ik volg het nog niet zo lang dus weet niet of dit al ten sprake is gekomen.)
Goed idee, ik bereid me ook maar even voor op het moment dat ook de laatste saaie stream uitvalt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een stilleven heeft meer inhoud... DGK is![]()
Huub is bi .... maar met een zeer duidelijk voorkeur voor het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef _GdR_ het volgende:
ff offtopic.
ik zat vanavond dgk te kijken. en aan t eind ging eric huub halen en toen lagen ze met zn 3en in bed.
is huub ook een flikker ofzo?
(ik volg het nog niet zo lang dus weet niet of dit al ten sprake is gekomen.)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... nou... okee... maar ik zit net in een DGK dip. Misschien helpt het als jij me wat geeft?![]()
![]()
![]()
ik heb m'n streams nog niet gemist, er valt ook niks te missen 'zie' ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
Gatverdamme, nou poetsen ze zelfs elkaars tanden al. Ik word echt niet goed.
Dank jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maarre.... ik ben de 2 stelletjes wel zat nu. Ze maken of ruzie met elkaar of ruzie met het andere stel of ze neuken.
Ik wil een nieuwe bewoner!
Dodenmarsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef brabander01 het volgende:
wat speelt tie eigenlijk
omg. nu is jaap echt alleen de tofste in t huisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub is bi .... maar met een zeer duidelijk voorkeur voor het vrouwelijk geslacht
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Humor is leuk.... maar die zie ik eigenlijk alleen bij Huub, Jaap en Amanda (Amanda kan heel leuk uit de hoek komen, zeker bij Huubje)
Terror is leuk, maar dat gaat zeker uitlopen op fysiek geweld..
Sex hoeft van mij niet
Ik wil een complete nieuwe cast !!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maarre.... ik ben de 2 stelletjes wel zat nu. Ze maken of ruzie met elkaar of ruzie met het andere stel of ze neuken.
Nah, een van de meest bekende gymnopedes van Satie.quote:
Een nieuwe bewoner zal best wel wat verandering geven, maar hoeveel ? Japio kon dat, maar eigenlijk pas na 1 maand, toen hij de TERROR had uitgevonden. Nieuwelingen als Eric en Lieke doen niet veel op het geheel, ze gaan gewoon op in de groep. En naarmate de bewoners langer bij elkaar zijn zal een nieuweling steeds minder de hele boel kunnen omkeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DZt-69tmcCoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef brabander01 het volgende:
wat speelt tie eigenlijk
Ik word er niet vrolijk van maar bedanktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, een van de meest bekende gymnopedes van Satie.
http://www.youtube.com/watch?v=DZt-69tmcCo
Vladimir Putin in de kooi! Die zal de boel daar wel eens opschudden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een nieuwe bewoner zal best wel wat verandering geven, maar hoeveel ? Japio kon dat, maar eigenlijk pas na 1 maand, toen hij de TERROR had uitgevonden. Nieuwelingen als Eric en Lieke doen niet veel op het geheel, ze gaan gewoon op in de groep. En naarmate de bewoners langer bij elkaar zijn zal een nieuweling steeds minder de hele boel kunnen omkeren.
die talpa pollsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
DENOUNCE ALL POLLS PEOPLE!
Er wordt nu al gezeurd over het hoge scriptgehalte in de kooi, en dan zijn er nog mensen die daadwerkelijk gaan zitten antwoorden op zo'n simplistische poll die uiteindelijk maatgevend of op zijn minst indicatief moet zijn voor de toekomstige richting van het programma....
Geef me een hand, ik word vanavond ook nergens vrolijk van (de beelden dan).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van maar bedankt
En nu moeten we vragen wat dat is he ? Nou echt nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef me een hand, ik word vanavond ook nergens vrolijk van (de beelden dan).
Volgens mij zou jij wel een goeie zijn.quote:
't Is in elk geval een muziekjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu moeten we vragen wat dat is he ? Nou echt niet
![]()
HUH
Nee, natuurlijk hoef je dat niet te vragen. Ik roep dit al weken... Ik blijf erbij dat het interessant zou zijn, én een unicum in televisieland.. Beetje riskant, OK, maar als John de Mol nou half de pionier is die hij beweert te zijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu moeten we vragen wat dat is he ? Nou echt niet
![]()
HUH
Zolang er elke 2 weken een ontslag-ronde is zijn de bewoners gedwongen om net te doen alsof ze vriendjes met iedereen zijn. Ook al zou er iemand inkomen die aan jouw verwachtingen voldoet, dan zal ie zowel Brian als Huub tegen zich krijgen en er binnen de kortste keren uitliggen omdat hij geen backup zal hebben. Het wordt tijd dat de redaktie eens gaat inzien dat het ontslag-systeem de bewoners alleen maar nep-gedrag oplegt. Als de 7 bewoners niet langer gedwongen worden om nep relaties aan te gaan, dan zal alles vanzelf wel veranderen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:48 schreef Day het volgende:
Ik wil het liefst een man. Een leuk uitziende, wat oudere man (30+) die verbaal sterk genoeg om Huub eens onder tafel te lullen, die man genoeg is om het macho-gedrag van zowel Brian als Huub in te dammen (zonder zichzelf als macho te gedragen), die het niveau in dat huis een beetje opkrikt, een beetje terug brengt naar het begin.
Maar dit is gewoon een droom, want de bewoner die ik wil, stapt niet vrijwillig in dat huis.
Wat ook leuk zou zijn is dat de dames eens gaan bounden (inclusief Eric) en de heren eens een poepje laten ruiken.
Ik wil gewoon iets leuks en vernieuwend!
Gewoon een sterke vrouw of man die boven de ondermaatse kutgein staat. Dat wens ik. Iemand met gezond verstandquote:
Nee hoor ze mogen onbeperkt hakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef carpediem23 het volgende:
Maar zijn er nog waarschuwingen geweest vanavond nav het schoen insident!??
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:52 schreef carpediem23 het volgende:
Maar zijn er nog waarschuwingen geweest vanavond nav het schoen insident!??
Hmm, ik vond het best mooi...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in elk geval een muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=giDYDuFwC78
Maar ook daar worden we niet vrolijk van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |