Niet meteen zo enthousiast graagquote:Op maandag 4 juni 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
Ehm... je wilde m zo houden??
Nou nee, ik ben ook niet echt enthousiast... en al helemaal niet over een "latest kutnewbie" ding....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet meteen zo enthousiast graag![]()
Ik heb er nog 2![]()
Jij hebt BB6 zeker niet meegemaaktquote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt relt niet.
Eendt wacht tot er een rel is en gaat dan stoken![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben ook niet echt enthousiast... en al helemaal niet over een "latest kutnewbie" ding....
Die is alleen maar leuk als er 1 bij is, maar verder niet van belang lijkt me.... en als iemand al in de OP staat is ie wat mij betreft kutnewbie af.
Wat mij betreft wel... ik ben dan ook niet echt weg van rode letters in een blauwe achtergrond...quote:
Jajaja...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel... ik ben dan ook niet echt weg van rode letters in een blauwe achtergrond...
Dat is de manier om me weg te krijgen
eendjeeeeeeeeeeeeequote:
Nou ehm, ik doe het niet om het afkraken.. ik vind m gewoon echt lelijk... sorry schatquote:Op maandag 4 juni 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jajaja...
Stop maar met afkraken![]()
Volgende SC nieuwe poging![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ehm, ik doe het niet om het afkraken.. ik vind m gewoon echt lelijk... sorry schat
liefje ... bb is al een tijdje afgelopen hoor ...quote:
Die mag van mij wel schoonmaken hierquote:Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef TherAngelina het volgende:
Dít is pas een lekker wijf, Polonium-120!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |