dat vindt ik misschien wel het meest triest hij is echt niet orgineel meer, en jaap die zegt het hem ook op een subtiele manier maar nee bij huub is de "roem" (de populairiteits poll) naar zn hoofd gestegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:50 schreef soylent het volgende:
- kopieert gedrag van Jaap (zooien) i.p.v zijn eigen pad te volgen
Jaap heeft het idd gekopieerd van Huub, alleen hij gaat veel verder. Jaap interesseert het nauwelijk hoe de rest van de groep over hem denkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef schatje het volgende:
Heeft Jaap het maken van rotzooi niet gekopieerd van Huub? Toen hij Palma een lesje wilde leren voor het ontslaan van Lieke? Daarna is terror Jaap gekomen die hetzelfde trucje uithaalde met bijv. het overhoop halen van de fitness-ruimte.
Naast zijn walgelijke arrogantie is ook Lieke de reden waarom Huub zo zwak is geworden.
Kortom: broertje van Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
En als een meisje hem afwijst, beweegt hij hemel en aarde om haar weer aan zijn kant te krijgen. Het lijkt wel alsof hij ze met opzet keihard aanpakt om het daarna weer goed te kunnen maken. Gaat een beetje richting borderline.
Dankje Elounda.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
Kortom: broertje van Brian.
Maar je hebt gelijk Scan, ik ben er zo langzamerhand ook wel achter dat het een narcist eerste klas is.
Of is dit soms wat het spel met je doet en krijg je dit soort gedrag juist als je lange tijd opgesloten zit?
En is het juist ook daarom dat Lieke steeds weer naar hem toe trekt, is ze misschien wel bang dat ze
anders helemaal alleen komt te staan.
In ieder geval, ik vind Huub allang niet zo leuk meer als in het begin.
En niet te vergeten 1 hand in z'n zak en die stoere, duistere blik! I Te vaak naar Tony Montana gekeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:38 schreef APK het volgende:
-Huub moet weer normaal leren lopen ipv met zijn kippenborstje vooruit ronddrentelen met een sigaret in zijn mondhoek.
Nee Huub, je bent geen filmster.![]()
![]()
wees eens objectief.. je ziet duidelijk dat Huub aan het afzwakken is.. voor groupie love ga je maar naar vol of nowlovequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef CoT het volgende:
Huub![]()
Blijft de coolste bewoner, zonder Huub geen GK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |