abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50114022
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
Door de nieuwe regels verveelt Huub zich nu al. Ik ook.
Huub mocht geen drankje meer.
Dus nou is hij boos.
En hij gaat niks uithalen bij Eric.
want Natasia heeft pijn.
pi_50114038
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Er mag dus niet meer gevochten worden.
Hmmm, hoe moeten de bewoners zich nu amuseren dan?
Verveling drijft ze de villa uit...
Make my day!
pi_50114047
en nu gaat ie weer eens op zijn piano jengelen
pi_50114063
Ik ben overigens totaal afgeknapt op Eric. Wat ranzig was dat en plat..in die fetish boxer van hem likkend aan het oor van Michael..EWH.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50114087
quote:
Sterker, hoe moeten WIJ ons amuseren?
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2007 @ 00:30:25 #31
137949 Disana
pi_50114091
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:

Ook die poll op de site geeft aan dat de redactie meer rekening wil gaan houden met het publiek. De vraag luidt: wat willen jullie meer: sex, terror of humor.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:30:43 #32
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50114098
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Dat komt allemaal uit dat haar van Amanda...
zelfs met ons streamgeld weten ze de boel daar niet clean te krijgen....
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:30:47 #33
58921 Day
You can fly!
pi_50114101
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub mocht geen drankje meer.
Dus nou is hij boos.
En hij gaat niks uithalen bij Eric.
want Natasia heeft pijn.
Ah, daarom kijkt hij zo boos/sip.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50114109
Ik denk juist dat de nieuwe regel goed is voor Huub. Verbaal is hij namelijk misschien wel de sterkste speler. Brian kun je na 2 woorden niet meer volgen. Jaap vind ik nu niet echt ad rem..vaak is het TE ingestudeerd en zie je Jaap wachten tot de camera hem volgt. Amanda komt toch nooit iets zinnigs uit. Natasia probeert een paar dagen moeder theresa te zijn maar vervalt daarna weer in haar viswijfen patroon. Lieke is op zich wel ok, maar ik denk dat mensen haar te vaag vinden.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2007 @ 00:31:06 #35
137949 Disana
pi_50114110
quote:
En wij, Day? We zitten de hele avond al tegen een vozende Amanda en Brian aan te kijken
pi_50114121
quote:
Dit is ook al een paar keer gezegd door de redactie en telkens valt iedereen toch weer in zn eigen herhaling. Dus zal nu ook wel gebeuren, en dan vallen er nog hardere klappen maar dan nog gaat er niemand uit..
pi_50114135
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
De nieuwe regels: mijn mening:
Mijn mening is dat ik het er met je eens bent. Ik heb al eerder gezegd dat wat mij betreft er 3 a 4 bewoners acuut op mogen rotten. ( Huub, Amanda, Brian) en evt. ook Natasia en of Amanda maar zo werkt het blijkbaar niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_50114139
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik heb ook op humor gestemd. Een humor terroractie..zoals Huub die alle potten en pannen buiten zette om Palma te stangen..geweldig was dat. Nu krijgen we bezoek dat bekogeld wordt met een asbak.. het gaat gewoon te ver.
pi_50114140
komt er nu weer een nieuwe discussie lieke vs huub?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:33:19 #40
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50114171
quote:
Ja en Nee. Voorheen hadden ze de dreiging van een exit-sanctie. In de loop van de tijd is die regel verslapt. En de 100.000 euro regel is in feite minder streng, zeker als het vroeger een exit zou zijn. De redactie heeft natuurlijk nog steeds het flexibele element om zelf te bepalen of iets wel/niet bestraft wordt.
Keep the Sunny Side Up
pi_50114173
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Dit is ook al een paar keer gezegd door de redactie en telkens valt iedereen toch weer in zn eigen herhaling. Dus zal nu ook wel gebeuren, en dan vallen er nog hardere klappen maar dan nog gaat er niemand uit..
wie weet tussen 6 plankjes......
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2007 @ 00:34:02 #42
137949 Disana
pi_50114184
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik heb ook op humor gestemd. Een humor terroractie..zoals Huub die alle potten en pannen buiten zette om Palma te stangen..geweldig was dat. Nu krijgen we bezoek dat bekogeld wordt met een asbak.. het gaat gewoon te ver.
De terror is alleen interessant als er niet wordt ingegrepen maar gestraft (officiele waarschuwing of exit). Humor, deze mensen... ik zie het niet, behalve misschien van Jaap. Maar ik ben blij dat men niet massaal voor seks stemt, word vanavond al misselijk van Rat & Co.
pi_50114187
Gaap. Onenigheid tussen Huub en Lieke.

Laten we hopen dat Lieke het ventje doorkrijgt.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50114211
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Mijn mening is dat ik het er met je eens bent. Ik heb al eerder gezegd dat wat mij betreft er 3 a 4 bewoners acuut op mogen rotten. ( Huub, Amanda, Brian) en evt. ook Natasia en of Amanda maar zo werkt het blijkbaar niet
Misschien wil de redactie dat wel, maar dat kunnen ze niet, dan zijn ze meteen verhaallijnen kwijt. Ik snap nu ook wel dat een beetje sturing nodig is. Voor de kijker is het uitermate verwarrend als Huub het ene moment ruzie maakt met Natasia en 2 minuten later bij haar komt liggen..maar zo gaat dat in het huis omdat ze te lang bij elkaar zitten.
Ik denk dat de redactie deze groep wil houden en misschien wil uitbreiden met nog 1 bewoner..dan heb je genoeg verhaallijnen en als de kijkcijfers gaan instorten dan kunnen ze het publiek laten beslissen. Ik heb nooit geloofd dat uiteindelijk de beste pester wint. Het publiek zou het echt niet accepteren als Brian wint. Ik zit met smart op de dag te wachten dat Brian of Natasia NIKS wint.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:34:53 #45
58921 Day
You can fly!
pi_50114213
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef Disana het volgende:

[..]

En wij, Day? We zitten de hele avond al tegen een vozende Amanda en Brian aan te kijken
Maar Disana, er is toch niks mis met een beetj TLC zo nu en dan?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50114220
Ben dat deprie piano gezeik van Huub ook zat. Huppelekee in de vijver met dat ding incl. Huub
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_50114231
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Yay... Een GK met Eric, Jaap en Lieke.

Ik kijk nog liever naar schimmelend brood.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:35:56 #48
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50114238
amanda is net de belastingdienst.... leuker kunnen 'we' het niet maken... wel makkelijker

I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_50114240
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk juist dat de nieuwe regel goed is voor Huub. Verbaal is hij namelijk misschien wel de sterkste speler. Brian kun je na 2 woorden niet meer volgen. Jaap vind ik nu niet echt ad rem..vaak is het TE ingestudeerd en zie je Jaap wachten tot de camera hem volgt. Amanda komt toch nooit iets zinnigs uit. Natasia probeert een paar dagen moeder theresa te zijn maar vervalt daarna weer in haar viswijfen patroon. Lieke is op zich wel ok, maar ik denk dat mensen haar te vaag vinden.
Huub wordt regelmatig verbaal overtroefd.

Een van de redenen waarom hij het gisteravond kwijtraakte is, omdat hij totaal afgezeken werd door Amanda.
Fuck Henk en Ingrid
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2007 @ 00:36:02 #50
137949 Disana
pi_50114244
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef Day het volgende:

[..]

Maar Disana, er is toch niks mis met een beetj TLC zo nu en dan?
Nee... nou... okee... maar ik zit net in een DGK dip. Misschien helpt het als jij me wat geeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')