Dit is toch focking niet normaal man! Jij hebt 2 minuten eerder beeld en geluid dan ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
jaap: Echt serieus, je moet terugbellen
Mwaah, meer tijd voor koekje van eigen deeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, het is wel erg saai nu ..... misschien moet Netty weer eens even op bezoek komen.
Zo'n een lieve, zorgzame moeder, en dan Jaap en Huub erop los laten![]()
En anders Nena een weekendje laten logeren, succes verzekerd.
Ruzie van afgelopen nacht,wel 300 MB groot: http://www.megaupload.com/?d=MZ5W3SB6
Hoe bedoel je, weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:35 schreef paraquat het volgende:
kut, heb weer moeten betalen......
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef beequeen het volgende:
Mogge, zou ze het nu echt menen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)correctie.html?p=2,1
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenquote:"Ik hou ervan ’s.nachts te werken, als de kinderen slapen. Dan kan ik overdag lekker veel bij ze zijn.”
Madame denkt op dezelfde voet verder te kunnen, butler, poets enzo. Lekker rondrijden in haar Touaregje, ja duhhhhh, ik zou niet weten waarvan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:
[..]
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenHet huis wordt niet schoongemaakt enzo?
Haha ahhww.. dat vind ik wel zielig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Disana het volgende:
He jammer, voor het eerst ben ik hier zo vroeg en nu doen de streams het niet meer. Een zwaai voor jullie dus en tot veel later.
quote:
Waar blijft je PM ivm gratis streams kijken?quote:
Ik werk ook 'snachte, maar moet dan echt wel overdag slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:
[..]
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenHet huis wordt niet schoongemaakt enzo?
Ja dan is het licht nog uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Disana het volgende:
Goh hee, is het beeld 's ochtends altijd zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |