Hoe bedoel je, weer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:35 schreef paraquat het volgende:
kut, heb weer moeten betalen......
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef beequeen het volgende:
Mogge, zou ze het nu echt menen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)correctie.html?p=2,1
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenquote:"Ik hou ervan ’s.nachts te werken, als de kinderen slapen. Dan kan ik overdag lekker veel bij ze zijn.”
Madame denkt op dezelfde voet verder te kunnen, butler, poets enzo. Lekker rondrijden in haar Touaregje, ja duhhhhh, ik zou niet weten waarvan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:
[..]
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenHet huis wordt niet schoongemaakt enzo?
Haha ahhww.. dat vind ik wel zielig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:39 schreef Disana het volgende:
He jammer, voor het eerst ben ik hier zo vroeg en nu doen de streams het niet meer. Een zwaai voor jullie dus en tot veel later.
quote:
Waar blijft je PM ivm gratis streams kijken?quote:
Ik werk ook 'snachte, maar moet dan echt wel overdag slapen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje te lezen en dit valt mij op:
[..]
Dus ze slaapt verder niet? Overdag de kids en daarna werkenHet huis wordt niet schoongemaakt enzo?
Ja dan is het licht nog uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Disana het volgende:
Goh hee, is het beeld 's ochtends altijd zo slecht?
Heb je nu wel streams?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Disana het volgende:
Goh hee, is het beeld 's ochtends altijd zo slecht?
Hmmmmmm?quote:
Bedoel je een soort mozaieken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar mijn beeld (hint) is zo grofkorrelig![]()
Ik ben allang blij dat ik die vreselijke Napalm niet hoef te zien, dat is normaal wel zo. Ik denk dat de kabouters de vloer reinigen, dat krijg je niet in beeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmmm?![]()
Trouwens, hoe ziet zo'n ochtend er nu uit? Moeten jullie dit nog een half uur zien, of krijgen jullie ook de huishouding te zien.
Normaal is er al aktiviteit, maar vandaag is het wat afwijkend ivm vloeren schoon maak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmmm?![]()
Trouwens, hoe ziet zo'n ochtend er nu uit? Moeten jullie dit nog een half uur zien, of krijgen jullie ook de huishouding te zien.
Nope, even refreshen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is dat gewoon om deze tijd?
Het helpt soms als je dan even die streams aan en uit zet. En ik las gisteren dat ook rebooten wel eens schijnt te helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is dat gewoon om deze tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |