Heb je nu wel streams?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Disana het volgende:
Goh hee, is het beeld 's ochtends altijd zo slecht?
Hmmmmmm?quote:
Bedoel je een soort mozaieken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar mijn beeld (hint) is zo grofkorrelig![]()
Ik ben allang blij dat ik die vreselijke Napalm niet hoef te zien, dat is normaal wel zo. Ik denk dat de kabouters de vloer reinigen, dat krijg je niet in beeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmmm?![]()
Trouwens, hoe ziet zo'n ochtend er nu uit? Moeten jullie dit nog een half uur zien, of krijgen jullie ook de huishouding te zien.
Normaal is er al aktiviteit, maar vandaag is het wat afwijkend ivm vloeren schoon maak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmmmmm?![]()
Trouwens, hoe ziet zo'n ochtend er nu uit? Moeten jullie dit nog een half uur zien, of krijgen jullie ook de huishouding te zien.
Nope, even refreshen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is dat gewoon om deze tijd?
Het helpt soms als je dan even die streams aan en uit zet. En ik las gisteren dat ook rebooten wel eens schijnt te helpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier 4x beeld van de slaapkamers met het normale beeld van een verduisterde kamer (zwart-wit beeld)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze krijgen vanzelf al straf doordat Palma ze komt wekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Wat is de boete als ze niet op tijd aan de ontbijttafel verschijnen...?
Als je je PM aan zetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Fokster het volgende:
Als er iemand iets afweet van de mogelijkheid "gratis streams" pm mij dan aub
Oud broodquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Wat is de boete als ze niet op tijd aan de ontbijttafel verschijnen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |