Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is dat gewoon om deze tijd?
Hier 4x beeld van de slaapkamers met het normale beeld van een verduisterde kamer (zwart-wit beeld)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Is dat gewoon om deze tijd?
Ze krijgen vanzelf al straf doordat Palma ze komt wekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Wat is de boete als ze niet op tijd aan de ontbijttafel verschijnen...?
Als je je PM aan zetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Fokster het volgende:
Als er iemand iets afweet van de mogelijkheid "gratis streams" pm mij dan aub
Oud broodquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Hardstikke OT, maar ik krijg dit als ik dat back-up ding wil openen, hoe los ik dit op. PM please.quote:
Aangebakte baarmoeder koek..homemade by Palma, met een vleugje gaysperma als saus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef Meganog het volgende:
Gatver LPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Aangebakte baarmoeder koek..homemade by Palma, met een vleugje gaysperma als saus.
Nee??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Liess kende jij nu die date van Eric (de 2de die zo werd geterroriseerd)?
Ik dacht dat iemand had gezegd dat ene Liesss die date goed kende, maar ik kan het mis hebben.quote:
Nee ik ken m niet iig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand had gezegd dat ene Liesss die date goed kende, maar ik kan het mis hebben.
Je bent idd een newbe he, ben jij niet de nieuwe DGK_REDACTIE ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef Fokster het volgende:
Hmmm ben een leek hiermag ik even zo brutaal zijn om het zo tedoen? <email>) Super bedankt in iedergeval voor de moeite!
Mogge, Natasja en wifebeater hebben haar regelmatig gezegd dat ze een viezerik is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik krijg meer en meer het idee dat Brian stiekem een beetje vies van Amanda is. Sinds ze verkering hebben (...) baddert en schrobt ze wat af en nu poetst hij zelfs haar tanden voor het slapen neuken gaan.
Dat viel mij ook op, gaat niet echt vriendelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij loopt het niet zo lekker tussen HET en Hermafrodiet.
Meeeeeeeeeeeeeesterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent idd een newbe he, ben jij niet de nieuwe DGK_REDACTIE ?![]()
Ze doucht en poetst der tanden toch sowieso elke dag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, Natasja en wifebeater hebben haar regelmatig gezegd dat ze een viezerik is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
Ex-bewoonster Gouden Kooi mailt per ongeluk.
Volgens mij schort(te) er nogal wat aan de persoonlijke hygiëne van Amanda. Maar gelukkig let Brian daar nu goed opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
Ze doucht en poetst der tanden toch sowieso elke dag?
(niet dat ik dat kan ruiken hier, gelukkig)
Vreemd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
Ex-bewoonster Gouden Kooi mailt per ongeluk.
Neeeeeeeeeeee dan was het een heel ander programma als IK daar wat over tezeggen had hahahahhahahahaa (en dan had ik waarschijnlijk al gratis streams tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent idd een newbe he, ben jij niet de nieuwe DGK_REDACTIE ?![]()
Hoe had je die gratis streams dan gehad? Dat weet je dan vast ook welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef Fokster het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee dan was het een heel ander programma als IK daar wat over tezeggen had hahahahhahahahaa (en dan had ik waarschijnlijk al gratis streams toch)
Dus jij noemt , even onder de straal van de douche doorlopen, zonder douchegel oid, douchen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze doucht en poetst der tanden toch sowieso elke dag?
(niet dat ik dat kan ruiken hier, gelukkig)
Wat is dat voor Amanda vraag? moet ik daar echt serieus antwoord op geven?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe had je die gratis streams dan gehad? Dat weet je dan vast ook wel![]()
Ok,is mij niet opgevallen, nooit op gelet ook eigk...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij schort(te) er nogal wat aan de persoonlijke hygiëne van Amanda. Maar gelukkig let Brian daar nu goed op.
Nooit een lapje of een straaltje tussen d'r benen... wat ik Brian trouwens ook niet zie doen sinds hij haar doucht, hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij noemt , even onder de straal van de douche doorlopen, zonder douchegel oid, douchen?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:39 schreef Fokster het volgende:
[..]
Wat is dat voor Amanda vraag? moet ik daar echt serieus antwoord op geven?hahahaha
Alsof je douchegel Moet gebruiken om schoon te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij noemt , even onder de straal van de douche doorlopen, zonder douchegel oid, douchen?
Na een nacht uitwonen door Wifebeater, onder een dekbed, lijkt me dat wel wenselijk ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Alsof je douchegel Moet gebruiken om schoon te zijn.
Neuh, dat moet niet. Maar een lullig straaltje over je lijf laten lopen zonder even goed tussen je benen te schrobben is ook weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
Alsof je douchegel Moet gebruiken om schoon te zijn.
Tja ik kijk niet hoe zij precies doucht, tenminste, ik zie het wel ik kijk alleen niet waar zijn met der handen/whatever heengaat of niet....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, dat moet niet. Maar een lullig straaltje over je lijf laten lopen zonder even goed tussen je benen te schrobben is ook weer het andere uiterste.
Ik wil niet weten wat zich daar allemaal ophoopt.
alleen een bepaald type he!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Huub begeeft zich op glad ijs. Hij zegt tegen Lieke, dat als een meisje iets gehad heeft met een Turk of Marokkaan, hoeft hij haar niet meer.
Lieke : "Dat heb ik nou met mannen, die met hoeren meegaan. Die hoef ik niet meer"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Huub begeeft zich op glad ijs. Hij zegt tegen Lieke, dat als een meisje iets gehad heeft met een Turk of Marokkaan, hoeft hij haar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |