Hier is het een klein beetje bewolkt geen donder helemaal niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is hier saunawarm, ik hoor donder, het waait, maar nog geen regen
Volgens mij is het zijn schuld, dat het nummer niet klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:12 schreef CoT het volgende:
Volgens mij klopt het nummer niet
Zou MILTON hier meer over weten
anders mailen dan maar? milton@profighters.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn schuld, dat het nummer niet klopt.![]()
Waarom zou Huub eruit moeten? Omdat die over MILTON sprak?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef johngrisham het volgende:
begreep ik het goed huub eruit eigen schuld brainles
Eric zei ook net hoe gooi ik zo snel mogelijk mijn glazen in (over Huub), dus ik vrees...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:16 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom zou Huub eruit moeten? Omdat die over MILTON sprak?
Ja, net zoals de geldboete waarschuwing, nog 1x duwen trekken, en het kost ze een tonquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:16 schreef Yollie het volgende:
Ik weet dat Natasia ooit zei dat achter had gezegd dat als Huub het nog 1x over haar ex zou heben hij per direct een toneehaak zou krijgen. Ik hoop dat het bluf was van Natasia!
Het lijkt erop dat Huub de naam Milton, Endstra en Holleeder genoemd heeft tegen Jaap en daardoor is Natas uit haar pan gegaan. Er volgde eerst een streamlock, ff later een sounlock.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef johngrisham het volgende:
begreep ik het goed huub eruit eigen schuld brainles
Dus sterf zonder de manier waarop vind jij wel kunnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, dat is gewoon een uitdrukking
is dat te vergelijken met: ik hoop dat je doodgaat aan baarmoederhalskanker
bronnetje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:19 schreef demins het volgende:
Het schijnt dat Dr. Laban van de Bergmankloniek betrokken is bij diverse executies in het criminele milieu, waarbij veelvuldig de naam van Milton Felter genoemd wordt, naast die van Willem Holleeder (bekend hartpatient) en Willem Endstra.
bedoel je die borstkliniek uit bilthoven soms.......?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:19 schreef demins het volgende:
Het schijnt dat Dr. Laban van de Bergmankloniek betrokken is bij diverse executies in het criminele milieu, waarbij veelvuldig de naam van Milton Felter genoemd wordt, naast die van Willem Holleeder (bekend hartpatient) en Willem Endstra.
Yup.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef ericahysterica het volgende:
en is dat niet de kliniek waar Nasty die prachtige borsten kado gekregen heeft? je weet wel met die tepels en die witte plakkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |