quote:Eend's opmerkingen vielen alleen maar meer op omdat er geen on-topic posts van anderen tussen stonden
Als het schering en inslag is dat er off topic geleuterd word en er wordt nooit op ingegrepen (omdat jij toevallig niet in de buurt bent en andere moderators het kennelijk laten lopen) wordt dat dus min of meer de norm. Iemand een waarschuwing geven voor gedrag dat vrij gangbaar is en getolereerd wordt is disproportioneel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef avonne het volgende:
Voyeur, je lult uit je nek, en je zit feitelijk fout op 3 punten, waar ik met tegenzin op in ga.
1. wat er geoff-topiced wordt waar ik niet bij ben, kan ik uiteraard ook niks van zeggen. Moet ik dat doen volgens jou? Is dat niet bizar?
Zie bovenstaande. Het viel dus alleen meer op door gebrek aan input van de streams. Ook dat komt trouwens vaker voor. Als de streams op zwart gaan wordt er ook lustig doorgepost. Die posts beschouw je toch ook niet als off topic.quote:2.
[..]
Dus?
Ik weet het, maar door de context was het makkelijk te lezen als een terechtwijzing. Daarom noem ik het onhandig modereren dat meer problemen opleverde dan het oploste.quote:3. Ik heb nergens bezwaar gemaakt tegen het speculeren over strategien. Er was een user die specifiek om meningen vroeg, tot twee maal toe. Die heb ik verwezen waar die meningen te lezen zijn. Bovendien vroeg die zelfde user wat COS betekende.
Mooi, want ik vind het ook wel genoeg geweest qua tijd. Nu Eend zijn waarschuwing nog even weghalen en iedereen is weer blij.quote:Ik vind deze discussie werkelijk van de gekke en kap er ook mee.
Het klopt dat ik jou vanaf het begin niet mag, maar niet zonder reden....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:35 schreef Disana het volgende:
Het moet echt niet gekker worden, PC Eend. Van het begin af aan al zit je te prikken en te porren alsof je denkt elk moment een groot geheim bloot te kunnen leggen. Je zit gewoon te lurken om te zien of ik iets 'bijzonders' zeg en dan duik je er bovenop. Ik heb je gevraagd waarom en gevraagd ermee te stoppen, maar het enige wat jij dan doet is je tong uitsteken. Daarom negeer ik het meeste allang.
Maar kennelijk ga je daarom nu dus een stap verder door Avonne in je onzin betrekken. Hoe haal je het in je hoofd! Wie is de volgende als je ook bij haar niet kunt vinden wat je zoekt? Een admin, en dan de wijkagent, de burgemeester, en tenslotte de koningin?
Als jij weet dat je achterdochtig van aard bent, en dat heb je in de SC zelf meermaals toegegeven, neem er dan ook zelf de verantwoordelijkheid voor. Schuif het niet op anderen af.
ik verdedigde mezelf en zei dat zij er niks mee te maken heeft. Haal haar er dan niet telkens bij. Kappen, gewoon!quote:Ook kwam avonne in de slowchat (waar ik haar nog nooit eerder had gezien) jou verdedigen
goh, wat voor ergs is er aan de hand? Welke duistere taferelen spelen zich af achter de schermen van Fokquote:Ik ben dus niet de enige, die achterdochtig is
Jij komt met offtopic aanzetten in de cos en daar kwam disana als een soort hulpmod nog even zuigerig overheen met een verwijzing naar de SC, leek wel of ze zat te lurken en te loeren (waar ze mij van beschuldigde) want daarvoor zag ik er helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat ik nu wel 6 keer heb gezegd dat er gekapt moet worden met deze discussie. Ik ben gewoon een softie, eigenlijk.
Nou, probeer het maar. De eerste die nog reageert heeft een ban aan zijn broek. Geldt ook voor Voyeur en Disana.
Het is toch van de gekke
[..]
ik verdedigde mezelf en zei dat zij er niks mee te maken heeft. Haal haar er dan niet telkens bij. Kappen, gewoon!
[..]
goh, wat voor ergs is er aan de hand? Welke duistere taferelen spelen zich af achter de schermen van FokDe onderste steen moet boven.
Wanneer begrijpt men eindelijk eens het woord NIKS
We nemen niet eens de moeite om dit "probleem" te bespreken, dus hoezo "is er oorlog" en "zitten ze niet op één lijn"?
Het gáát nergens over.
Einde discussie.
Huh, dus jij mag alleen iets zeggen en wederhoor is verbodenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Nou, probeer het maar. De eerste die nog reageert heeft een ban aan zijn broek. Geldt ook voor Voyeur en Disana.
Disanaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Volgens mij kan ik dit wel schrijven:
De Slow Chat is er voor iedereen die hier post. Het is dus niets bijzonders als je in de SC kijkt. Zeker niet als mensen uit de COS daar soms een berichtje voor je achterlaten. Zo kun je ook samen afspreken iets uit de COS even verder te bespreken in de SC - daar is de SC juist voor bedoeld.
Ik deed niet belerend, ik reageerde op deze zinsnede van PC Eend: de SC, leek wel of ze zat te lurken en te loeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Disana
Hou je er buiten.
Blijkbaar heb je daar ondanks waarschuwingen nog steeds moeite mee.
Je bent géén moderator, en hoeft Fokkers-van-jaren niet belerend toe te spreken.
Ik had gewaarschuwd.
Tegen mij mag je alles zeggen wat je wilt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik deed niet belerend, ik reageerde op deze zinsnede van PC Eend: de SC, leek wel of ze zat te lurken en te loeren.
Een ban is inderdaad onvermijdelijk. Je hebt me vaker gezegd dat ik niets terug mocht zeggen.
Nog even en Eend en Disana zijn de beste vrienden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tegen mij mag je alles zeggen wat je wilt hoor
Ho ho, iedereen mag alles tegen mij zeggen, maar als het me niet bevalt ga ik er wel tegenin natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even en Eend en Disana zijn de beste vrienden.Dat is nog eens modereren!
![]()
Avonne, je gaat niet eens in op mijn argumenten, maar dreigt gelijk met een ban. Zo kan Feedback toch niet functioneren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Ik geloof dat ik nu wel 6 keer heb gezegd dat er gekapt moet worden met deze discussie. Ik ben gewoon een softie, eigenlijk.
Het is toch van de gekke
[..]
ik verdedigde mezelf en zei dat zij er niks mee te maken heeft. Haal haar er dan niet telkens bij. Kappen, gewoon!
[..]
goh, wat voor ergs is er aan de hand? Welke duistere taferelen spelen zich af achter de schermen van FokDe onderste steen moet boven.
Wanneer begrijpt men eindelijk eens het woord NIKS
We nemen niet eens de moeite om dit "probleem" te bespreken, dus hoezo "is er oorlog" en "zitten ze niet op één lijn"?
Het gáát nergens over.
Einde discussie.
* checkt MED *quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:27 schreef avonne het volgende:
Einde discussie.
Jij komt hier ook alleen maar de stokende ramptoerist uithangenquote:
Nee, jij bent lekker nuttig bezig.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar de stokende ramptoerist uithangen![]()
Ik geef gewoon ontopic feedback...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker nuttig bezig.....
Met je zonnebril PIquote:
klopt helemaal Eend, maar als je de views van dit topic bekijkt zie je dat ik zeker niet de enige ben. Ik ben alleen nog zo eerlijk om even te laten zien dat ik aanwezig ben....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geef gewoon ontopic feedback...
Ik zie jou hier anders bijna nooit, maar als je een 'rel' ruikt dan ben je er als je kippen bij met een nikszeggende post.
[..]
Met je zonnebril PI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |