Vuile zuigEendt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
Ze zitten me in de SC op te stoken dat ik hier moet klagen hier
Maar ik kan niks bedenken![]()
Ohja gooi deze maar dicht [DGK SC # 108] 2 eend or not 2 eend ik haat naamtopics
Idd dat wordt dus:quote:
Ja ik snap je, dat is werkelijk walchelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
Ze zitten me in de SC op te stoken dat ik hier moet klagen hier
Maak er een missie vanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik snap je, dat is werkelijk walchelijk![]()
succes![]()
Ik hoop dat iemand je komt redden![]()
Ja dat helpt, jij kan het wetenquote:
ja, mag ie nog even open? Ik denk ik wacht tot het laatste momentquote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Schatje,
Mag de poll: Wie is jouw favoriet ? (27 mei-3 juni) dicht of naar beneden ?
Ik heb je stem er nog even er bij opgeteld.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Gnavis het volgende:
[..]
ja, mag ie nog even open? Ik denk ik wacht tot het laatste moment
met mijn stem om het spannend te maken, en wat zie ik. Dicht! Waarom? ik dacht dat 3 juni pas om 24.00 ur ten einde was?
Als iemand mijn stem nog even toe wil voegen?
Hartelijk dank.
Mijn stem is voor Jaap btw.
Gnavis , ik heb de poll zondag 27 mei geopend om 19:41uur,quote:Op zondag 3 juni 2007 23:59 schreef Gnavis het volgende:
ja, mag ie nog even open? Ik denk ik wacht tot het laatste moment
met mijn stem om het spannend te maken, en wat zie ik. Dicht!
Waarom? ik dacht dat 3 juni pas om 24.00 ur ten einde was?
Mijn stem is voor Jaap btw.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je stem er nog even er bij opgeteld.
Dat zwaar vond ik dus nogal overdreven en ook omdat disana er (volgens mij niet geheel toevallig) modkontkruipend achteraan komt, ging ik er met wat grappig bedoelde opmerkingen een beetje tegenin...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
Ik dacht (vooral als iedereen al naar bed is) dat je het gewoon wel obver DGK gerelateerde zaken mocht hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
hier vind je een aantal meningen erover
Huub verliest zijn scherpte - deel 001
COS = commentaren op de streams
zijnde de actuele gebeurtenissen op de streams.
Dit topic wordt de volgende dag nog door velen gelezen.
ik zeg nergens dat je het niet over de strategie van Huub mag hebben. Ik geef antwoord op de vraag "wat vind men ervan?" door een user, en ik wijs waar men meningen daarover kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:20 schreef PC eend het volgende:
Blijkbaar tegen het zere been van een mod, want die komt opeen ook zeggen dat je het niet over de strategie van huub mag hebben
ja, je had dat gezegd. Maar doen, ho maar.quote:En om mij daar nou een waarschuwing voor te geven, terwijl ik al had gezecht te stoppen, vind ik dan weer ZWAAR overdreven
Verder stoor ik me enorm aan de running gag dat disana wel weer geklaagd zal hebben.quote:
Sorry ik had even gemist dat iemand vroeg wat cos was en dat je daar serieus in een andere quote op antwoorde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat je het niet over de strategie van Huub mag hebben. Ik geef antwoord op de vraag "wat vind men ervan?" door een user, en ik wijs waar men meningen daarover kan vinden.
Ja ja zei dat het zwaar offtopic ging, dat vond ik wat overdreven, dus ging er wat tegeninquote:ja, je had dat gezegd. Maar doen, ho maar.
deze was voor mij de limit, zijnde de tiende post die off topic is na mijn waarschuwingen.
Dat werkt ze zelf in de hand met dat modlikkenquote:Verder stoor ik me enorm aan de running gag dat disana wel weer geklaagd zal hebben.
Dat is (ook deze keer) niet waar.
Het blijven herhalen dat Disana wel weer gePMt heeft, of dat ik haar beschermengel ben, is regelrecht onterecht.
Daar komt hiermee nu ook een einde aan
Ik wil jou niet voor lul zetten maar disanaquote:Mocht het lijken dat ik Disana daarmee in bescherming neem.... NEE. Ik maak bezwaar tegen leugenachtige insinuaties die users of mods voor lul zetten.
Ik blijf bij mijn standpunt.
laat die smileys maar zitten als je me voor lul wilt zetten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
En als je nu zelfs in FB zegt dat ik daar zelfs geen grappen over mag maken, dan wek je JUIST de indruk dat je haar in bescherming neemt
Ook je optreden in de SC trouwens
Ik zeg toch dat ik dat niet wouquote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:18 schreef avonne het volgende:
[..]
laat die smileys maar zitten als je me voor lul wilt zetten.
Dat zeg ik niet, zeg alleen dat je zo de indruk wekt, niet alleen bij mij trouwens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
Refrase:
Laat die smileys maar zitten als je een beschuldiging van favourism wilt benadrukken met eindeloze herhalingen.
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |