Dan kon je nog redelijk uitslapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Shit zeg. Om half 8 ging de wekker weer![]()
Ja, klopt, Maar ik hou niet zo van uitslapen. Wij beginnen hier om 9 uur gelukkig, voor vandaag...quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:44 schreef Litton-Lane het volgende:
En de volgende mag hem alweer sluiten zie ik.......
Damn, dat was een kort nachtje voor je dan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, klopt, Maar ik hou niet zo van uitslapen. Wij beginnen hier om 9 uur gelukkig, voor vandaag...
poehee! Bij mij ook al.. veel te vroegquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Shit zeg. Om half 8 ging de wekker weer![]()
Maar een goedemorgen iedereen!![]()
Ach ja, ik ben blij dat ik nog iets geslapen heb. Slaap vaker slecht en gisternacht was weer z`n dag nacht. Annemieke`s show was wel leuk. Marc63 heeft nog iets gewonnen als ik het goed heb, die was op de Nationale Radio... (Zoekt op:)quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, dat was een kort nachtje voor je dan!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Marc63 het volgende:
W000t!!!! Ik heb een cd gewonnen!!!
Ik geloof dat hij wel wat eerder bekend was dan Jamie Cullum..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah. Is dit de opvolger van Jamie Cullum?
Gelukkig zit er een sirene aan het begin van het nummer. Dan weet je dat je zo snel mogelijk weg moet rennen.quote:
Ja toch? Niet veel bijzonders dat nummer.quote:
ik was het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja toch? Niet veel bijzonders dat nummer.
Maarrrr wel tof dat ie de WS aanvroeg.
O god, heb je The Frey weer aangevraagd?
Ik vind Stenders' programma "aardig". Maar niet zo leuk, nee. Hij is het een beetje kwijtgeraakt door al die overstappen.... Vind ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef cosmick het volgende:
Is "Stender Eetvermaak" nu al omgedoopt naar "Stenders Leed"?
Niet oud, gewoon kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Tatu. Da's oud!
terecht dat ze hem hebben omgelegd, kutnummerquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef cosmick het volgende:
Ah, Bruce Hornsby & The R... O nee, 't is die craprapper.
Geintje hoor, doe maar nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zal zometeen krezip wel weer even aanvragen
![]()
http://www.kinkaardschok.nl/quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef Glacier het volgende:
Minders CG..
Probeer anders Actionradio eens ffOf Kink
volgens mij is dat plugje in de pc kapot, geen een WMP stream doet het, en ik kan nu niet op een andere pc. Om 2 uur heb ik 'les'. Ff zeggen dat je er bent, en dan weer terug naar de mediatheekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef Glacier het volgende:
Minders CG..
Probeer anders Actionradio eens ffOf Kink
WRJz.quote:
onderandere het ging iets over cholesterol, toen riep die, De regiseur: Marga Rinequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb niet helemaal goed gehoord, "De kaarten zijn insmeerbaar" ?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
onderandere het ging iets over cholesterol, toen riep die, De regiseur: Marga Rine
top DJquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'middag!
It's not a secret anymorequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Never Be The Same Again.
quote:
Ik dacht dat er wat met Sander L. gebeurd zou zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Againzender het volgende:
Dat noemen we een spoiler Paul!
wansmaakwoensdasg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef cosmick het volgende:
Waar hebben deze ellende nu weer aan te danken.
Nieuwe schoenen he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat over schoenen. Best aardig.
Hehe , was me niet eens opgevallen vandemorgenquote:
Glacierquote:
Ik ben dan ook op hetzelfde veld te vinden... Ik neem m'n regenjas mee, dus als je een gek ziet met heel groot het 'hier' logo van hier.nu op haar rug, dan heb je grote kans dat ik het benquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.
Welke voorzorgsmaatregelen ga jij treffen voor de regen. Ik heb geen zin om heel de dag met een plu te lopen.Een ponco is ook weer zo wat...
edit: een paraplu mag je zeker bij de ingang gewoon inleveren bij de stewards...
Daarover gesproken, ik kreeg vandaag nog een mailtje dat ik nog een energiebox opgestuurd kan krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook op hetzelfde veld te vinden... Ik neem m'n regenjas mee, dus als je een gek ziet met heel groot het 'hier' logo van hier.nu op haar rug, dan heb je grote kans dat ik het ben
Dat mailtje heb ik niet gehadquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik kreeg vandaag nog een mailtje dat ik nog een energiebox opgestuurd kan krijgen.
Misschien hebben alleen degenen die niet doorgingen naar de 'finale' dat gehad? Of misschien hadden ze er nog 3 en hebben ze random wat mensen gemaildquote:
Ik heb ook zo'n mailtje gekregen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik kreeg vandaag nog een mailtje dat ik nog een energiebox opgestuurd kan krijgen.
Leuk! zo'n mailtje heb ik ook net ontvangen in mijn inbox.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Dat was de uuropenen van uur 2 van de ochtendshow van Giel Beelen en met die plaat werd ik wakker.. Heb toen toch maar heel even een andere zender opgezet (Regio FM) want die plaat heb ik nou toch echt wel gehoord.quote:
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hing toen helemaal vol met vlaggen en zo. Krijgen ze een cheque van 5000,-, willen ze daar een kunstwerk van gaan zetten
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Give it to me is ook zo'n nummer waar hier de radio harder van gaat, en ik dat nummer nog minstens een halve dag loop te neurienquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef biggetje het volgende:
Nelly![]()
Ik krijg die beat niet uit m,n kop, ik krijg die beat niet uit m,n kop![]()
Het is idd allemaal zo aanstekelijk!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Give it to me is ook zo'n nummer waar hier de radio harder van gaat, en ik dat nummer nog minstens een halve dag loop te neurien
Zo danquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Droopie het volgende:
Zwaai, Zwaai..
Ik ben 3fm regisseur op de webcam, maar heb alleen maar de rug van mIchiel, zo kan ik wel meekijken op je beeldscherm michiel, dus om 19.14 al zitten surfen op Fok!... Relaxte baan heb jij zeg
Een reactie van de meester himself.quote:
Hoiquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Droopie het volgende:
Zwaai, Zwaai..
Ik ben 3fm regisseur op de webcam, maar heb alleen maar de rug van mIchiel, zo kan ik wel meekijken op je beeldscherm michiel, dus om 19.14 al zitten surfen op Fok!... Relaxte baan heb jij zeg
Waar zie jij Domien?quote:
Hij heeft de smaak te pakken gekregen, geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.
Die was van plan om de show heel de week over te nemen volgens mij....
Geen probleem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
Ja.
Hij maakt deze en de halve vorige week al 2 uur radio per dag hoor (Domien in het Huism, tussen 4 en 6 's nachts).quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij maakt deze en de halve vorige week al 2 uur radio per dag hoor (Domien in het Huism, tussen 4 en 6 's nachts).
Dan weet je ook al hoe je om 22 uur moet afsluiten...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Haaaaii!
Om het maar eens op zn Michiels te zeggen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij maakt deze en de halve vorige week al 2 uur radio per dag hoor (Domien in het Huism, tussen 4 en 6 's nachts).
Blijft vet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend?
De classic of de sleutelhanger?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
Je bedoeltquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:30 schreef Toad het volgende:
Hahaha, die zijn ook tof. Maar ik bedoelde die vuistjes die roteren bij een.
Er bestaat ook nog een 'Ik ben me er eendje' t-shirt. Die is echter nog véél zeldzamer dan de badeend-classic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..
Ik ga de komende dagen mijn best eens doen om er een te bemachtigen
Dan is hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Nee nog een andere. Je ziet dan alleen handjes bewegen voor een ':)' smiley.
Verschuuren! Verschuuren!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
WELKE MICHIEL?????????????????????//////////
In mijn geval de classicquote:
Ik zal m'n MD'tjes eens meenemen, inderdaad!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verschuuren! Verschuuren!
Ow nee, wacht... verkeerde band...
Veenstra! Veenstra!
En de request in het eerste uurquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..
Ik ga de komende dagen mijn best eens doen om er een te bemachtigen
Ik doe iets met muziek!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Michiel / Domien / Maricha
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie werkzaamheden zijn tijdens Pinkpopweekend?
(naast de Pinkpopafterparynachten van Domien, ben je wel overdag in Landgraaf trouwens?)
Die jingle van jou was gisteren echt briljant...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zal m'n MD'tjes eens meenemen, inderdaad!
Ghe ghequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verschuuren! Verschuuren!
Ow nee, wacht... verkeerde band...
Veenstra! Veenstra!
johquote:
En dat presenteert het eindexamenjournaalquote:
Ik ga (net als nu) productie doen en met de dj's mee die verslaggeving doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Michiel / Domien / Maricha
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie werkzaamheden zijn tijdens Pinkpopweekend?
(naast de Pinkpopafterparynachten van Domien, ben je wel overdag in Landgraaf trouwens?)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vermoed ook iets met schuifjes en een microfoon...
Stapte net de auto in tijdens dit stukje!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
Was het maar zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vermoed ook iets met schuifjes en een microfoon...
Idem hier.. weinig MM vandaag.quote:
Ook leuk lijkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Was het maar zo
Neehoor, gewoon backstagewerk met computers en muziekgegevens![]()
Schakel ook zo over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier.. weinig MM vandaag.
Gaat denk ik wel een leuke wedstrijd worden, althans ik verwacht er het nodige van.
Ik hoop voor je dat je rechtervoet niet te zwaar geworden is tijdens dat nummerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stapte net de auto in tijdens dit stukje! [afbeelding]
Biw trouwens * nnnzwaai *
Irish Pub! Waarquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat vinden jullie van een meet in Utrecht op vrijdag 8 juni in de Irish Pub? Lekker centraal gelegen. Studio is ook goed natuurlijk!
*nnnzwaai* is voor als je weggaat. Als je in stijl wilt zwaaien moet je *zwaaaaii* typenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stapte net de auto in tijdens dit stukje! [afbeelding]
Biw trouwens * nnnzwaai *
Ik zag ook zo'n Lowlands-sticker op een raam van de stationsrestauratie op Station Haarlem zitten gisteren...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Toad het volgende:
Vorige week had er iemand echt werk van gemaakt om lowlands kaartjes te krijgen:
[afbeelding]
Ach op het stukje tussen Drunen en Waalwijk staan ze niet vaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je rechtervoet niet te zwaar geworden is tijdens dat nummer
Ik dacht dat jij dat zou regelen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
de meet moet gewoon in de 3fm studio bij ekstra weekend, Domien regelt dan al het bier![]()
Mick O'Connellsquote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
Veenstra wanneer maak je de shirt winnaar bekend?
Tja ga daar eens achteraan danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
de meet moet gewoon in de 3fm studio bij ekstra weekend, Domien regelt dan al het bier![]()
Die kabeldingen zijn volgens mij om te tellen hoeveel mensen er langsrijden, die kunnen geen snelheid meten voor zover ik weet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach op het stukje tussen Drunen en Waalwijk staan ze niet vaak. Ze zijn aan het meten nu met van die kabel units op de weg, dus binnenkort zullen ze wel met de laser gaan staan.
![]()
Aaahhh okquote:
Geen paniek Maricha, Michiel heeft een soort prijsvraag uitgeschreven op zijn log. Daarmee kan je een shirt naar keuze van Premiumtees winnen.quote:
Klinkt op zich wel gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat vinden jullie van een meet in Utrecht op vrijdag 8 juni in de Irish Pub? Lekker centraal gelegen. Studio is ook goed natuurlijk!
Geen paniek hier hoor, enne bedankt voor de info, maar lees het log van Michiel ook wel eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen paniek Maricha, Michiel heeft een soort prijsvraag uitgeschreven op zijn log. Daarmee kan je een shirt naar keuze van Premiumtees winnen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben Iris-freak, vandaar die reactie [afbeelding]![]()
Jij gaat voor de lekker simpel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
Veenstra wanneer maak je de shirt winnaar bekend?
Ow, Ik dacht dat die voor de snelheid was, inzake twee kabels.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kabeldingen zijn volgens mij om te tellen hoeveel mensen er langsrijden, die kunnen geen snelheid meten voor zover ik weet.
Michiel zegt dus niet zoveel tijdens het plaatjes draaien. Maar goed dan dat wij je op de hoogte houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen paniek hier hoor, enne bedankt voor de info, maar lees het log van Michiel ook wel eens![]()
Die meten geen snelheid, alleen de hoeveelheid verkeerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach op het stukje tussen Drunen en Waalwijk staan ze niet vaak. Ze zijn aan het meten nu met van die kabel units op de weg, dus binnenkort zullen ze wel met de laser gaan staan.
![]()
Die heeft het te druk met hier meelezen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel zegt dus niet zoveel tijdens het plaatjes draaien. Maar goed dan dat wij je op de hoogte houden
Nou, dan houden we hem ook wel op de hoogtequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met hier meelezen...
quote:
Goed planquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan houden we hem ook wel op de hoogte
Nu je het zegt... Ik heb het net even nagezocht en kwam op dit uit:quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ow, Ik dacht dat die voor de snelheid was, inzake twee kabels.![]()
Het is dus inderdaad meer dan alleen tellen.quote:Slangdetector: een verplaatsbaar telapparaat is verbonden met twee holle rubberen kabels over het wegdek. Die tellen de wielen die eroverheen rijden. Berekent: snelheid, richting en type van het voertuig.
Zelf maken: Kan hier echt heul makkelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen shirt met 'koffie' hebben
Dat van die snelheid wist ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik heb het net even nagezocht en kwam op dit uit:
[..]
Het is dus inderdaad meer dan alleen tellen.
Die kabels kunnen alleen niet ervoor zorgen dat je een bekeuring op je deurmat krijgt, want ik neem aan dat ze niet je kenteken registreren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Grappig... Ik heb hier thuis wel een shirt met de tekst 'ik heb altijd gelijk Behalve bij NED-AUS en Kraak&Smaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zelf maken: Kan hier echt heul makkelijk.
Ook als jezelf een plaatje hebt!
Er staat geen camera bij, dus dat zou inderdaad wel een beetje erg moeilijk worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die kabels kunnen alleen niet ervoor zorgen dat je een bekeuring op je deurmat krijgt, want ik neem aan dat ze niet je kenteken registreren.
Twee ook, inderdaad, om de richting te meten. (Maar ook snelheid dus.. En dus uitkijken weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Precies de goede woorden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
Gone Till November. Wow, da's nog eens ouwe crap.
Ja, dat vind ik dus ook. Nu de rest hier nog.quote:
Nee hoor (al werd ik gewongen om te ruiken......)quote:
We wachten rustig op de reacties van de anderen daar...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Nu de rest hier nog.
Ow, ik dacht dat je even daarvoor probeerde om de studio te ontvluchten vanwege DIE LUCHT!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor (al werd ik gewongen om te ruiken......)
Maar je rent nu wel spontaan de studio uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor (al werd ik gewongen om te ruiken......)
Bij nader inzien vond ik 'oud' wat teveel van mijn levensjaren afhangenquote:
Ja, wist jij! Dat Domien 19 is. Domien alsin, die Domien van 3FM.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
Bij nader inzien vond ik 'oud' wat teveel van mijn levensjaren afhangen.
Maarehm, volgens mij stond het op zoeen slechte verzamelceedee die ik ooit eens bij een sinterklaassurprise mocht cashen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wist jij! Dat Domien 19 is. Domien alsin, die Domien van 3FM.
Ne-gen-tien!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Ja, wist jij! Dat Domien 19 is. Domien alsin, die Domien van 3FM.
Nou. Nu voelt JDude zich oud. Dus nee, dat is niet erg. Maar wel leuk.quote:
Oeh, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
MetMichiel is tof. Trouwens. Want het enige programma waar ik ooit in de uitzending ben geweest.
Is nou net een van de programma's waar ik NIET in de uitzendig ben geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
MetMichiel is tof. Trouwens. Want het enige programma waar ik ooit in de uitzending ben geweest.
Even snel, inspiratieloos op het moment:quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Grappig... Ik heb hier thuis wel een shirt met de tekst 'ik heb altijd gelijk Behalve bij NED-AUS en Kraak&Smaak
Dat is ook op die manier gemaakt...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Nu voelt JDude zich oud. Dus nee, dat is niet erg. Maar wel leuk.
Ik heb op 18e zelfs al in de 3FM-studio gezeten (maar dan als toeschouwer bij een Minigigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ne-gen-tien!
Damn, ik had dus al zes jaar in een 3FM-studio kunnen zitten!
Dat dusquote:
Mag ik je favoriete SC raden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Even snel, inspiratieloos op het moment:
[afbeelding]
quote:
Ik ben al 2x bij MetMichiel in de uitzending geweest, alleen beide keren zonder Michielquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef JDude het volgende:
Nee omdat ik MOEST ruiken, dat wilde ik niet en toen stuurde Michiel me wegquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je even daarvoor probeerde om de studio te ontvluchten vanwege DIE LUCHT!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Even snel, inspiratieloos op het moment:
[afbeelding]
Ik ben alleen bij DIergaarde in de uitzending geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is nou net een van de programma's waar ik NIET in de uitzendig ben geweest
Ik had "Geef mij nu je angst" van Guus Meeuwis aangevraagd toen het onderwerp "een request om Frans Bauer op te vrolijken" wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
Is nou net een van de programma's waar ik NIET in de uitzendig ben geweest
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb op 18e zelfs al in de 3FM-studio gezeten (maar dan als toeschouwer bij een Minigig).
wbquote:
Dan haak ik even af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
Gaan we een rondje pats met je ervaringen doen?Dan weet ik ook nog wel wat...
Dat mag, maar dat is niet wat je denkt.quote:
Ja idd... zo ken ik er ook nog wel wat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
En terecht dat je niet wildequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee omdat ik MOEST ruiken, dat wilde ik niet en toen stuurde Michiel me weg
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is niet wat je denkt.![]()
Mutz had het over een shirt met koffie. Die site die ik gaf kan je heel snel een shirt maken etc. (en dus gedaan)
Whehe. Foutjequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat mag, maar dat is niet wat je denkt.![]()
Mutz had het over een shirt met koffie. Die site die ik gaf kan je heel snel een shirt maken etc. (en dus gedaan)
en ook nu zal het mij als halve Utregter niet gaan lukken daarnaartoe te gaan gok ik.....quote:
Ik doe mee met patsen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was 13quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik doe mee met patsen!Ik was heel jong! Ik weet het niet precies, maar voor mijn 6e al....schat ik
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon "Koffie?" op je shrt zetten.
Wel een beetje gejat van een Amsterdamse bierbrouwer.
De 3FM studio heb ik nog niet gehad... Wel kende ik Domien al voor z'n 3FM-tijd en heb ik met Michiel in een studio gezeten tijdens een top 100quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik doe mee met patsen!Ik was heel jong! Ik weet het niet precies, maar voor mijn 6e al....schat ik
Die is al geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ook nu zal het mij als halve Utregter niet gaan lukken daarnaartoe te gaan gok ik.....
Moet het natuurlijk wel een groen t-shirt zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon "Koffie?" op je shrt zetten.
Wel een beetje gejat van een Amsterdamse bierbrouwer.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
Moet het natuurlijk wel een groen t-shirt zijn
Ja en dan de tekst witquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet het natuurlijk wel een groen t-shirt zijn
kom jij maar eens een keer koffie drinken hier tijdens je eerste studiejaar in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
De 3FM studio heb ik nog niet gehad... Wel kende ik Domien al voor z'n 3FM-tijd en heb ik met Michiel in een studio gezeten tijdens een top 100(waarvan hij 1 uur zou doen volgens mij en het werden er toch wel wat meer
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |