quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Even snel, inspiratieloos op het moment:
[afbeelding]
Ik ben alleen bij DIergaarde in de uitzending geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is nou net een van de programma's waar ik NIET in de uitzendig ben geweest
Ik had "Geef mij nu je angst" van Guus Meeuwis aangevraagd toen het onderwerp "een request om Frans Bauer op te vrolijken" wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
Is nou net een van de programma's waar ik NIET in de uitzendig ben geweest
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb op 18e zelfs al in de 3FM-studio gezeten (maar dan als toeschouwer bij een Minigig).
wbquote:
Dan haak ik even af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
Gaan we een rondje pats met je ervaringen doen?Dan weet ik ook nog wel wat...
Dat mag, maar dat is niet wat je denkt.quote:
Ja idd... zo ken ik er ook nog wel wat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
En terecht dat je niet wildequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee omdat ik MOEST ruiken, dat wilde ik niet en toen stuurde Michiel me weg
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is niet wat je denkt.![]()
Mutz had het over een shirt met koffie. Die site die ik gaf kan je heel snel een shirt maken etc. (en dus gedaan)
Whehe. Foutjequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat mag, maar dat is niet wat je denkt.![]()
Mutz had het over een shirt met koffie. Die site die ik gaf kan je heel snel een shirt maken etc. (en dus gedaan)
en ook nu zal het mij als halve Utregter niet gaan lukken daarnaartoe te gaan gok ik.....quote:
Ik doe mee met patsen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was 13quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik doe mee met patsen!Ik was heel jong! Ik weet het niet precies, maar voor mijn 6e al....schat ik
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon "Koffie?" op je shrt zetten.
Wel een beetje gejat van een Amsterdamse bierbrouwer.
De 3FM studio heb ik nog niet gehad... Wel kende ik Domien al voor z'n 3FM-tijd en heb ik met Michiel in een studio gezeten tijdens een top 100quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik doe mee met patsen!Ik was heel jong! Ik weet het niet precies, maar voor mijn 6e al....schat ik
Die is al geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ook nu zal het mij als halve Utregter niet gaan lukken daarnaartoe te gaan gok ik.....
Moet het natuurlijk wel een groen t-shirt zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon "Koffie?" op je shrt zetten.
Wel een beetje gejat van een Amsterdamse bierbrouwer.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
Moet het natuurlijk wel een groen t-shirt zijn
Ja en dan de tekst witquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet het natuurlijk wel een groen t-shirt zijn
kom jij maar eens een keer koffie drinken hier tijdens je eerste studiejaar in Amsterdamquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
De 3FM studio heb ik nog niet gehad... Wel kende ik Domien al voor z'n 3FM-tijd en heb ik met Michiel in een studio gezeten tijdens een top 100(waarvan hij 1 uur zou doen volgens mij en het werden er toch wel wat meer
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |