Dan kon je nog redelijk uitslapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Shit zeg. Om half 8 ging de wekker weer![]()
Ja, klopt, Maar ik hou niet zo van uitslapen. Wij beginnen hier om 9 uur gelukkig, voor vandaag...quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:44 schreef Litton-Lane het volgende:
En de volgende mag hem alweer sluiten zie ik.......
Damn, dat was een kort nachtje voor je dan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, klopt, Maar ik hou niet zo van uitslapen. Wij beginnen hier om 9 uur gelukkig, voor vandaag...
poehee! Bij mij ook al.. veel te vroegquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Shit zeg. Om half 8 ging de wekker weer![]()
Maar een goedemorgen iedereen!![]()
Ach ja, ik ben blij dat ik nog iets geslapen heb. Slaap vaker slecht en gisternacht was weer z`n dag nacht. Annemieke`s show was wel leuk. Marc63 heeft nog iets gewonnen als ik het goed heb, die was op de Nationale Radio... (Zoekt op:)quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, dat was een kort nachtje voor je dan!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:59 schreef Marc63 het volgende:
W000t!!!! Ik heb een cd gewonnen!!!
Ik geloof dat hij wel wat eerder bekend was dan Jamie Cullum..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah. Is dit de opvolger van Jamie Cullum?
Gelukkig zit er een sirene aan het begin van het nummer. Dan weet je dat je zo snel mogelijk weg moet rennen.quote:
Ja toch? Niet veel bijzonders dat nummer.quote:
ik was het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja toch? Niet veel bijzonders dat nummer.
Maarrrr wel tof dat ie de WS aanvroeg.
O god, heb je The Frey weer aangevraagd?
Ik vind Stenders' programma "aardig". Maar niet zo leuk, nee. Hij is het een beetje kwijtgeraakt door al die overstappen.... Vind ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef cosmick het volgende:
Is "Stender Eetvermaak" nu al omgedoopt naar "Stenders Leed"?
Niet oud, gewoon kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Tatu. Da's oud!
terecht dat ze hem hebben omgelegd, kutnummerquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef cosmick het volgende:
Ah, Bruce Hornsby & The R... O nee, 't is die craprapper.
Geintje hoor, doe maar nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
zal zometeen krezip wel weer even aanvragen
![]()
http://www.kinkaardschok.nl/quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef Glacier het volgende:
Minders CG..
Probeer anders Actionradio eens ffOf Kink
volgens mij is dat plugje in de pc kapot, geen een WMP stream doet het, en ik kan nu niet op een andere pc. Om 2 uur heb ik 'les'. Ff zeggen dat je er bent, en dan weer terug naar de mediatheekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef Glacier het volgende:
Minders CG..
Probeer anders Actionradio eens ffOf Kink
WRJz.quote:
onderandere het ging iets over cholesterol, toen riep die, De regiseur: Marga Rinequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb niet helemaal goed gehoord, "De kaarten zijn insmeerbaar" ?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
onderandere het ging iets over cholesterol, toen riep die, De regiseur: Marga Rine
top DJquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'middag!
It's not a secret anymorequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Never Be The Same Again.
quote:
Ik dacht dat er wat met Sander L. gebeurd zou zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Againzender het volgende:
Dat noemen we een spoiler Paul!
wansmaakwoensdasg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef cosmick het volgende:
Waar hebben deze ellende nu weer aan te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |