Nieuwe schoenen he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat over schoenen. Best aardig.
Hehe , was me niet eens opgevallen vandemorgenquote:
Glacierquote:
Ik ben dan ook op hetzelfde veld te vinden... Ik neem m'n regenjas mee, dus als je een gek ziet met heel groot het 'hier' logo van hier.nu op haar rug, dan heb je grote kans dat ik het benquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan springt deze fokker mee op hetzelfde veld.
Welke voorzorgsmaatregelen ga jij treffen voor de regen. Ik heb geen zin om heel de dag met een plu te lopen.Een ponco is ook weer zo wat...
edit: een paraplu mag je zeker bij de ingang gewoon inleveren bij de stewards...
Daarover gesproken, ik kreeg vandaag nog een mailtje dat ik nog een energiebox opgestuurd kan krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook op hetzelfde veld te vinden... Ik neem m'n regenjas mee, dus als je een gek ziet met heel groot het 'hier' logo van hier.nu op haar rug, dan heb je grote kans dat ik het ben
Dat mailtje heb ik niet gehadquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik kreeg vandaag nog een mailtje dat ik nog een energiebox opgestuurd kan krijgen.
Misschien hebben alleen degenen die niet doorgingen naar de 'finale' dat gehad? Of misschien hadden ze er nog 3 en hebben ze random wat mensen gemaildquote:
Ik heb ook zo'n mailtje gekregen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik kreeg vandaag nog een mailtje dat ik nog een energiebox opgestuurd kan krijgen.
Leuk! zo'n mailtje heb ik ook net ontvangen in mijn inbox.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Dat was de uuropenen van uur 2 van de ochtendshow van Giel Beelen en met die plaat werd ik wakker.. Heb toen toch maar heel even een andere zender opgezet (Regio FM) want die plaat heb ik nou toch echt wel gehoord.quote:
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hing toen helemaal vol met vlaggen en zo. Krijgen ze een cheque van 5000,-, willen ze daar een kunstwerk van gaan zetten
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Give it to me is ook zo'n nummer waar hier de radio harder van gaat, en ik dat nummer nog minstens een halve dag loop te neurienquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef biggetje het volgende:
Nelly![]()
Ik krijg die beat niet uit m,n kop, ik krijg die beat niet uit m,n kop![]()
Het is idd allemaal zo aanstekelijk!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Give it to me is ook zo'n nummer waar hier de radio harder van gaat, en ik dat nummer nog minstens een halve dag loop te neurien
Zo danquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Droopie het volgende:
Zwaai, Zwaai..
Ik ben 3fm regisseur op de webcam, maar heb alleen maar de rug van mIchiel, zo kan ik wel meekijken op je beeldscherm michiel, dus om 19.14 al zitten surfen op Fok!... Relaxte baan heb jij zeg
Een reactie van de meester himself.quote:
Hoiquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Droopie het volgende:
Zwaai, Zwaai..
Ik ben 3fm regisseur op de webcam, maar heb alleen maar de rug van mIchiel, zo kan ik wel meekijken op je beeldscherm michiel, dus om 19.14 al zitten surfen op Fok!... Relaxte baan heb jij zeg
Waar zie jij Domien?quote:
Hij heeft de smaak te pakken gekregen, geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.
Die was van plan om de show heel de week over te nemen volgens mij....
Geen probleem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
Ja.
Hij maakt deze en de halve vorige week al 2 uur radio per dag hoor (Domien in het Huism, tussen 4 en 6 's nachts).quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij maakt deze en de halve vorige week al 2 uur radio per dag hoor (Domien in het Huism, tussen 4 en 6 's nachts).
Dan weet je ook al hoe je om 22 uur moet afsluiten...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Haaaaii!
Om het maar eens op zn Michiels te zeggen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij maakt deze en de halve vorige week al 2 uur radio per dag hoor (Domien in het Huism, tussen 4 en 6 's nachts).
Blijft vet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend?
De classic of de sleutelhanger?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
Je bedoeltquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:30 schreef Toad het volgende:
Hahaha, die zijn ook tof. Maar ik bedoelde die vuistjes die roteren bij een.
Er bestaat ook nog een 'Ik ben me er eendje' t-shirt. Die is echter nog véél zeldzamer dan de badeend-classic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..
Ik ga de komende dagen mijn best eens doen om er een te bemachtigen
Dan is hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Nee nog een andere. Je ziet dan alleen handjes bewegen voor een ':)' smiley.
Verschuuren! Verschuuren!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
WELKE MICHIEL?????????????????????//////////
In mijn geval de classicquote:
Ik zal m'n MD'tjes eens meenemen, inderdaad!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verschuuren! Verschuuren!
Ow nee, wacht... verkeerde band...
Veenstra! Veenstra!
En de request in het eerste uurquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..
Ik ga de komende dagen mijn best eens doen om er een te bemachtigen
Ik doe iets met muziek!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Michiel / Domien / Maricha
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie werkzaamheden zijn tijdens Pinkpopweekend?
(naast de Pinkpopafterparynachten van Domien, ben je wel overdag in Landgraaf trouwens?)
Die jingle van jou was gisteren echt briljant...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zal m'n MD'tjes eens meenemen, inderdaad!
Ghe ghequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verschuuren! Verschuuren!
Ow nee, wacht... verkeerde band...
Veenstra! Veenstra!
johquote:
En dat presenteert het eindexamenjournaalquote:
Ik ga (net als nu) productie doen en met de dj's mee die verslaggeving doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Michiel / Domien / Maricha
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie werkzaamheden zijn tijdens Pinkpopweekend?
(naast de Pinkpopafterparynachten van Domien, ben je wel overdag in Landgraaf trouwens?)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vermoed ook iets met schuifjes en een microfoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |