Er bestaat ook nog een 'Ik ben me er eendje' t-shirt. Die is echter nog véél zeldzamer dan de badeend-classic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..
Ik ga de komende dagen mijn best eens doen om er een te bemachtigen
Dan is hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Nee nog een andere. Je ziet dan alleen handjes bewegen voor een ':)' smiley.
Verschuuren! Verschuuren!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
WELKE MICHIEL?????????????????????//////////
In mijn geval de classicquote:
Ik zal m'n MD'tjes eens meenemen, inderdaad!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verschuuren! Verschuuren!
Ow nee, wacht... verkeerde band...
Veenstra! Veenstra!
En de request in het eerste uurquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ikvind het toch wel jammer dat de badeendjes nu alleen nog bij de popquiz worden weggeven..
Ik ga de komende dagen mijn best eens doen om er een te bemachtigen
Ik doe iets met muziek!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Michiel / Domien / Maricha
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie werkzaamheden zijn tijdens Pinkpopweekend?
(naast de Pinkpopafterparynachten van Domien, ben je wel overdag in Landgraaf trouwens?)
Die jingle van jou was gisteren echt briljant...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zal m'n MD'tjes eens meenemen, inderdaad!
Ghe ghequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verschuuren! Verschuuren!
Ow nee, wacht... verkeerde band...
Veenstra! Veenstra!
johquote:
En dat presenteert het eindexamenjournaalquote:
Ik ga (net als nu) productie doen en met de dj's mee die verslaggeving doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Michiel / Domien / Maricha
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie werkzaamheden zijn tijdens Pinkpopweekend?
(naast de Pinkpopafterparynachten van Domien, ben je wel overdag in Landgraaf trouwens?)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vermoed ook iets met schuifjes en een microfoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |