Stapte net de auto in tijdens dit stukje!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
What's that coming over the hill? Is it a badeend?
Was het maar zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vermoed ook iets met schuifjes en een microfoon...
Idem hier.. weinig MM vandaag.quote:
Ook leuk lijkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Was het maar zo
Neehoor, gewoon backstagewerk met computers en muziekgegevens![]()
Schakel ook zo over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hier.. weinig MM vandaag.
Gaat denk ik wel een leuke wedstrijd worden, althans ik verwacht er het nodige van.
Ik hoop voor je dat je rechtervoet niet te zwaar geworden is tijdens dat nummerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stapte net de auto in tijdens dit stukje! [afbeelding]
Biw trouwens * nnnzwaai *
Irish Pub! Waarquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat vinden jullie van een meet in Utrecht op vrijdag 8 juni in de Irish Pub? Lekker centraal gelegen. Studio is ook goed natuurlijk!
*nnnzwaai* is voor als je weggaat. Als je in stijl wilt zwaaien moet je *zwaaaaii* typenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stapte net de auto in tijdens dit stukje! [afbeelding]
Biw trouwens * nnnzwaai *
Ik zag ook zo'n Lowlands-sticker op een raam van de stationsrestauratie op Station Haarlem zitten gisteren...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Toad het volgende:
Vorige week had er iemand echt werk van gemaakt om lowlands kaartjes te krijgen:
[afbeelding]
Ach op het stukje tussen Drunen en Waalwijk staan ze niet vaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je rechtervoet niet te zwaar geworden is tijdens dat nummer
Ik dacht dat jij dat zou regelen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
de meet moet gewoon in de 3fm studio bij ekstra weekend, Domien regelt dan al het bier![]()
Mick O'Connellsquote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
Veenstra wanneer maak je de shirt winnaar bekend?
Tja ga daar eens achteraan danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
de meet moet gewoon in de 3fm studio bij ekstra weekend, Domien regelt dan al het bier![]()
Die kabeldingen zijn volgens mij om te tellen hoeveel mensen er langsrijden, die kunnen geen snelheid meten voor zover ik weet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach op het stukje tussen Drunen en Waalwijk staan ze niet vaak. Ze zijn aan het meten nu met van die kabel units op de weg, dus binnenkort zullen ze wel met de laser gaan staan.
![]()
Aaahhh okquote:
Geen paniek Maricha, Michiel heeft een soort prijsvraag uitgeschreven op zijn log. Daarmee kan je een shirt naar keuze van Premiumtees winnen.quote:
Klinkt op zich wel gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat vinden jullie van een meet in Utrecht op vrijdag 8 juni in de Irish Pub? Lekker centraal gelegen. Studio is ook goed natuurlijk!
Geen paniek hier hoor, enne bedankt voor de info, maar lees het log van Michiel ook wel eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen paniek Maricha, Michiel heeft een soort prijsvraag uitgeschreven op zijn log. Daarmee kan je een shirt naar keuze van Premiumtees winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |