quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben Iris-freak, vandaar die reactie [afbeelding]![]()
Jij gaat voor de lekker simpel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
Veenstra wanneer maak je de shirt winnaar bekend?
Ow, Ik dacht dat die voor de snelheid was, inzake twee kabels.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kabeldingen zijn volgens mij om te tellen hoeveel mensen er langsrijden, die kunnen geen snelheid meten voor zover ik weet.
Michiel zegt dus niet zoveel tijdens het plaatjes draaien. Maar goed dan dat wij je op de hoogte houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen paniek hier hoor, enne bedankt voor de info, maar lees het log van Michiel ook wel eens![]()
Die meten geen snelheid, alleen de hoeveelheid verkeerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach op het stukje tussen Drunen en Waalwijk staan ze niet vaak. Ze zijn aan het meten nu met van die kabel units op de weg, dus binnenkort zullen ze wel met de laser gaan staan.
![]()
Die heeft het te druk met hier meelezen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel zegt dus niet zoveel tijdens het plaatjes draaien. Maar goed dan dat wij je op de hoogte houden
Nou, dan houden we hem ook wel op de hoogtequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met hier meelezen...
quote:
Goed planquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan houden we hem ook wel op de hoogte
Nu je het zegt... Ik heb het net even nagezocht en kwam op dit uit:quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ow, Ik dacht dat die voor de snelheid was, inzake twee kabels.![]()
Het is dus inderdaad meer dan alleen tellen.quote:Slangdetector: een verplaatsbaar telapparaat is verbonden met twee holle rubberen kabels over het wegdek. Die tellen de wielen die eroverheen rijden. Berekent: snelheid, richting en type van het voertuig.
Zelf maken: Kan hier echt heul makkelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen shirt met 'koffie' hebben
Dat van die snelheid wist ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Ik heb het net even nagezocht en kwam op dit uit:
[..]
Het is dus inderdaad meer dan alleen tellen.
Die kabels kunnen alleen niet ervoor zorgen dat je een bekeuring op je deurmat krijgt, want ik neem aan dat ze niet je kenteken registreren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Grappig... Ik heb hier thuis wel een shirt met de tekst 'ik heb altijd gelijk Behalve bij NED-AUS en Kraak&Smaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zelf maken: Kan hier echt heul makkelijk.
Ook als jezelf een plaatje hebt!
Er staat geen camera bij, dus dat zou inderdaad wel een beetje erg moeilijk worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die kabels kunnen alleen niet ervoor zorgen dat je een bekeuring op je deurmat krijgt, want ik neem aan dat ze niet je kenteken registreren.
Twee ook, inderdaad, om de richting te meten. (Maar ook snelheid dus.. En dus uitkijken weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Precies de goede woorden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
Gone Till November. Wow, da's nog eens ouwe crap.
Ja, dat vind ik dus ook. Nu de rest hier nog.quote:
Nee hoor (al werd ik gewongen om te ruiken......)quote:
We wachten rustig op de reacties van de anderen daar...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Nu de rest hier nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |