Wanneer kom je het brengen..quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef BattleLies het volgende:
Die rare Ferdi is er niet en ik heb een lijstje nodig van de mensen die SOWIESO verzamelen bij Eindhoven! Willen jullie even snel helpen?
1. Ferdi
2. Anne
3. Jpjedi
4. Battlelies
5. Martijn
6. Von Dutch
7. Brian
8. Vivian
9.
10.
9. IJsmutsquote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef BattleLies het volgende:
Die rare Ferdi is er niet en ik heb een lijstje nodig van de mensen die SOWIESO verzamelen bij Eindhoven! Willen jullie even snel helpen?
1. Ferdi
2. Anne
3. Jpjedi
4. Battlelies
5. Martijn
6. Von Dutch
7. Brian
8. Vivian
Meer info volgt deze weekquote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs iig voor de info want dan kunnen wij 3 ook gaan plannen![]()
Ik hoor het wel hoelaat je hier staatquote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs iig voor de info want dan kunnen wij 3 ook gaan plannen![]()
Ja als ik alles met IJs heb geregeld dan neem ik wel contact met je opquote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoelaat je hier staat
quote:
Je weet gewoon dat jong ajax opzettelijk heeft verlorenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:48 schreef ursel het volgende:
Beloftenteam maakt rampseizoen Feyenoord compleet
Kan het nog rampzaliger..![]()
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:29 schreef Viro het volgende:
Damens en heren,
Mag ik u allen erop wijzen dat we morgen een clanwar hebben !
Alleen nu het probleem : we komen 2 persoon te kort
Er hebben al 4 mensen zich aangemeld voor de war :
1. ik
2 Postman
3. madmaxfury
4. Sickert
5. ............
Als je wil mee doen geef je op door je naam in het bovenstaande lijstje te zetten of je kan je aanmelden op vwars via het bof forum![]()
War begint morgen om 19.30 en wordt gehouden op onze war server (hartelijk dank aan ursel dat hij de warserver weer tot leven wil wekken![]()
)
Om wat tactiek te bespreken moet men om 19.00 op TS melden
Houd ook aub het volgende topic in de gaten voor de ip en pw van de war server(zie link hieronder)
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=334&st=0&gopid=5969entry5969
Ergens moet er een compromie gemaakt worden. Een hoop BOFfers werken overdag en kunnen dan niet komen spelen. Deze spelen dus liever 's avonds. 19:30 is wat dat betreft nog enigzins vroeg. We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de BOFfers die overdag werken en die na sesamstraat alweer naar bed moeten.quote:
Ik 'werk' overdag ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
Mogguh allen..
[..]
Ergens moet er een compromie gemaakt worden. Een hoop BOFfers werken overdag en kunnen dan niet komen spelen. Deze spelen dus liever 's avonds. 19:30 is wat dat betreft nog enigzins vroeg. We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de BOFfers die overdag werken en die na sesamstraat alweer naar bed moeten.
Tis voor de rest niet erg ofzo als je het kijkt hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik 'werk' overdag ook
Doelde er dan eerder op dat het te vroeg is
nou...ja....niets..eigenlijk.quote:
weten wanneer iets is, hoeft nog niet automatisch te beteken dat je het kijktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis voor de rest niet erg ofzo als je het kijkt hoor..
Static kijkt het ook nog..
Zieltjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis voor de rest niet erg ofzo als je het kijkt hoor..
Static kijkt het ook nog..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:30 schreef staticdata het volgende:
maar elke boffer gaat toch na sesamstraat naar bed? om 23:00 is ook nog na sesamstraat
"Wat is dat voor een club, Die club uit Rotterdam,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
zieltje![]()
nee feyenoord fan is niet erg
Hey Ijsmuts, krijg de vliegende vinkentering, dan kun je fluiten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
he kelt, weet je waarom ze feyenoord met een d schrijven?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hey Ijsmuts, krijg de vliegende vinkentering, dan kun je fluiten.![]()
![]()
pic should be read as: " val dood"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef Keltie het volgende:
Prince of Persia![]()
(Althans, daar lijkt het op)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat zijn we toch vriendelijk voor elkaar![]()
Gezwellige gozert dat je er rondloopt![]()
Komt weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
goed bezig he! de winnaars uit amsterdam kunnen gewoon nog lief zijn tegen de verliezers uit rotterdam![]()
weet niet, zag hem net in een topic staan, vond het wel geinig. ipv tvp kopieer ik hem dan maar naar dit topicquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
he kelt, weet je waarom ze feyenoord met een d schrijven?![]()
![]()
Sorry ik wist het niet, ik ben niet zo bekend met voetbal en de bijbehorende grapjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
voltooid verleden tijd![]()
en die wist chiel alterugkerend grapje
![]()
jawelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry ik wist het niet, ik ben niet zo bekend met voetbal en de bijbehorende grapjes.![]()
Nou dan heb ik er iig al 2 keer om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jawelin een reltopic vroeg je ooit hetzelfde
kan hem alleen niet zo snel meer terugvinden
Moguh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef BattleLies het volgende:
Moguh!
Nog lang niet voorbij bedoel je?! Nog zeker 12 uur te gaan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Moguh!![]()
de dag is verdomme al bijna voorbij!![]()
de werkdag zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Moguh!![]()
Gelukkig welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Moguh!![]()
Heb ik me daarvoor uit de naad lopen zitten werken..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:37 schreef Viro het volgende:
Belangerijke mededeling
Clanwar van vanavond gaat niet door ! ! !
Warlord van de andere clan is vergeten om de war, tegen ons, door te geven aan zijn clan. Met andere woorden hij was de clanwar vergeten. Hij heeft om een week uit stel gevraagd. De war wordt gehouden op woensdag 232 mei om 20.00 op onze war server.
Mensen die zich hebben aangemeld, mogen als ze willen, alsnog vandaag om 19.00 melden op TS. Dan houden we ipv een war een training zodat we toch wat hebben kunnen oefenen. Iedere BoFfer is welkom op de training.
Check hier (clickbaar) de ip en pw om onze war server te joinen.
das waarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik me daarvoor uit de naad lopen zitten werken..
Ff agenda checken of ik kan .... Jammer die dag staat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:37 schreef Viro het volgende:
Belangerijke mededeling
Clanwar van vanavond gaat niet door ! ! !
Warlord van de andere clan is vergeten om de war, tegen ons, door te geven aan zijn clan. Met andere woorden hij was de clanwar vergeten. Hij heeft om een week uit stel gevraagd. De war wordt gehouden op woensdag 232 mei om 20.00 op onze war server.
Mensen die zich hebben aangemeld, mogen als ze willen, alsnog vandaag om 19.00 melden op TS. Dan houden we ipv een war een training zodat we toch wat hebben kunnen oefenen. Iedere BoFfer is welkom op de training.
Check hier (clickbaar) de ip en pw om onze war server te joinen.
Dan ga je toch een nachtje door, heb je die tijd zo weer terug verdient..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan nooit op woensdag dus ik ben er niet bij.
Ben gewoon net wakker, echt zonde van de tijd
Als ik dat ga doen kan het wel eens lastig worden om zaterdagochtend richting eindhoven te rijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan ga je toch een nachtje door, heb je die tijd zo weer terug verdient..![]()
![]()
Als ik dat zou hebben waarom zou ik t dan niet door sturenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
FERDI! Ik heb het adres nodig van chrisitaan! Heb je dat al??
Tis niet alleen een vraag maar ook een hint voor NOG een mailtje of telefoontje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben waarom zou ik t dan niet door sturen
jij bent nr2 die dat zegt. Is al aangepast de datum, was maar een domme typfoutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ff agenda checken of ik kan .... Jammer die dag staat er bij mij niet in![]()
![]()
all
Tis inderdaad best treurig gesteld jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
tja, als wii bezitter zijn dat de games waar je naar uit moet kijken![]()
ik zeg: nintendo met de wii ff chiptunen en dan ninja gaiden uitbrengenquote:
Tis pas 15:15..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
nou dat was het dan, ga wel naar huis, hier ook geen fuk te beleven![]()
ga vanavond knallenik reken erop dat jullie ook allemaal komen
![]()
Hoe laat moet ik het plankje brengen urs ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis pas 15:15..
Kheb trouwens beetje begrepen dat ik vrijdag zo goed als de enige ben die op mijn werk gaat "werken"![]()
Ik ben tussen 17:00 en 17:30 wel thuis..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik het plankje brengen urs ?
Wij uit Mokum helpen onze vrienden uit Rotjeknor altijd graag een handjequote:Op maandag 14 mei 2007 23:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Je weet gewoon dat jong ajax opzettelijk heeft verloren
Wordt ook een keer tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
Heb ik me daarvoor uit de naad lopen zitten werken..
Waar in de koelkastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef ursel het volgende:
Ik ben tussen 17:00 en 17:30 wel thuis..
En anders is Sanne er ook nog wel..
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben waarom zou ik t dan niet door sturen
Man man wat een lange nacht @ the Funky ChickenKwam om een uurtje of 7 aan. Spullen uitgepakt en toen rondje hardlopen
Ik naar t park toe maar daar bleek t iets drukker dan verwacht
Denk dat er zeker nog een man of honderd in t park rondliep. Ik had dus al fans. Daarna even douchen en de stad in, even internetten en toen weer terug naar de hostel. Onderweg nog een of ander ranzige pizza op en bier in geslagen
Om een uurtje of 10 weer aangekomen en in de lounge beetje TV kijken met een Zweed. Halverwege naar buiten gegaan waar nog een Japanner en een Mexicaan zaten.
Dus beetje ouwehoeren enz. Vervolgens kwam er nog een Noors koppel bijzitten, ook even ouwehoeren. Toen was het 1 uur 's nachts en toen gingen we maar op strooptocht naar nog meer bierUiteindelijk gevonden en toen nog tot 4 uur 's nachts lekker ouwehoeren en bier tanken. De bedden waren echt keihard dus dat sliep voor geen meter, was echt kapot vanochtend maar goed alles is goed gekomen.
K kan de voedingskabel niet vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben tussen 17:00 en 17:30 wel thuis..
En anders is Sanne er ook nog wel..
quote:
Ben pas net thuis..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
K kan de voedingskabel niet vindenAls het jou lukt om een Ati voedingskabel op een Nvidia kaart lukt aan te sluiten breng ik het vandaag nog langs
![]()
@ bugs ik heb het ontvangen. Je had verkeerde postcode opgeschreven vandaar dat het zo lang duurde![]()
Als je de originele CD in de lade stopt dan wordt automatische de informatie over die CD uit de database gehaald en wordt alles automatisch voor je gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is MP3Tag toch een enorm handig tooltje!
Via iTunes zijn ze toch al voor gelabeld?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar ik heb niet alles van CD's geript helaas...
raar mannetje ben je tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
iTunes![]()
Komt bij mij geen Apple software / hardware in!
Zul je zien dat hij ook nog eens naar Talpa kijkt..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
raar mannetje ben je toch
iedereen is voor illegale films jij niet
iedereen vloekt op microsoft
en jij ben tegen apple
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
raar mannetje ben je toch
iedereen is voor illegale films jij niet
iedereen vloekt op microsoft
en jij ben tegen apple
Ik denk dat de meesten wel tevreden zijn met Apple. Je moet niet teveel luisteren naar dat kleine groepje mensen dat elke mogelijkheid aangrijpt om maar vooral niet zoals de massa te zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet iedereen vloekt op Microsoft. Denk dat de meesten er tevreden mee zijn. Je moet niet teveel luisteren naar dat kleine groepje nerds dat bij elke mogelijkheid Microsoft direct afzeikt.
Ik vind Apple echt gruwelijk. Zie verschillende mensen al jaren kloten met dat iTunes en die leuke beveiligde MP4 bestanden van iTunes. Tevens is de muziekkwaliteit van de Creative Zen beter....veel voller naar mijn mening.
Alleen naar De Wedstrijden omdat dat nergens anders wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij ook nog eens naar Talpa kijkt..
Tering je haalt NET de woorden uit mijn mond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten wel tevreden zijn met Apple. Je moet niet teveel luisteren naar dat kleine groepje mensen dat elke mogelijkheid aangrijpt om maar vooral niet zoals de massa te zijn.
oordopjes zijn goed zat en die van de zen zijn ook niet superquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet iedereen is voor illegale films.
Niet iedereen vloekt op Microsoft. Denk dat de meesten er tevreden mee zijn. Je moet niet teveel luisteren naar dat kleine groepje nerds dat bij elke mogelijkheid Microsoft direct afzeikt.
Ik vind Apple echt gruwelijk. Zie verschillende mensen al jaren kloten met dat iTunes en die leuke beveiligde MP4 bestanden van iTunes. Tevens is de muziekkwaliteit van de Creative Zen beter....veel voller naar mijn mening.
Om maar niet te beginnen over hoe vaak een iPod Video 80gb vastlooptEn de oordopjes die je bij de iPod krijgt
Nee Apple is not my friend
JP was z'n referentiekaderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef Sickert het volgende:
ik heb al maaaaaaaanden een 80 gb black en die is nog nooit vastgelopen (ik denk meer dat dit een replace user geval is)
JAquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tering je haalt NET de woorden uit mijn mond.![]()
Nee daarom moet je ook zoiezo nooit oordopjes gebruiken die bij de MP3 Speler zit, althans ligt eraan welke eisen je eraan stelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
oordopjes zijn goed zat en die van de zen zijn ook niet super
ik heb al maaaaaaaanden een 80 gb black en die is nog nooit vastgelopen (ik denk meer dat dit een replace user geval is)
wat doet ie er dan allemaal meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee daarom moet je ook zoiezo nooit oordopjes gebruiken die bij de MP3 Speler zit, althans ligt eraan welke eisen je eraan stelt.
Replace user gaat moeilijk omdat ik nooit een iPod zal kopen. M'n pa is er idd niet al te handig mee maar ik heb toch echt zelf geconstateerd dat dat ding erg vaak vastloopt...
Had eigenlijk wel een belg verwachtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moest gisteren in Boekarest zijn en vandaag ook dus ik ben blijven pitten in een hostel met de naam The Funky Chicken![]()
Muziek en Muziekclips opzetten via iTunes?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat doet ie er dan allemaal mee
dus je argument over de slechte oordopjes van de Ipod valt dan af?
Nee daarom moet je ook zoiezo nooit oordopjes gebruiken die bij de MP3 Speler zit, althans ligt eraan welke eisen je eraan stelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Muziek en Muziekclips opzetten via iTunes?
Ehm nee? Wil alleen zeggen dat je beter andere oordopjes kunt kopen. Die witte Apple dingen vind ik vrij matig klinken, vond m'n Sennheisers bij m'n iRiver een stuk beter klinken. Denk ook dat ze relatief goedkope oordopjes erbij doen om de prijs (die al vrij hoog is) nog enigzins laag te houden.
ipod mini 1000 GB?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Sickert het volgende:
Sickie gaat mischien een hele koele mini 1000 kopen
Kenwood reciever en Infinity speakersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi beeld trouwens Niels!
Wat voor versterker / speakers heb je staan?
Pff, je agenda loopt een half jaar achterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft een nieuwe GSM:
[afbeelding]
[afbeelding]
De groeten van Jp!!
Sinds wanneer golf je?quote:
hehehequote:
Volgende week heb je dus alweer een nieuwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehehe
Wifi
Blauwe tand
Windows mobile
blackberry
Abbo: Airtel
Ik woon nu voor de provider eigenlijk al in Bangalore.
Het is in feite gewoon een HCT toestel zoals bijna alle anderen op deze aardbol![]()
Alleen snap er nog geen kont van.![]()
Downloaden van films is 100% legaal in Nederlandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef staticdata het volgende:
@Frank, ik ben ook tegen illegale films hoor
Hij bedoeld dan ook het kopen van gedownloade films..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Downloaden van films is 100% legaal in Nederland
maar het bekijken nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Downloaden van films is 100% legaal in Nederland
Met plakvelours, dit is hetzelfde spul wat gebruikt wordt in bestekbakken, zachte dunne fluwele doek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef staticdata het volgende:
@Niels ziet er beter uit met een verduistering, haalt het beeld beter naar voren
hoe heb je je scherm dan van zwart voorzien? ook met een doek en vastgespeld ofzo?
@Frank, ik ben ook tegen illegale films hoor
nee voor video en geluid is het vrij volgens de oude auteurswet van voor de oorlog. downen is legaal, uppen is illegaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar het bekijken niet. nee zonder gekheid, is het niet zo net zoals bij het downlaoden van mp3's dat je dan wel een origineel in bezit moet hebben of dat het anders binnen 24 uur weer van je pc af moet zijn?
maar ik vind originele gewoon leuker. En volgens mij gaat er altijd wel iets van kwaliteit verloren wanneer het geript wordt.
* nlboy komt ook naar Eindhoven.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef BattleLies het volgende:
Ferdi is er niet en ik heb een lijstje nodig van de mensen die SOWIESO verzamelen bij Eindhoven! Willen jullie even snel helpen?
1. Ferdi
2. Anne
3. Jpjedi
4. Battlelies
5. Martijn
6. Von Dutch
7. Brian
8. Vivian
9. IJsmuts
10. Raffie
11. Baus
12. Jorrit
13. Jort
14. Robert
15. Andre
Het adres waar we verzamelen om 07.30 uur is:
Hotel Van der Valk Eindhoven
Aalsterweg 322
5644 RL Eindhoven
Downloaden van muziek en film is ten alle tijden legaal. Uploaden niet (dat is nml verspreiden).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
maar het bekijken niet. nee zonder gekheid, is het niet zo net zoals bij het downlaoden van mp3's dat je dan wel een origineel in bezit moet hebben of dat het anders binnen 24 uur weer van je pc af moet zijn?
Excl. TV uitzendingen dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef jpjedi het volgende:
nee voor video en geluid is het vrij volgens de oude auteurswet van voor de oorlog. downen is legaal, uppen is illegaal.
quote:
Doe je wel je haak op je autoke monteren.. zorgt buggie dat die klaar hangt..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Suikermais het volgende:
@ Lies
Ik ga direct vanuit Hengelo richting 't slagveld. Onderweg haal ik Bugworks op. Dus is dat 'probleem' ook weer opgelost.
Rijden jullie trouwens allemaal via Maastricht ? Zo ja..dan kunne we onderweg nog effe een bak leut halen met z'n allen [afbeelding]
401!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef IJsmuts het volgende:
dat was kick knallen zeggewoon 400 boffers op de server
![]()
![]()
![]()
was echt gezellig en we ownden hardquote:
en je was ook de bestequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
401!
ik ging wel wat eerder weg maar ik was de vierhondereneenste!!
hihi Boefjequote:
vond je mn superman onderbroek mooi? had hem speciaal hiervoor aangetrokkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
hihi Boefje
vooral ook toen jij gevallen was en ik een pleister op je bipsje moest plakken
JA!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vond je mn superman onderbroek mooi? had hem speciaal hiervoor aangetrokken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef IJsmuts het volgende:
dat was kick knallen zeggewoon 400 boffers op de server
![]()
![]()
![]()
Heb je het adres waar je moet wezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Suikermais het volgende:
@ Lies
Ik ga direct vanuit Hengelo richting 't slagveld. Onderweg haal ik Bugworks op. Dus is dat 'probleem' ook weer opgelost.
Rijden jullie trouwens allemaal via Maastricht ? Zo ja..dan kunne we onderweg nog effe een bak leut halen met z'n allen [afbeelding]
hoeveel heb je er nu totaal danquote:Op woensdag 16 mei 2007 04:01 schreef Stefan740 het volgende:
Dan maar gaan slapen![]()
1322 punten vandaag, kom maar op puni![]()
23quote:
vandaag vrijquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
vandaag van 2 tot 9 uur nog een cursus
nou ga dan maar snel de server vullenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vandaag vrij![]()
morgen ook![]()
en overmorgen ook![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:44 schreef Keltie het volgende:
Ik ben vandaag jarig, dus bier en tieten!
[afbeelding]
(jaja, aangeklede tieten, tis nog vroeg)
Vandaag werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vandaag vrij![]()
morgen ook![]()
en overmorgen ook![]()
![]()
Ik denk dat ze "aan het werk" zijn ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:37 schreef ursel het volgende:
Zit iedereen nu gebak bij Keltie te vreten zonder dat ik er wat vanaf weet ofzo..
Tis zo stil .
http://www.dvdprofiler.comquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo mijn dvdcollectie up to date gemaakt, nu moet ik morgen alleen nog controleren of ik ze allemaal heb, gelukkig zijn het er maar 450
Zo nu eerst slapen
Fanboysquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:08 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
Apple heerst, iedereen die dat tegenspreekt heeft er niet mee gewerkt...
Klik
Het is dat ze zo duur zijn...
En ik weet hoe ik een eitje kan koken/bakkenquote:
moet de mijne ook maar weer eens updatenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.dvdprofiler.com
Gefeliciteerd Keltie!!
Niet eens stomen??quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
En ik weet hoe ik een eitje kan koken/bakken![]()
![]()
![]()
![]()
Want? Omdat het bijna nergens mee compatible is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:08 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
Apple heerst, iedereen die dat tegenspreekt heeft er niet mee gewerkt...
Klik
Het is dat ze zo duur zijn...
Ooit van Bootcamp gehoord? En wat bedoel je met compatible, nee je kunt er geen BF2 op spelen nee... maar daar koop je ook geen mac voor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Omdat het bijna nergens mee compatible is?
Nee en je moet voor alles apart drivers etc. downloaden. Bij Windows gaat alles vanzelf en daar houd deze luie ambtenaar wel vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ooit van Bootcamp gehoord? En wat bedoel je met compatible, nee je kunt er geen BF2 op spelen nee... maar daar koop je ook geen mac voor...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee en je moet voor alles apart drivers etc. downloaden. Bij Windows gaat alles vanzelf en daar houd deze luie ambtenaar wel van
quote:Zoeken naar besturingsbestanden is niet meer nodig.
Nagenoeg alles werkt met een Mac, ook de apparatuur die aan je oude pc was gekoppeld. Je hoeft de boel alleen maar aan te sluiten. Een Mac bevat standaard USB-besturingsbestanden voor printers, externe schijven, digitale camera's, invoerapparatuur, iPod en nog veel meer. Bovendien herkent hij mobiele telefoons en headsets met Bluetooth en ook FireWire-camera's. Allemaal zonder opnieuw te hoeven opstarten. Dat is wel zo gemakkelijk. Lees verder
Ik weet dat Alan Wake gebruik gaat maken van Quad Core. Zodat er dus op elke CPU "iets" kan gebeuren. Dus bijv. zonsondergang / orkaan / regen tegelijk! Echt geniaal lijkt me dat!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
De Quad variant is op sommige tests wel belachelijk veel sneller maar ook op een heleboel test niet. Lijkt er in die tests wel op dat het voornamelijk de kloksnelheid is die het bepaalt en niet dat er nog drie cores achterhangen. Ontwikkelingen voor meerdere cores zijn dus nog wel nodig.
Hoe gaat dat straks eigenlijk met spellen Niels? Heb jij daar enig zicht op, dus of spellen meer gebruik gaan maken van de extra cores?
Ik draai nu bf2 op 1680 x 1050 met deze videokaart (niks overgeclocked) zonder ooit 1 hapering, echt een super dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef escape_nl het volgende:
Deze staat in de watchlist
Core 2 Quad Q6600
Asus P5B Deluxe
2 GB DDR2-800 Kit
XFX 8800 GTS/550 XXX
Antec TruePower Trio
Enermax Chakra ECA3052
NEC AD-7173A
Arctic-Cooling Freezer 7 Pro
Dat is ook de reden dat dit topic nog open isquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef staticdata het volgende:
ik tikte toch echt forum.fok.nl in en geen tweakers.net![]()
Wedden dat er dan weer een andere is wat misschien een nog betere keuze isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
Als ik zie wat de 2900XT doet en hoe daar nog enorm veel performance uitgetrokken wordt door betere drivers dan zou over drie maanden de 2900XT zomaar een betere keuze kunnen zijn
Misschien dat Nvidia de prijzen weer omlaag gaat gooien. Wie weetquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef -chiel- het volgende:
Wedden dat er dan weer een andere is wat misschien een nog betere keuze is![]()
Mén als ik nerdtalk wil horen praat ik wel met m'n collega'squote:Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Allereerst gefeliciteerd KeltieLaat je niet wegjagen door die techboys Nerds.
Nee joh de 2900xtx!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
Als ik zie wat de 2900XT doet en hoe daar nog enorm veel performance uitgetrokken wordt door betere drivers dan zou over drie maanden de 2900XT zomaar een betere keuze kunnen zijn
quote:The subject is the top dog(g) of AMD's offer, the 1024MB-bearing Radeon HD 2900XTX. The R600-powered card seems to be in better shape and will be ready, in limited quantities for the official launch around May 14. The DirectX 10 card comes with a R600 chip clocked at 800MHz, 1024MB of GDDR4 at 2200MHz, two power connectors, one 6-pin and one 8-pin, and will have a 512bit memory interface.
In its current state and backed up by the Catalyst 8.36 driver set and an Intel Core 2 Extreme QX6800 it scores between 13,500-14,000 points in 3DMark06's default test and is set to go head-to-head with the GeForce 8800 Ultra which will be announced early next month. The scores are very promising but it is still very unfortunate that we're on April 25th and there are no cards on sale. It's best when competitors start the race at the same time. Hype it!
Ik vind 300,- voor een VGA wel een hoog genoeg bedrag if you don't mindquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
Nee joh de 2900xtx!
Waar is het fout gegaan tussen die 2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben voor I-spy...
10tje op I-spy dat hij dit wint..![]()
Volgens de chipfabrikant is de QX6800 ideaal voor de volgende generatie pc-games. De volgende generatie pc-games zal veel beter de mogelijkheden van multicore- en multithread-processoren kunnen toepassen dan de huidige generatie games. Enkelen van de eerste games die volledig gebruik gaan maken van de kracht van multicore-procesoren zijn Cryteks Crysis, Gas Powered Games' Supreme Commander, Flagships Hellgate London en Microsofts Flight Simulator X SP1.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
Hoe gaat dat straks eigenlijk met spellen Niels? Heb jij daar enig zicht op, dus of spellen meer gebruik gaan maken van de extra cores?
Met BF2 kan ook alles kapot maar dan vooral buiten de spelomgevingquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BF3 lijkt me wel kicken, alles kan kapot, aan het einde van een rondje staat er niks meer overeind
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Met BF2 kan ook alles kapot maar dan vooral buiten de spelomgeving
Bootcamp is kut.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ooit van Bootcamp gehoord? En wat bedoel je met compatible, nee je kunt er geen BF2 op spelen nee... maar daar koop je ook geen mac voor...
Ok, ik heb er dus niet mee gewerkt, en nogmaals ik WERK met Macs... Ik heb op me werk een PC en een Mac en bijv. Photoshop etc draait gewoon lekkerder op een Mac...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bootcamp is kut.
Tenminste, dat is mijn oordeel nadat ik ermee gewerkt heb
Wel een ontzettend slimme marketingstrategie van Intel. Iedereen ramt er nu als een bezetene of een C2D of een C2Q in en als AMD straks met de nieuwe CPUs komt heeft de helft van de potentiele mark net een nieuwe CPU gekocht. Plus natuurlijk dat de marges van AMD flink onder druk komen te staan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef Suikermais het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/47561
Prijsverlaging Intel
Ben ik blij dat ik rond die tijd de 1ste update sinds 5 jaar doe. Ik hoef niet zo nodig voorop te lopen met hardware. 'T geld groeit me namelijk niet op de rug...
En je haalde me nog op met je boot! Ik voelde me echt genaaid toen je wegvaarde en ik daar nog stondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was erg gezellig op TS en de server.
We werden geowned, maar op dat moment werden de bovenste van de tegen partij gekicked wegens high ping en toen wonnen we toch nog
De laatste paar potjes zat ik er wel doorheen en speelde ik niet super serieus, maar de eerste gingen erg goed, ook met de teamplay. De 2 squads deden goed werk
Zelfs Cardinal had de weg naar onze TS gevonden
Nu ga ik maar eens beginnen met het uitzoeken van al mijn dvd's iets wat ik al om 19:00 wilde doen
Trusten.
PS. ben benieuwd naar de TS opname
Offtopic!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik zien welke patch ik als laatste op BF2 heb gedaan. Dan weet ik welke patch ik moet downloaden.![]()
Zou het daarom ook zijn dat Macs veel in de grafische wereld worden gebruikt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik heb er dus niet mee gewerkt, en nogmaals ik WERK met Macs... Ik heb op me werk een PC en een Mac en bijv. Photoshop etc draait gewoon lekkerder op een Mac...
Totdat je zag wat de prestaties waren voor het geld dat je neer moest leggen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef Keltie het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik bijna een Mac Mini had gekocht.
Klein, geil apparaatje met een tyfusgroot scherm![]()
Nee, ik besloot een appartement te kopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Totdat je zag wat de prestaties waren voor het geld dat je neer moest leggen?
In een Apple Mini is het krap wonen inderdaadquote:
Opper maar een datum, mij zuip je toch niet leegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
In een Apple Mini is het krap wonen inderdaad
Wanneer is trouwens de biermeet in hooliganshonk 'Keltie' ?
Had het meer over de financiële ruimte die opeens een stuk minder werdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
In een Apple Mini is het krap wonen inderdaad
Met of zonder balkon? BoF BBQs gaan vast nog wel een paar keer voorkomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef Keltie het volgende:
Opper maar een datum, mij zuip je toch niet leeg![]()
Meestal liggen er 2 bootjes, maar die andere was blijkbaar al weg en ik had niet gezien dat er nog iemand aan land stond. Toen zag ik er nog iemand was ging ik natuurlijk even terugquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En je haalde me nog op met je boot! Ik voelde me echt genaaid toen je wegvaarde en ik daar nog stond
@ Keltje gefeliciteerd
Interessantquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Opper maar een datum, mij zuip je toch niet leeg![]()
Ik ruik een BoF uitdaging. Denk dat we toch met zwaar geschut moeten komen danquote:
Metquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Met of zonder balkon? BoF BBQs gaan vast nog wel een paar keer voorkomen
Huh? Weh? Wie? Waar? Ik?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Keltie: Eindelijk een juiste reactie wat betreft MAC vs. PC.
Okey, als ik meedoe denk ik dat BoF een aardig eindje komtquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ruik een BoF uitdaging. Denk dat we toch met zwaar geschut moeten komen dan
quote:
De laatste (alleen full) is 1.41, ik dacht iets van 580 mbquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik zien welke patch ik als laatste op BF2 heb gedaan. Dan weet ik welke patch ik moet downloaden.![]()
Ik ben geen snelhiedsdrinker, maar meer een continu drinkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ruik een BoF uitdaging. Denk dat we toch met zwaar geschut moeten komen dan
Anyway: LVO - Jaap is de baas (Gouden Kooi's Godfather)![]()
Als het aan Ferdi ligt worden we een soort reizend circusquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef ursel het volgende:
Nog meer zuipen..
Wanneer is het nou ook alweer in A'dam dan??
Oohja.. voor BBQ, zorg wel dat je genoeg eten hebt.. Me hungry..![]()
BBQ doe ik niet aan, vlees is ruimtevullend en dat is zonde. Die ruimte kan je beter vol gooien met bierquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als het aan Ferdi ligt worden we een soort reizend circus
We hebben er kandidaten genoeg voor toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als het aan Ferdi ligt worden we een soort reizend circus
Ook niet toen meneer je een dreigmail stuurde?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
Kan me trouwens niet herinneren dat mijn mening ooit anders is geweest dan die nu is.![]()
Snap hem niet, reden jullie hem aan of hij jullie? Het komt over alsof hij jullie aanreed waarom betaal je hem dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag dus een motor in de zijkant gereden met flink gangetje. Kerel betaald en wegwezen zei mijn Indiase vennoot. Zo gezegd zo gedaan. Motor in de prak en die vent kruipend naar huis met een glimlach, hij had een half jaarsalaris bij elkaar gebrokkeld.![]()
Zonder verkeersregels of structuur is het lastig bepalen wie er fout zat. Wij draaien plots af en hij blijft doorrijden en ramt in onze inmiddels naar hem toegekeerde zijkant van de auto.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Snap hem niet, reden jullie hem aan of hij jullie? Het komt over alsof hij jullie aanreed waarom betaal je hem dan?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag dus een motor in de zijkant gereden met flink gangetje. Kerel betaald en wegwezen zei mijn Indiase vennoot. Zo gezegd zo gedaan. Motor in de prak en die vent kruipend naar huis met een glimlach, hij had een half jaarsalaris bij elkaar gebrokkeld.![]()
Ja geen fan van Sharqiquote:
valt meequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja geen fan van Sharqi
Ziet er leuk uit JP, alleen lijkt me dat bed een beetje hard
Whehehe...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
valt mee
de spijkers moeten er nog in
In India kennen ze helaas nog geen lattenbodems .. dus die moeten we ff meenemenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja geen fan van Sharqi
Precies, ik moet vanaf maandag met de auto vanuit Apeldoorn naar Den Haag met de autoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:59 schreef FJD het volgende:
OV trip naar Adam vanuit DHDas gewoon met de trein man, dat gaat nergens over.
Dat drink jij weg op de vrijdagmiddag borrelquote:
Nijmegen ligt dramatisch dus hij/zij zal denk ik wel beetje moeten schuiven richting de snelwegen in de omgeving wil Jorrit of Di3ki3 m op kunnen en willen halen. Dat zijn de enige twee auto's uit die richting.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef BattleLies het volgende:
@ de airsoftmannen:
Zijn er toevallig mensen die langs Nijmegen komen op weg naar Eindhoven?
Helaas is dat voor mij een heel stuk om rijden, dus helaas. Trouwens sta ik nu ook op de verzamellijst van Eindhoven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef BattleLies het volgende:
@ de airsoftmannen:
Zijn er toevallig mensen die langs Nijmegen komen op weg naar Eindhoven?
Ja als ze aan kunnen geven welke plaats ze wel langs komen zou dat fijn zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 06:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat drink jij weg op de vrijdagmiddag borrel
[..]
Nijmegen ligt dramatisch dus hij/zij zal denk ik wel beetje moeten schuiven richting de snelwegen in de omgeving wil Jorrit of Di3ki3 m op kunnen en willen halen. Dat zijn de enige twee auto's uit die richting.
Het was meer van Sharqi zit weer lekker volquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja geen fan van Sharqi
in de search bij bf2 band in typen dan komt het als het goed is ook (tis maar een lijstje van 6 a 10 servers ofzoquote:
Als Di3ki3 door nederland rijdt komt hij wel langs Nijmegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja als ze aan kunnen geven welke plaats ze wel langs komen zou dat fijn zijnAnders moeten wij hem ff op Eindhoven CS ophalen .. kan ook
Andere info:
Het gaat bijna gebeuren! Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we weer lekker knallen!
|
Vergeet niet mee te nemen:
- lunch
- voldoende drinken (van al dat rennen krijg je dorst)
- een setje extra droge/schone kleren
- een riem
- stevige schoenen
- geld voor extra munitie
- eventueel je eigen veiligheidsbril
Verzamelpunt Eindhoven (07.30 uur):
Hotel Van der Valk Eindhoven
Aalsterweg 322
5644 RL Eindhoven
Verzamelpunt Ardennen:
Zaterdag a.s. worden de kornuiten tussen 9:30u en 10:00u verwacht op het Kerkplein van het dorpje La Gleize, gelegen aan de 'Rue D'Eglise'
(Kerkstraat). La Gleize kent maar drie straten en een Kerk dus dat kan je niet missen. Nog een eyecatcher, een heuse Tiger II tank uit 1944 staat op
het Kerkplein en daar kun je ook niet omheen.
Klote voor je! Succes met je overige examens.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
valt mee
de spijkers moeten er nog in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |