BBQ doe ik niet aan, vlees is ruimtevullend en dat is zonde. Die ruimte kan je beter vol gooien met bierquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als het aan Ferdi ligt worden we een soort reizend circus
We hebben er kandidaten genoeg voor toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als het aan Ferdi ligt worden we een soort reizend circus
Ook niet toen meneer je een dreigmail stuurde?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
Kan me trouwens niet herinneren dat mijn mening ooit anders is geweest dan die nu is.![]()
Snap hem niet, reden jullie hem aan of hij jullie? Het komt over alsof hij jullie aanreed waarom betaal je hem dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag dus een motor in de zijkant gereden met flink gangetje. Kerel betaald en wegwezen zei mijn Indiase vennoot. Zo gezegd zo gedaan. Motor in de prak en die vent kruipend naar huis met een glimlach, hij had een half jaarsalaris bij elkaar gebrokkeld.![]()
Zonder verkeersregels of structuur is het lastig bepalen wie er fout zat. Wij draaien plots af en hij blijft doorrijden en ramt in onze inmiddels naar hem toegekeerde zijkant van de auto.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Snap hem niet, reden jullie hem aan of hij jullie? Het komt over alsof hij jullie aanreed waarom betaal je hem dan?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef jpjedi het volgende:
Vanmiddag dus een motor in de zijkant gereden met flink gangetje. Kerel betaald en wegwezen zei mijn Indiase vennoot. Zo gezegd zo gedaan. Motor in de prak en die vent kruipend naar huis met een glimlach, hij had een half jaarsalaris bij elkaar gebrokkeld.![]()
Ja geen fan van Sharqiquote:
valt meequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja geen fan van Sharqi
Ziet er leuk uit JP, alleen lijkt me dat bed een beetje hard
Whehehe...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
valt mee
de spijkers moeten er nog in
In India kennen ze helaas nog geen lattenbodems .. dus die moeten we ff meenemenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja geen fan van Sharqi
Precies, ik moet vanaf maandag met de auto vanuit Apeldoorn naar Den Haag met de autoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:59 schreef FJD het volgende:
OV trip naar Adam vanuit DHDas gewoon met de trein man, dat gaat nergens over.
Dat drink jij weg op de vrijdagmiddag borrelquote:
Nijmegen ligt dramatisch dus hij/zij zal denk ik wel beetje moeten schuiven richting de snelwegen in de omgeving wil Jorrit of Di3ki3 m op kunnen en willen halen. Dat zijn de enige twee auto's uit die richting.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef BattleLies het volgende:
@ de airsoftmannen:
Zijn er toevallig mensen die langs Nijmegen komen op weg naar Eindhoven?
Helaas is dat voor mij een heel stuk om rijden, dus helaas. Trouwens sta ik nu ook op de verzamellijst van Eindhoven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef BattleLies het volgende:
@ de airsoftmannen:
Zijn er toevallig mensen die langs Nijmegen komen op weg naar Eindhoven?
Ja als ze aan kunnen geven welke plaats ze wel langs komen zou dat fijn zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 06:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat drink jij weg op de vrijdagmiddag borrel
[..]
Nijmegen ligt dramatisch dus hij/zij zal denk ik wel beetje moeten schuiven richting de snelwegen in de omgeving wil Jorrit of Di3ki3 m op kunnen en willen halen. Dat zijn de enige twee auto's uit die richting.
Het was meer van Sharqi zit weer lekker volquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja geen fan van Sharqi
in de search bij bf2 band in typen dan komt het als het goed is ook (tis maar een lijstje van 6 a 10 servers ofzoquote:
Als Di3ki3 door nederland rijdt komt hij wel langs Nijmegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja als ze aan kunnen geven welke plaats ze wel langs komen zou dat fijn zijnAnders moeten wij hem ff op Eindhoven CS ophalen .. kan ook
Andere info:
Het gaat bijna gebeuren! Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we weer lekker knallen!
|
Vergeet niet mee te nemen:
- lunch
- voldoende drinken (van al dat rennen krijg je dorst)
- een setje extra droge/schone kleren
- een riem
- stevige schoenen
- geld voor extra munitie
- eventueel je eigen veiligheidsbril
Verzamelpunt Eindhoven (07.30 uur):
Hotel Van der Valk Eindhoven
Aalsterweg 322
5644 RL Eindhoven
Verzamelpunt Ardennen:
Zaterdag a.s. worden de kornuiten tussen 9:30u en 10:00u verwacht op het Kerkplein van het dorpje La Gleize, gelegen aan de 'Rue D'Eglise'
(Kerkstraat). La Gleize kent maar drie straten en een Kerk dus dat kan je niet missen. Nog een eyecatcher, een heuse Tiger II tank uit 1944 staat op
het Kerkplein en daar kun je ook niet omheen.
Klote voor je! Succes met je overige examens.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
valt mee
de spijkers moeten er nog in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |