quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee en je moet voor alles apart drivers etc. downloaden. Bij Windows gaat alles vanzelf en daar houd deze luie ambtenaar wel van
quote:Zoeken naar besturingsbestanden is niet meer nodig.
Nagenoeg alles werkt met een Mac, ook de apparatuur die aan je oude pc was gekoppeld. Je hoeft de boel alleen maar aan te sluiten. Een Mac bevat standaard USB-besturingsbestanden voor printers, externe schijven, digitale camera's, invoerapparatuur, iPod en nog veel meer. Bovendien herkent hij mobiele telefoons en headsets met Bluetooth en ook FireWire-camera's. Allemaal zonder opnieuw te hoeven opstarten. Dat is wel zo gemakkelijk. Lees verder
Ik weet dat Alan Wake gebruik gaat maken van Quad Core. Zodat er dus op elke CPU "iets" kan gebeuren. Dus bijv. zonsondergang / orkaan / regen tegelijk! Echt geniaal lijkt me dat!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
De Quad variant is op sommige tests wel belachelijk veel sneller maar ook op een heleboel test niet. Lijkt er in die tests wel op dat het voornamelijk de kloksnelheid is die het bepaalt en niet dat er nog drie cores achterhangen. Ontwikkelingen voor meerdere cores zijn dus nog wel nodig.
Hoe gaat dat straks eigenlijk met spellen Niels? Heb jij daar enig zicht op, dus of spellen meer gebruik gaan maken van de extra cores?
Ik draai nu bf2 op 1680 x 1050 met deze videokaart (niks overgeclocked) zonder ooit 1 hapering, echt een super dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef escape_nl het volgende:
Deze staat in de watchlist
Core 2 Quad Q6600
Asus P5B Deluxe
2 GB DDR2-800 Kit
XFX 8800 GTS/550 XXX
Antec TruePower Trio
Enermax Chakra ECA3052
NEC AD-7173A
Arctic-Cooling Freezer 7 Pro
Dat is ook de reden dat dit topic nog open isquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef staticdata het volgende:
ik tikte toch echt forum.fok.nl in en geen tweakers.net![]()
Wedden dat er dan weer een andere is wat misschien een nog betere keuze isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
Als ik zie wat de 2900XT doet en hoe daar nog enorm veel performance uitgetrokken wordt door betere drivers dan zou over drie maanden de 2900XT zomaar een betere keuze kunnen zijn
Misschien dat Nvidia de prijzen weer omlaag gaat gooien. Wie weetquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef -chiel- het volgende:
Wedden dat er dan weer een andere is wat misschien een nog betere keuze is![]()
Mén als ik nerdtalk wil horen praat ik wel met m'n collega'squote:Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Allereerst gefeliciteerd KeltieLaat je niet wegjagen door die techboys Nerds.
Nee joh de 2900xtx!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
Als ik zie wat de 2900XT doet en hoe daar nog enorm veel performance uitgetrokken wordt door betere drivers dan zou over drie maanden de 2900XT zomaar een betere keuze kunnen zijn
quote:The subject is the top dog(g) of AMD's offer, the 1024MB-bearing Radeon HD 2900XTX. The R600-powered card seems to be in better shape and will be ready, in limited quantities for the official launch around May 14. The DirectX 10 card comes with a R600 chip clocked at 800MHz, 1024MB of GDDR4 at 2200MHz, two power connectors, one 6-pin and one 8-pin, and will have a 512bit memory interface.
In its current state and backed up by the Catalyst 8.36 driver set and an Intel Core 2 Extreme QX6800 it scores between 13,500-14,000 points in 3DMark06's default test and is set to go head-to-head with the GeForce 8800 Ultra which will be announced early next month. The scores are very promising but it is still very unfortunate that we're on April 25th and there are no cards on sale. It's best when competitors start the race at the same time. Hype it!
Ik vind 300,- voor een VGA wel een hoog genoeg bedrag if you don't mindquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
Nee joh de 2900xtx!
Waar is het fout gegaan tussen die 2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben voor I-spy...
10tje op I-spy dat hij dit wint..![]()
Volgens de chipfabrikant is de QX6800 ideaal voor de volgende generatie pc-games. De volgende generatie pc-games zal veel beter de mogelijkheden van multicore- en multithread-processoren kunnen toepassen dan de huidige generatie games. Enkelen van de eerste games die volledig gebruik gaan maken van de kracht van multicore-procesoren zijn Cryteks Crysis, Gas Powered Games' Supreme Commander, Flagships Hellgate London en Microsofts Flight Simulator X SP1.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
Hoe gaat dat straks eigenlijk met spellen Niels? Heb jij daar enig zicht op, dus of spellen meer gebruik gaan maken van de extra cores?
Met BF2 kan ook alles kapot maar dan vooral buiten de spelomgevingquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BF3 lijkt me wel kicken, alles kan kapot, aan het einde van een rondje staat er niks meer overeind
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Met BF2 kan ook alles kapot maar dan vooral buiten de spelomgeving
Bootcamp is kut.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ooit van Bootcamp gehoord? En wat bedoel je met compatible, nee je kunt er geen BF2 op spelen nee... maar daar koop je ook geen mac voor...
Ok, ik heb er dus niet mee gewerkt, en nogmaals ik WERK met Macs... Ik heb op me werk een PC en een Mac en bijv. Photoshop etc draait gewoon lekkerder op een Mac...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bootcamp is kut.
Tenminste, dat is mijn oordeel nadat ik ermee gewerkt heb
Wel een ontzettend slimme marketingstrategie van Intel. Iedereen ramt er nu als een bezetene of een C2D of een C2Q in en als AMD straks met de nieuwe CPUs komt heeft de helft van de potentiele mark net een nieuwe CPU gekocht. Plus natuurlijk dat de marges van AMD flink onder druk komen te staan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef Suikermais het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/47561
Prijsverlaging Intel
Ben ik blij dat ik rond die tijd de 1ste update sinds 5 jaar doe. Ik hoef niet zo nodig voorop te lopen met hardware. 'T geld groeit me namelijk niet op de rug...
En je haalde me nog op met je boot! Ik voelde me echt genaaid toen je wegvaarde en ik daar nog stondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was erg gezellig op TS en de server.
We werden geowned, maar op dat moment werden de bovenste van de tegen partij gekicked wegens high ping en toen wonnen we toch nog
De laatste paar potjes zat ik er wel doorheen en speelde ik niet super serieus, maar de eerste gingen erg goed, ook met de teamplay. De 2 squads deden goed werk
Zelfs Cardinal had de weg naar onze TS gevonden
Nu ga ik maar eens beginnen met het uitzoeken van al mijn dvd's iets wat ik al om 19:00 wilde doen
Trusten.
PS. ben benieuwd naar de TS opname
Offtopic!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik zien welke patch ik als laatste op BF2 heb gedaan. Dan weet ik welke patch ik moet downloaden.![]()
Zou het daarom ook zijn dat Macs veel in de grafische wereld worden gebruikt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik heb er dus niet mee gewerkt, en nogmaals ik WERK met Macs... Ik heb op me werk een PC en een Mac en bijv. Photoshop etc draait gewoon lekkerder op een Mac...
Totdat je zag wat de prestaties waren voor het geld dat je neer moest leggen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef Keltie het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik bijna een Mac Mini had gekocht.
Klein, geil apparaatje met een tyfusgroot scherm![]()
Nee, ik besloot een appartement te kopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Totdat je zag wat de prestaties waren voor het geld dat je neer moest leggen?
In een Apple Mini is het krap wonen inderdaadquote:
Opper maar een datum, mij zuip je toch niet leegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
In een Apple Mini is het krap wonen inderdaad
Wanneer is trouwens de biermeet in hooliganshonk 'Keltie' ?
Had het meer over de financiële ruimte die opeens een stuk minder werdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
In een Apple Mini is het krap wonen inderdaad
Met of zonder balkon? BoF BBQs gaan vast nog wel een paar keer voorkomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef Keltie het volgende:
Opper maar een datum, mij zuip je toch niet leeg![]()
Meestal liggen er 2 bootjes, maar die andere was blijkbaar al weg en ik had niet gezien dat er nog iemand aan land stond. Toen zag ik er nog iemand was ging ik natuurlijk even terugquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En je haalde me nog op met je boot! Ik voelde me echt genaaid toen je wegvaarde en ik daar nog stond
@ Keltje gefeliciteerd
Interessantquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Opper maar een datum, mij zuip je toch niet leeg![]()
Ik ruik een BoF uitdaging. Denk dat we toch met zwaar geschut moeten komen danquote:
Metquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Met of zonder balkon? BoF BBQs gaan vast nog wel een paar keer voorkomen
Huh? Weh? Wie? Waar? Ik?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Keltie: Eindelijk een juiste reactie wat betreft MAC vs. PC.
Okey, als ik meedoe denk ik dat BoF een aardig eindje komtquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ruik een BoF uitdaging. Denk dat we toch met zwaar geschut moeten komen dan
quote:
De laatste (alleen full) is 1.41, ik dacht iets van 580 mbquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje. Waar kan ik zien welke patch ik als laatste op BF2 heb gedaan. Dan weet ik welke patch ik moet downloaden.![]()
Ik ben geen snelhiedsdrinker, maar meer een continu drinkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ruik een BoF uitdaging. Denk dat we toch met zwaar geschut moeten komen dan
Anyway: LVO - Jaap is de baas (Gouden Kooi's Godfather)![]()
Als het aan Ferdi ligt worden we een soort reizend circusquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef ursel het volgende:
Nog meer zuipen..
Wanneer is het nou ook alweer in A'dam dan??
Oohja.. voor BBQ, zorg wel dat je genoeg eten hebt.. Me hungry..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |