mm ga morgen wel ff kijken in de winkel wat ze hebben maar deze heeft me voorkeurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef escape_nl het volgende:
ja die heb ik, en ben erg tevreden
Kom eens heeel dichtbij me zitten. Dan verluister ik wat in je oor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Sickert het volgende:
2-2 voor de pannelappen.... sjonge wat een ruk wedstrijd! behalve de 2 doelpunten
Btw
admin boys.. vertel ruddy en mij eens wat we moeten downloaden als jullie tijd hebben
ik weet geduld is een schone zaak...... maar elke keer word er aan mij gevraagd of ik ruimte kan maken terwijl ik niks kan![]()
Is het goed als in het volgende deel de OP door deze aangepast wordt: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef Sickert het volgende:
*tegen BMH aankruip*
Zeg joker..als je leuk wilt zijn ten koste van mij,doen het dan wel goed want je weet:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 lulde 'PirE' het volgende:
Goedenavond allen. Zo net geland en mijn korte vakantie kan beginnen.
<knip> lul immitatie van loser die thuis zit en zogenaamd leuk wil zijn
[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]
fine with me...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Is het goed als in het volgende deel de OP door deze aangepast wordt: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt
hierin staat de BoF server vermeld en is het wat opgekuist
whahaha ik kom niet meer bij!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zeg joker..als je leuk wilt zijn ten koste van mij,doen het dan wel goed want je weet:
immitatie is de grootste vorm van vleierij.
Je zet je zo zelf voor lul met je nep-foto'sDoe het dan beter of hou je rotsmoel verder ook al
stoor je je aan mij.
Ik zit jou toch ook niet als loser te immiteren..
Oh bijna vergeten speciaal voor jou:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Mee eensquote:
Ik vind het overigens knap dat je screenshots kan maken van de ARDop je vakantie ergens onder de evenaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Yo tuig, benik weer.
Allereerst:
Waar ik nu zit moet nu wel bekend zijn, want ik heb nu zoveel duidelijke hints gegeven
dat als je de laatste pic goed bekijkt je het gelijk weet.
Over die DVD:
Die had ik allang binnen(voor ik ging reizen) alleen heb hem nu pas gepost omdat ik gewoon
wilde meedoen in die specifieke thread dus niet teveel aandacht aan het moment geven.
T.a.v. de pings e.d.:
Nou zal het mij verder boeien want ik gebruik alleen maar de computer
in het Hotel business-centre en hou me verder niet bezig met pings e.d.
Ja,Ik heb het spel na veler verzoek even mogen installeren op een van de PC's met al zijn toebehoren
(ja ik had een kopie van iemand gekregen) maar gemakkelijk ging het niet wat hey...dit is normaal een
business-centre waar andere werkzaamheden worden gepleegd dan gamen.
Begrijp je ook gelijk waarom de internet-verbinding zo snel is want in zo een business-centre kun je
niet aankomen met je 56K analoge inbel-modempje.
ja of de YMCAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Deze ?
Sorry, iets teveel Arie & Sylvester gekeken
Je knipt het gedeelte waarop ik reageerde weg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Sickert het volgende:
ff iets leuks tussen door
Keffo.nl: bf2 zegt:
Keffo.nl: bf2 zegt:
die gast kletst echt uit zn nek
BMH zegt:
Ik ook. Ik woon dicht bij de duitse grens
ja dat was ook niet leukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je knipt het gedeelte waarop ik reageerde weg!![]()
Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef 'Gunner' het volgende:
Nou nou doe niet zo ge-fokked!!
Hij zet je misschien te kakken omdat je je vakantie ervaringen in het BF2 topic post.
Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...quote:
Ik denk dat 99% van de mensen hier vermoord worden door hun vriendin als ze tijdens een (wereld)reis er tussen uit knijpen om BF2 te spelen.
Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigenquote:
Ik hoop dat je het begrijpt dat sommige mensen zich hier aan ergeren.
quote:
Ik vind het overigens knap dat je screenshots kan maken van de ARDop je vakantie ergens onder de evenaar
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?quote:collega BOFF'r Droopie vroeg op woensdag 17 augustus 2005 om 20:15 uur:
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken?
en dat is de ban list leeghalen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Sickert het volgende:
collega BOFF'r Droopie vroeg op woensdag 17 augustus 2005 om 20:15 uur:
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken?
hehe mensen let op die details...![]()
maar ispy laat lekker zitten en derest ook! dit is een battlefield topic... geen battlefield zelf..![]()
trouwens ik heb net geleerd van BMH hoe ik ingame moet kicken
dat was les 1!
morgen krijg ik les 2!![]()
stinger = anti air. Raket in een tube en dan 2x.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef sexylexy het volgende:
Wat zijn nou precies stinger TOW etc. etc. Ik weet wel dat het een soort grondverdegigers zijn maar hoe zien ze eruit?
Ik ben voor I-spy...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
whahaha ik kom niet meer bij!!!!![]()
![]()
Dit is het laatste wat ik wil zeggen, en voor de rest er geen woorden meer aan vuil wil maken, zoals Sickert als zegt dit is een Battlefield 2 topic en geen I-Spy etc topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?
Dat is de spirit mannen!! Vergeven en vergeten..We dinken er eentje op (of 2 of 3 of...)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Droopie het volgende:
Verder geen problemen hoor, je krijgt gewoon een biertje op de fightnight.
ook vanaf morgen kun je alle vragen stellen bij mij!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
en dat is de ban list leeghalen ?![]()
Tis wel leuk voor je punten maar ik vind het niet zo leuk spelen. Ik wil liefst in een squad rondrennen. Je moet heel de tijd rustig plekkie zoeken en dat scherm raadplegen, eigenlijk continu en dat vind ik te passief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:03 schreef Skull-splitter het volgende:
met commander kun je imo veel te makkelijk scoren... Gevolg: zodra het ook maar even kan, spring ik erin..
Humor is jou onbekend begrijp ik. Nou ja, het maakt mij geen hol uit. Toch knap dat ik, als 16 jarig losertje, jou met 2 posts helemaal op de kast krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.
Ik zie mensen ook vaak posten alsof ik naar een telefoongesprek zit te luisteren. Zit ik daar me
aan te storen of op zijn minst belachelijk te maken?Dacht het niet. Ik laat ze gewoon in hun eigen waarde.
![]()
[..]
Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...![]()
[..]
Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigen
manier van uiten heeft en ik dus daarover mijn smoel moet houden en niet belachelijk ga zitten
maken zoals losertjevan 16 hoog en een speen in zijn bek.![]()
[..]
Hallo lullo...wat wil je nou? Mij proberen te vangen op m'n woorden?![]()
Lees eens goed wat ik schrijf want je zit weer lekker te bazelen.![]()
[..]
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?
Gamespeciaal zaakje? Daar heb je de meeste kans gok ik. Vraag het anders even op tweakersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef jazza het volgende:
wil een nieuwe muis, deze om precies te zijn > http://www.razerzone.com/products/products_copperhead.php maar ik kan hem niet vinden op de pricewatch... heeft iemand hem al gespot of ervaring mee?
ja ik had het zo hier en dara gehoord... maar ik heb daar niks van gezien.. enkel heb ik 1 x BMH die Rainmaker.BBQ4U zien kicken....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mee eens
Verder zullen Sickert en Rudy morgen ook een mailtje krijgen over toegang tot de server e.d.. Houdt er wel rekening mee dat het onder voorbehoud is. Ik hoor nu al geintjes over admins die puur betere mensen kicken en daar ben ik persoonlijk allesbehalve blij mee. Ik moet e.a. nog even mee naar achter nemen met Escape, BMH en Ursel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |