abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29732010
nee niet zon ding in je nek, deze denk maar is hij goed/heeft iemand ervaring http://www.logitech.com/i(...)=103,CONTENTID=10013
pi_29732313
ja die heb ik, en ben erg tevreden
pi_29733654
nog 15 minuten!!
Hell To The Liars
pi_29734015
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef escape_nl het volgende:
ja die heb ik, en ben erg tevreden
mm ga morgen wel ff kijken in de winkel wat ze hebben maar deze heeft me voorkeur
pi_29735843
2-2 voor de pannelappen.... sjonge wat een ruk wedstrijd! behalve de 2 doelpunten

Btw
admin boys.. vertel ruddy en mij eens wat we moeten downloaden als jullie tijd hebben

ik weet geduld is een schone zaak...... maar elke keer word er aan mij gevraagd of ik ruimte kan maken terwijl ik niks kan
Narf!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:01:33 #256
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29735990
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Sickert het volgende:
2-2 voor de pannelappen.... sjonge wat een ruk wedstrijd! behalve de 2 doelpunten

Btw
admin boys.. vertel ruddy en mij eens wat we moeten downloaden als jullie tijd hebben

ik weet geduld is een schone zaak...... maar elke keer word er aan mij gevraagd of ik ruimte kan maken terwijl ik niks kan
Kom eens heeel dichtbij me zitten. Dan verluister ik wat in je oor.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29736036
*tegen BMH aankruip*
Narf!
pi_29736118
Zo en nu lekker BF2 opstarten
  Lieve Belg woensdag 17 augustus 2005 @ 23:06:01 #259
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29736167
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef Sickert het volgende:
*tegen BMH aankruip*
Is het goed als in het volgende deel de OP door deze aangepast wordt: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt

hierin staat de BoF server vermeld en is het wat opgekuist
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29736172
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 lulde 'PirE' het volgende:
Goedenavond allen. Zo net geland en mijn korte vakantie kan beginnen.

<knip> lul immitatie van loser die thuis zit en zogenaamd leuk wil zijn

[[url=http://img298.imageshack.us/img298/4016/hotel7vz.th.jpg]afbeelding][/URL]

Zeg joker..als je leuk wilt zijn ten koste van mij,doen het dan wel goed want je weet:
immitatie is de grootste vorm van vleierij.

Je zet je zo zelf voor lul met je nep-foto's Doe het dan beter of hou je rotsmoel verder ook al
stoor je je aan mij.
Ik zit jou toch ook niet als loser te immiteren..

Oh bijna vergeten speciaal voor jou:

* Volgende Battlefield 2 Clan War *

G o T

vs

FOK!KERS

Datum: Zondag 21 augustus 2005.

tijdstip: .......................
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:09:28 #261
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29736304
Nou nou doe niet zo ge-fokked!!

Hij zet je misschien te kakken omdat je je vakantie ervaringen in het BF2 topic post.

Ik denk dat 99% van de mensen hier vermoord worden door hun vriendin als ze tijdens een (wereld)reis er tussen uit knijpen om BF2 te spelen.

Ik hoop dat je het begrijpt dat sommige mensen zich hier aan ergeren.

BTW: In het GoT topic over BF2 heb ik in 16 topics a 1000 replies niets gehoord over een Fok vs GoT war?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29736375
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef Jump het volgende:

[..]

Is het goed als in het volgende deel de OP door deze aangepast wordt: http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt

hierin staat de BoF server vermeld en is het wat opgekuist
fine with me... kzal t onthouden

mocht ik de eerste zijn dan he!

thnx voor de opkuizing !
Narf!
pi_29736452
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Zeg joker..als je leuk wilt zijn ten koste van mij,doen het dan wel goed want je weet:
immitatie is de grootste vorm van vleierij.

Je zet je zo zelf voor lul met je nep-foto's Doe het dan beter of hou je rotsmoel verder ook al
stoor je je aan mij.
Ik zit jou toch ook niet als loser te immiteren..

Oh bijna vergeten speciaal voor jou:

* Volgende Battlefield 2 Clan War *

[afbeelding]

[afbeelding]
G o T

vs

[afbeelding]
FOK!KERS

Datum: Zondag 21 augustus 2005.

tijdstip: .......................
whahaha ik kom niet meer bij!!!!
Narf!
pi_29736580
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:
thnx voor de opkuizing !
Mee eens

Verder zullen Sickert en Rudy morgen ook een mailtje krijgen over toegang tot de server e.d.. Houdt er wel rekening mee dat het onder voorbehoud is. Ik hoor nu al geintjes over admins die puur betere mensen kicken en daar ben ik persoonlijk allesbehalve blij mee. Ik moet e.a. nog even mee naar achter nemen met Escape, BMH en Ursel.

PS die fight night, wat kost dat en zit ik nu meteen aan die bijdrage vast ? ik kan nml echt weinig met zekerheid zeggen aangezien ik net met mn master Bedrijfskunde ga beginnen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:17:28 #265
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29736599
Kort lontje... ik vond 'em wel humor...

Damn, al weer ingehaald door 5 andere posts..

[ Bericht 12% gewijzigd door Frenkyboy op 17-08-2005 23:23:46 (BF2 topic loopt te hard) ]
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:20:07 #266
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29736694
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *

Yo tuig, benik weer.

Allereerst:

Waar ik nu zit moet nu wel bekend zijn, want ik heb nu zoveel duidelijke hints gegeven
dat als je de laatste pic goed bekijkt je het gelijk weet.

Over die DVD:

Die had ik allang binnen(voor ik ging reizen) alleen heb hem nu pas gepost omdat ik gewoon
wilde meedoen in die specifieke thread dus niet teveel aandacht aan het moment geven.

T.a.v. de pings e.d.:

Nou zal het mij verder boeien want ik gebruik alleen maar de computer
in het Hotel business-centre en hou me verder niet bezig met pings e.d.
Ja,Ik heb het spel na veler verzoek even mogen installeren op een van de PC's met al zijn toebehoren
(ja ik had een kopie van iemand gekregen) maar gemakkelijk ging het niet wat hey...dit is normaal een
business-centre waar andere werkzaamheden worden gepleegd dan gamen.
Begrijp je ook gelijk waarom de internet-verbinding zo snel is want in zo een business-centre kun je
niet aankomen met je 56K analoge inbel-modempje.
Ik vind het overigens knap dat je screenshots kan maken van de ARDop je vakantie ergens onder de evenaar
pi_29736713
I’m starting with the man in the mirror
I’m asking him to change his ways
And no message could have
Been any clearer
If you wanna make the world
A better place

(if you wanna make the
World a better place)
Take a look at yourself, and
Then make a change
(take a look at yourself, and
Then make a change)

na na na, na na na, na na, na nah

(op repeat)

vind dat we trouwens voor dat we bv aan een war beginnen een BOF! theme song over Teamspeak moeten knallen.. zoiets als painted black ofzo

Narf!
pi_29736833
Deze ?

Sorry, iets teveel Arie & Sylvester gekeken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29736908
ff iets leuks tussen door

Keffo.nl: bf2 zegt:
die gast kletst echt uit zn nek
BMH zegt:
Ik ook. Ik woon dicht bij de duitse grens
Narf!
pi_29736978
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Deze ?

Sorry, iets teveel Arie & Sylvester gekeken
ja of de YMCA of die van IN THE NAVY

gewoon een soort club lied voor als we de strijd aan gaan met buitelands gespuis
Narf!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:27:21 #271
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29736997
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Sickert het volgende:
ff iets leuks tussen door

die gast kletst echt uit zn nek
BMH zegt:
Ik ook. Ik woon dicht bij de duitse grens
Je knipt het gedeelte waarop ik reageerde weg!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29737075
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef BMH het volgende:

[..]

Je knipt het gedeelte waarop ik reageerde weg!
ja dat was ook niet leuk
Narf!
pi_29737131
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef 'Gunner' het volgende:
Nou nou doe niet zo ge-fokked!!

Hij zet je misschien te kakken omdat je je vakantie ervaringen in het BF2 topic post.
Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.
Ik zie mensen ook vaak posten alsof ik naar een telefoongesprek zit te luisteren. Zit ik daar me
aan te storen of op zijn minst belachelijk te maken? Dacht het niet. Ik laat ze gewoon in hun eigen waarde.
quote:

Ik denk dat 99% van de mensen hier vermoord worden door hun vriendin als ze tijdens een (wereld)reis er tussen uit knijpen om BF2 te spelen.
Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...
quote:

Ik hoop dat je het begrijpt dat sommige mensen zich hier aan ergeren.
Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigen
manier van uiten heeft en ik dus daarover mijn smoel moet houden en niet belachelijk ga zitten
maken zoals losertjevan 16 hoog en een speen in zijn bek.
quote:

Ik vind het overigens knap dat je screenshots kan maken van de ARDop je vakantie ergens onder de evenaar

Hallo lullo...wat wil je nou? Mij proberen te vangen op m'n woorden?
Lees eens goed wat ik schrijf want je zit weer lekker te bazelen.
quote:
collega BOFF'r Droopie vroeg op woensdag 17 augustus 2005 om 20:15 uur:
Maar I-Spy hoe kan je dan Talpa kijken?
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?
pi_29737514

hehe mensen let op die details...

maar ispy laat lekker zitten en derest ook! dit is een battlefield topic... geen battlefield zelf..

trouwens ik heb net geleerd van BMH hoe ik ingame moet kicken
dat was les 1!

morgen krijg ik les 2!
Narf!
pi_29737539
lol net lekker aan t knallen raak ik een team member.. team damage --> ban --> exit
pi_29737826
Wat zijn nou precies stinger TOW etc. etc. Ik weet wel dat het een soort grondverdegigers zijn maar hoe zien ze eruit?
pi_29737852
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Sickert het volgende:

hehe mensen let op die details...

maar ispy laat lekker zitten en derest ook! dit is een battlefield topic... geen battlefield zelf..

trouwens ik heb net geleerd van BMH hoe ik ingame moet kicken
dat was les 1!

morgen krijg ik les 2!
en dat is de ban list leeghalen ?
pi_29737912
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef sexylexy het volgende:
Wat zijn nou precies stinger TOW etc. etc. Ik weet wel dat het een soort grondverdegigers zijn maar hoe zien ze eruit?
stinger = anti air. Raket in een tube en dan 2x.
TOW = ground to ground. Ook een raket in een tube maar bedoel voor grond voertuigen.
pi_29738139
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

whahaha ik kom niet meer bij!!!!
Ik ben voor I-spy...

10tje op I-spy dat hij dit wint..
pi_29738424
i-spy24 i-spy24 - zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:14
" always have an EYE open

Zo een uurtje verder kan ik niet anders concluderen dat Talpa weer eens kijkers lekker ongezien in de maling neemt. Kijk maar naar de 'gasten' die hun mening tussendoor geven over bepaalde presentatoren en programma's.Blond,autochtoon en het slag van zij die werkt op een reisburau en hij als chauffeur ergens/mechanicien en We gaan broodje van kooytje eten in Spanje en we boeken in Turkije bij Orange County Hotel " types.
Kortom Hollandse traditioneelheid en dom.

T.a.v. de introductie van Linda en Beau:

Mwah, gaat wel, quasi-leuk op elkaar ingespeeld maar om u te zeggen: " WAUW wat een introductie " nou nee.
Dus...we kijken het nog even aan alvorens we ons aanmelden als lid van de club via Versatel.

Ik vroeg het alleen maar
Maar ik zag dit topic afgelopen zaterdag door jouw geopend nogwel

**
Waar staat dat ik Talpa kan kijken. Kun je niet lezen en alleen maar verzinnnen wat je wilt lezen?
**

deze vraag heb je zelf beantwoord.

met vriendelijke groet,
Johan5324

Ik zeg : 1-0

Hell To The Liars
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:01:23 #281
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29738474
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:

Dit is het laatste wat ik wil zeggen, en voor de rest er geen woorden meer aan vuil wil maken, zoals Sickert als zegt dit is een Battlefield 2 topic en geen I-Spy etc topic.

I-Spy als jij beweert dat jij geen talpa kan kijken zoals er aan je gevraagd wordt,
waarom open je dan een topic over talpa en geef je je dan een menig over het programma wat jij zojuist hebt gezien:

Talpa centraal: Wat zijn jouw eerste indrukken van Talpa?

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op (5:30) en dan morgen een avondje BF2en!

Over and o.......zzzzzzzzzzzz
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_29738544
Verder geen problemen hoor, je krijgt gewoon een biertje op de fightnight.
Hell To The Liars
pi_29739071
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Droopie het volgende:
Verder geen problemen hoor, je krijgt gewoon een biertje op de fightnight.
Dat is de spirit mannen!! Vergeven en vergeten..We dinken er eentje op (of 2 of 3 of...)

Laten we erover ophouden. I-spy jij stelt voor hoe laat die clanwar is en post bij de got-ers hoe laat ze denken te kunnen en je post hier de tijd etc...Je hebt je er genoeg druk over gemaakt dus als het geregeld is dan kappen met dat gespam.

De rest (mezelf incluis) gaan niet meer zo in op zijn verhalen om ze te bekritiseren terecht dan wel onterecht. Boeit toch ook helemaal niet

Mijn idee maar mischien best een goed idee?
pi_29739694
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

en dat is de ban list leeghalen ?
ook vanaf morgen kun je alle vragen stellen bij mij!
Narf!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 01:32:25 #285
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29741189
Net weer wat potjes gespeeld.
Ik kwam binnen op "Oman Beach" en ik zat bij de mec. Ik denk ff squad joinen en ik zag BoF. Ik join BoF, waarom niet he. Leuk gespeeld, maar daar liep het niet echt naar behoren. 1x die cobra van DoMo neergeschoten, maar daar staan tig kills van hem tegenover.
Tijdens deze map was er een gastje die eerst met een vliegtuig naar onze basis vliegt daar eruit springt onze tank pakt en vervolgens begint te spawnrapen, erg triest en jammer. Hij heette iets van Gr$$nVirus. Verder waren er nog 2 (Lord_Beefy en Emperor_Beefy) die aan het farmen waren. Ammo here! Ammo here! Ik werd er gek van.
Na deze frustraties dacht ik ik stop ermee, ik was inmiddels Squad leader van BoF, zonder BoF. Alleen escape zat nog als commander in mijn team verder helemaal niemand die ik kende.
Gelukkig zag ik dat we daarna Mashuur City gingen spelen. Ik besloot te blijven.
Omdat ik bij de Mec zat besloot ik voor de tank te gaan en op die manier de black hawk te kunnen pakken, gelukkig was er maar 1 die de black hawk gebruikte en na 1 kogel van mijn T-90 sprong hij uit de heli.
Daarna goud gehaald met me tankje en inmiddels kwamen er steeds meer BoF-ers in mijn team. Ik geloof: DoMo, SickMyDuck en Fillipe.
Ik besloot om dan maar met die klote Mec heli te gaan en dat ging op een paar rare crashes goed.
We pakten alle vlaggen en het duurde niet lang of we wonnen de tweede ronde. De derde ronde had ik de heli niet en vloog mijn squad met een gast piloot ook hij had problemen met de heli en Domo en ik waren er gelukkig al uit. We keken elkaar eens aan en besloten om vervolgens met de rest van BoF alle vlaggen te pakken. Ben toen ook maar medic gaan spelen, das toch een betere rol voor een squadleader.
Was leuk om de BoF squad te leiden, we pakten met gemak de winst.
Nog nooit gehad dat ik zo makkelijk 3 rondes won met de mec in mashuur city, meestal heb je wel een black hawk squad die de hele map ownen.
Tot de volgende battle!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29741673
Ach I-spy, jij bent wel de laatste die zich zou mogen ergeren.

Kom op, ik heb heel wat post's van je teruggelezen; van de zogenaamde foto's van je vriendin ( )tot aan je o-zo prachtige vakantiestekjes ( ). Iedereen in de topics waar jij post's zeg dat je 99% van je tijd uit je nek lult en het lijkt er ook verdacht veel op.

Ik had niets op je aan te merken, maar als wij een aantal keer vragen (pure interesse) van "Goh, I-spy we zijn benieuwd hoe je dat doet met werk, je spelpc/bf2 kopie en die lage ping?" En je geeft keer op keer geen antwoord, dan kan je er van op aan dat iedereen argwaan krijgt en zo gaat reageren. Especially als je ook nog continue die war shit blijft posten.

Oftewel eigen buld, dikke schuld. Ik weet niet wie van de BoF'ers nog zo naief is om alles te geloven, maar geloof mij I-spy lult practisch alles uit z'n dikke kwabbe nek, toegeven? Ho - maar.

Beetje triest, het zijn gewoon zoveel dingen waar je op je platte bek gaat.

Zo dat chapter is voor mij afgesloten , nu weer o zo mooi "On-topic" :

Was erg gezellig vanavond en vannacht met de heeren, lekker met domo in de cobra gezeten en met de rest van de BoF'ers net in een squad Mashtuur City onveilig gemaakt! In totaal 1 gouden medaille en 2 bronzen behaald. Ging lekker.
pi_29742614
Zo...nog even terugkomend op de laatste post:

Ik daag bij deze dan Philippe uit om alle foto's die ik heb gepost op FOK van mijn vriendin/huis/mac spullen op het web te gaan zoeken en hier te plaatsen zodat jij,als je het zo zeker weet, het tegendeel kan bewijzen dat het allemaal fake is. Geen gelul met " Ik hoef niks te bewijzen " want grote vriend, jij beweert wat ik zeg dat dat allemaal niet waar is, prima, ik heb al aangetoond en aangegeven dat het allemaal eigen geschoten pic's zijn (uiteraard niet die die ik gewoon als link zelf heb gebruikt) en nu mag jij met je grote wafel dat weerleggen als je het allemaal zoveel beter weet met jouw harde bewijzen.

Als je dat kunt betaal ik jou avondje fightnight als je naar Rotterdam komt. Sterker nog: betaal ik de volgende 3 maanden abo. van de game-server voor je.

Ik bedoel dan elke exacte foto die ik van m'n vriendin/Mac spullen en Huis/Vakantie heb gepost dat jij tegen kunt posten met een link op het web dat het niet van mij is.

En we spreken af dat als jij dat niet kan= dus alle foto's van mij weerleggen, JIJ voor mij de server-abo.voor BF2 voor de 3 volgende maanden betaalt danwel de fightnight in Rotterdam.

En waarom ik niet op alle vragen reageer. Dat is omdat ik niet alle posts nalees domoor. Vaak is een thread als zover dat ik alleen de laatste post zie en vervolgens daarop reageer en de rest laat voor wat het is.
En als ik vervolgens in een reactie-post de moeite neem e.e.a uitgebreid te beantwoorden en vervolgens er nog meer gezeur om niks komt, ja, dan denk ik: "bekijk het ff zeiksnor:

En neem je het niet aan, dan ga je bij deze publiekelijk op je bek omdat je je eigen beweringen niet kan onderschrijven en zoals vele losers zo maar wat roept.

Nou geweldenaar: Ik zie er reikhalzend naar uit

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 18-08-2005 02:52:03 ]
pi_29742946
pfffffft net nog effe een pot gedaan.. strike at karkand.. m203 slachting.. (ik werd geasswhooped.. ja ik ja). Toen effe wat c4 op de flaggen geplaatst en nog wat van die hufters meegenomen t graf in.
pi_29742997
was weer een goede avond en nacht, 8 medals erbij met wat commanderen en de laatste map op karkhand was echt wel goed, met 10 man knallen
  donderdag 18 augustus 2005 @ 08:03:58 #290
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29744135
met commander kun je imo veel te makkelijk scoren... Gevolg: zodra het ook maar even kan, spring ik erin..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_29744230
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:03 schreef Skull-splitter het volgende:
met commander kun je imo veel te makkelijk scoren... Gevolg: zodra het ook maar even kan, spring ik erin..
Tis wel leuk voor je punten maar ik vind het niet zo leuk spelen. Ik wil liefst in een squad rondrennen. Je moet heel de tijd rustig plekkie zoeken en dat scherm raadplegen, eigenlijk continu en dat vind ik te passief.

Maarr Gelukkig hebben we commander sickert! die het leuk vind en vooral altijd goede backup geeft en waarschuwt als er een ventje achter je loopt iod.. big brother is watching you.......
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:22:18 #292
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29744951
Nog veel succes met de war tegen GoT!
Ik vertrek zo naar Lowlands vandaar!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:28:19 #293
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29745078
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Hoezo "vakantie ervaringen" ik post zoals ik iets belief.
Ik zie mensen ook vaak posten alsof ik naar een telefoongesprek zit te luisteren. Zit ik daar me
aan te storen of op zijn minst belachelijk te maken? Dacht het niet. Ik laat ze gewoon in hun eigen waarde.
[..]

Nou dus dan zou dat ook voor mij gelden? Wat een kortzichtig gelul zeg...
[..]

Nee dat begrijp ik niet omdat ik gewend ben dat iedereen verschillend is en dus zijn eigen
manier van uiten heeft en ik dus daarover mijn smoel moet houden en niet belachelijk ga zitten
maken zoals losertjevan 16 hoog en een speen in zijn bek.
[..]

Hallo lullo...wat wil je nou? Mij proberen te vangen op m'n woorden?
Lees eens goed wat ik schrijf want je zit weer lekker te bazelen.
[..]

Humor is jou onbekend begrijp ik. Nou ja, het maakt mij geen hol uit. Toch knap dat ik, als 16 jarig losertje, jou met 2 posts helemaal op de kast krijgt. Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk zo. . Ik ga nog niet eens beginnen over dat continue posten van die 3 plaatjes, zijn nu 3 kruisjes (Adblock ), blijkbaar is dat minder erg als slowchatten.

Als je een reisverslag wilt posten dan kan je dat doen in het subforum Travel .

Deze loser gaat even brood halen en daarna een duik nemen in het koele Arubaanse water, en nu maar hopen dat ik dat lichaam van die Holloway niet tegenkom tijdens mijn snorkelsessie (ach, gut nou doe ik het weer).

edit: Je had dat plaatje van Luba trouwens snel gevonden , toeval
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29745612
Kan het weer over BF2 gaan en niet over vakantie ervaringen of wat dan ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29747112
wil een nieuwe muis, deze om precies te zijn > http://www.razerzone.com/products/products_copperhead.php maar ik kan hem niet vinden op de pricewatch... heeft iemand hem al gespot of ervaring mee?
pi_29747764
goeie morgen dames
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:26:20 #297
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29748031
Goede morgen lady

Gisteren echt een wereld party gespeeld op strike at karland
112 punten! Wordt ik gvd nog 2e... Stond iemand met 125 punten bovenaan :S
en ik heb deze ribbon er bij:

Kill streak van 17
Gaat lekker nu!
-- ViPeRII --
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:46:48 #298
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29748677
Ja die is wel lekker om te halen

heb hem ook gehaald @ Karkand
pi_29752037
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef jazza het volgende:
wil een nieuwe muis, deze om precies te zijn > http://www.razerzone.com/products/products_copperhead.php maar ik kan hem niet vinden op de pricewatch... heeft iemand hem al gespot of ervaring mee?
Gamespeciaal zaakje? Daar heb je de meeste kans gok ik. Vraag het anders even op tweakers
pi_29752061
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Mee eens

Verder zullen Sickert en Rudy morgen ook een mailtje krijgen over toegang tot de server e.d.. Houdt er wel rekening mee dat het onder voorbehoud is. Ik hoor nu al geintjes over admins die puur betere mensen kicken en daar ben ik persoonlijk allesbehalve blij mee. Ik moet e.a. nog even mee naar achter nemen met Escape, BMH en Ursel.
ja ik had het zo hier en dara gehoord... maar ik heb daar niks van gezien.. enkel heb ik 1 x BMH die Rainmaker.BBQ4U zien kicken.... MAAR die was aan het spawnkillen en daar vroeg ik dus om

verders is het volgens mij gewoon zware bullshit....

en pannelappen! ik kan sinds gister avond ingame kicken naja... ik heb het nog niet geprobeerd
dat ga ik zo maar eens doen...

[ Bericht 16% gewijzigd door Sickert op 18-08-2005 13:54:26 (vugetuh!) ]
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')