Zonet een mailtje ontvangen :quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Durbin het volgende:
Een mooi setje:
Infernal Affairs Limited Boxset
[afbeelding]
Ninja Scroll - Collector's Edition
[afbeelding]
Bittersweet Life S.E.
[afbeelding]
..en de laatste voor de films met Jeon Ji Hyun..
White Valentine
[afbeelding]
quote:We are pleased to confirm that all the items which you ordered on 2005-08-12 (Order No:xxxxxxxxxxx) have now been shipped.
toch jammer dat ie geen dts heeft, mja ff zien wat de R2 gaat kostenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Na alle positieve reacties over dvdpacific me maar aangemeld om t eens uit te proberen
Besteld:
[afbeelding]
ben benieuwd...
Mag ik vragen voor hoeveel he hem hebt gekocht?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:27 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Was eigenlijk door mn DVD budget heen deze week, maar dit kom je niet al teveel tegen voor een leuke prijs met de zekerheid dat-ie echt is. Mn 'gewone' 5 disc versie is meteen daarna verkocht, dus ik kwam eigenlijk best voordelig uit.
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=670477quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
Timo20 wat kostte die Gladiator?
Tuurlijk. 90 euro inclusief verzending.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik vragen voor hoeveel he hem hebt gekocht?
The Pledge.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
butra heb je nog aan de foto's gedacht
Zeer goede prijs. Ben hem ook nog wel van plan erbij te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
Tuurlijk. 90 euro inclusief verzending.
je zou Ebay moeten proberen als je interesse hebt in deze maar hij wordt wat zeldzaam aangezien je m alleen nog maar op de aftermarkets kan vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef tonks het volgende:
Kinky queen, weet jij waar ze een mooie a nightmare before christmas giftset hebben?
Ik pas.. maar wat kostte dezequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef kinky_queen het volgende:
Mocht je interesse hebben in deze dan ben je een meeltje kwijt aan Hare en ¤400,-
[afbeelding]
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
Dan zal je toch eerst een paar x je avatar moeten imiteren
![]()
thanks, maar ff bestellen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
[..]
The Pledge.
Zoals je ziet is het een soort bookcase, of hoe je dat ook noemt. Geen digipack.
maakt toch niet uit, heb niets aan DTSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch jammer dat ie geen dts heeft, mja ff zien wat de R2 gaat kosten![]()
incl. verzenden was ik $ 35,69 kwijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
Timo20 wat kostte die Gladiator?
Die heb ik alle 3 bij V. Leest gekocht dacht ik. Bij de Bijenkorf wil ik ook nog weleens slagen met dat soort films.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:13 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: weet iemand waar ik Tillsammans en Lilja 4-ever & Jalla! Jalla! kan vinden op DVD
FRS heeft ze niet (meer)
liefst met NL ondertiteling
play.com absoluut.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje aan de doorgewinterde internetbestellers in t buitenland. Welke van deze shops is het beste (en zit er verschil tussen leveringskosten?)
CD-WOW.com
Play.com
Amazon.co.uk
of zijn er nog betere britse winkels
cd-wow en play heb ik alleen maar goede ervaringen mee, amazon.co.uk nooit gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje aan de doorgewinterde internetbestellers in t buitenland. Welke van deze shops is het beste (en zit er verschil tussen leveringskosten?)
CD-WOW.com
Play.com
Amazon.co.uk
of zijn er nog betere britse winkels
Wow, das best goedkoop! Heb hem zelf voor 105 euro incl verzenden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij is zo oranje. Lelijke kleur. Afgezien het Oranje van het Ned. elftal natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:39 schreef pascalheister het volgende:
wat is er lelijk aan ?
waar heb je mar adentro vandaan?
Niet in mijn collectiequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef Chielus het volgende:
Nou ja, mooi is anders maar ik heb wel eens lelijkere hoezen gezien.
Hij is precies dezelfde kleur als het Nederlands elftalquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is zo oranje. Lelijke kleur. Afgezien het Oranje van het Ned. elftal natuurlijk.
Niet alle oranjes zijn hetzelfde hoor. De oranje van deze cover is wat doffer, die van het nl elftal wat feller. Maar goed, laten we dit topic niet laten vollopen met discussie over hoeveel oranjetinten er wel niet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:50 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hij is precies dezelfde kleur als het Nederlands elftal
Nee hoor. De kleur oranje op het plaatje wat jij geplaatst hebt lijkt totaal niet op de kleur die hij is. Hij is dezelfde felle oranje kleur als het Nederlands elftal in speelt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Niet alle oranjes zijn hetzelfde hoor. De oranje van deze cover is wat doffer, die van het nl elftal wat feller.
Dat had ik ook niet verwacht.quote:
had je er niet meer kunnen regelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is zo oranje. Lelijke kleur. Afgezien het Oranje van het Ned. elftal natuurlijk.
Van iemand die ik ken in Spanje. Kost online 17,99 + minimaal 9 euro verzendkosten. Hij heeft hem daar nieuwe in de winkel gekocht voor 11,49!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |