Tuurlijk. 90 euro inclusief verzending.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik vragen voor hoeveel he hem hebt gekocht?
The Pledge.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
butra heb je nog aan de foto's gedacht
Zeer goede prijs. Ben hem ook nog wel van plan erbij te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
Tuurlijk. 90 euro inclusief verzending.
je zou Ebay moeten proberen als je interesse hebt in deze maar hij wordt wat zeldzaam aangezien je m alleen nog maar op de aftermarkets kan vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef tonks het volgende:
Kinky queen, weet jij waar ze een mooie a nightmare before christmas giftset hebben?
Ik pas.. maar wat kostte dezequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef kinky_queen het volgende:
Mocht je interesse hebben in deze dan ben je een meeltje kwijt aan Hare en ¤400,-
[afbeelding]
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
Dan zal je toch eerst een paar x je avatar moeten imiteren
![]()
thanks, maar ff bestellen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
[..]
The Pledge.
Zoals je ziet is het een soort bookcase, of hoe je dat ook noemt. Geen digipack.
maakt toch niet uit, heb niets aan DTSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch jammer dat ie geen dts heeft, mja ff zien wat de R2 gaat kosten![]()
incl. verzenden was ik $ 35,69 kwijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
Timo20 wat kostte die Gladiator?
Die heb ik alle 3 bij V. Leest gekocht dacht ik. Bij de Bijenkorf wil ik ook nog weleens slagen met dat soort films.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:13 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: weet iemand waar ik Tillsammans en Lilja 4-ever & Jalla! Jalla! kan vinden op DVD
FRS heeft ze niet (meer)
liefst met NL ondertiteling
play.com absoluut.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje aan de doorgewinterde internetbestellers in t buitenland. Welke van deze shops is het beste (en zit er verschil tussen leveringskosten?)
CD-WOW.com
Play.com
Amazon.co.uk
of zijn er nog betere britse winkels
cd-wow en play heb ik alleen maar goede ervaringen mee, amazon.co.uk nooit gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje aan de doorgewinterde internetbestellers in t buitenland. Welke van deze shops is het beste (en zit er verschil tussen leveringskosten?)
CD-WOW.com
Play.com
Amazon.co.uk
of zijn er nog betere britse winkels
Wow, das best goedkoop! Heb hem zelf voor 105 euro incl verzenden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |