spuit 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:17 schreef static het volgende:
Gelukkig lopen er hier nog geen topics over.
Wat er nu verandert is is dat Talpa de eredivisie wedstrijden niet live kan uitzenden, toch?quote:Tele2 en Apax kopen Versatel voor 1,3 miljard
Tele2 en investeringsmaatschappij Apax nemen Versatel over voor euro 2,20 per aandeel in contanten. Tele2 krijgt de Nederlandse en de Belgische activiteiten. Apax gaat met het Duitse deel aan de haal. Versatel en grootaandeelhouder Talpa Capital, het investeringsvehikel van John de Mol, steunen het bod. Bij opening van de beurs zag Versatel de koers gelijk oplopen met een dikke 12 procent.
Tjeerd Wiersma, Emerce, 18 juli 2005
Dat heeft Talpa nooit gekund. Die rechten heeft CANAL+ denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb heel de presentatie gezien van Beau en Linda en ik ben overtuigd.
Deze zender belooft veel goede programma's. Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is.
Helemaal nu het bekend is dat het 100% Nederlands wordt.
Even een inhoudelijke vraag.
Talpa heeft toch Versatel verkocht?
[..]
Wat er nu verandert is is dat Talpa de eredivisie wedstrijden niet live kan uitzenden, toch?
Kan iemand dat bevestigen of verbeteren?
Alvast bedankt.
Inderdaad, ik hoop dat de rest toch wel native 16:9 zijn en dat ze ook plannen hebben om HDTV aan te gaan bieden. Nieuwe zender mag je toch wel wat technologische vooruitgang van verwachten. We lopen hier in Nederland hopeloos achterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef Nicetas het volgende:
Niet dat het nu goed gaat, de uitzending van vanavond is in 4:3 letterbox, geen echt 16:9. En de reclame is ook al niet (altijd) 16:9.
Probeer jij daar nog maar es te posten dan.. Mij lukt 't nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef static het volgende:
[..]
Och, pas 4 topics: Talpa #4: oude wijn in nog oudere zakken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef Yildiz het volgende:
Ik ontvang het niet meer in de buurt van Nickelodeon, zou het veranderd zijn?
Ik heb www.caiway.nl
Talpa mocht nooit de wedstrijden uitzenden, alleen de samenvattingen. RTL 5 mag vrijdags 1 wedstrijd live uitzenden en Versatel zendt alle wedstrijden uit die te ontvangen zijn via een bepaald kastje oid, maar dat schijnt nog niet echt vlekkeloos te gaan. John heeft met de verkoop van Versatel trouwens evenveel winst gemaakt (zo'n 100 miljoen heb ik gehoord) als zijn nieuwe tv-zender zijn opstartkosten. De tv-zender is dus gratis eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef SlimShady het volgende:
Deze zender belooft veel goede programma's. Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is.
[..]
Wat er nu verandert is is dat Talpa de eredivisie wedstrijden niet live kan uitzenden, toch?
Alvast bedankt.
Kon sowieso al niet. Talpa = Studio Sport, Versatel = Canal+quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Alvast bedankt.
interessant. dank je voor deze info.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Talpa mocht nooit de wedstrijden uitzenden, alleen de samenvattingen. RTL 5 mag vrijdags 1 wedstrijd live uitzenden en Versatel zendt alle wedstrijden uit die te ontvangen zijn via een bepaald kastje oid, maar dat schijnt nog niet echt vlekkeloos te gaan. John heeft met de verkoop van Versatel trouwens evenveel winst gemaakt (zo'n 100 miljoen heb ik gehoord) als zijn nieuwe tv-zender zijn opstartkosten. De tv-zender is dus gratis eigenlijk![]()
Misschien eens een idee om te beargumenteren waarom?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef pberends het volgende:
Miskraam.
Zie vorige topics.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Misschien eens een idee om te beargumenteren waarom?
morgen terug te zien op hun site, zij hebben namelijk zelf een uitzending gemistquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Talpa presentatie nog ergens terug te vinden online? denk niet dat het bij uitzendinggemist.nl komt te staan![]()
Ik beleef net mijn eerste talpa moment met Xander de Buisonjé![]()
Morgen maar is ff verder kijken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zij hebben namelijk zelf een uitzending gemist![]()
Ze zetten al hun eigen programma's online op hun eigen sitequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Talpa presentatie nog ergens terug te vinden online? denk niet dat het bij uitzendinggemist.nl komt te staan![]()
Ik beleef net mijn eerste talpa moment met Xander de Buisonjé![]()
Morgen maar is ff verder kijken
Voor hoelang? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zetten al hun eigen programma's online op hun eigen site
Samenvatting?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
Zie vorige topics.
quote:
Jaha, goed he van ome Johnnie?quote:Talpa wil met talpa.tv haar tweede zender op internet creëren. Talpa zendt in ieder geval haar complete programmering (met uitzondering van de films) live op internet uit. Als eerste zender in Nederland!
Marco B. en Direct? Mwa, zit ik niet op te wachten, maar Rolf Wouters wil ik morgen wil weer even zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, John weet wel wat 'we' willen zien. Afwachten maar.
ja, is dat zo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er nog weinig van gezien, kijk sowieso amper tv. Ik ga strax wel voetbal kijken, maar dat zal ook wel zo'n beetje het enige zijn wat ik ga volgen op Talpa
Alle andere topics zijn locked en weg, dus dat ga ik niet allemaal teruglezen. Ik vind tot nu toe Talpa een prima zender. Natuurlijk lijken veel programma's op andere programma's, maar je kan gewoon niet als nieuwe zender met alleen maar totaal nieuwe programma's komen.quote:
ja, want ik ben voetbalverslaafd en series en andere programma's boeien me niet zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ja, is dat zo?
vind je voetbal leuker dan de series/programma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |