Dat doen we nu toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Laten we niet alles afkraken.
Eerst kijken dan zeiken
Jij valt dus precies in de doelgroep voor commerciele boutprogramma's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Nokia3310 het volgende:
Het enige waar ik zin in heb is Expeditie robinson en Big Brother. De rest ziet er niet uit... Oh en Barend en van Dorp als het een beetje hetzelfde blijft.
Inderdaad, even afwachten wat het wordt allemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Laten we niet alles afkraken.
Eerst kijken dan zeiken
Echhhhhhhhhhht objectief mén.quote:
En toch kijkt iedereen nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
Dus niemand wil talpa omdat alle programma's die ze normaal keken nu hier komen en dan is het niks meer?
Nee hoor, dit is het enige wat me leuk lijkt op talpa. Ik ben meer van actualiteiten en dergelijke, maar dat NSE lijkt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij valt dus precies in de doelgroep voor commerciele boutprogramma's.
Ik keek die programma's toen ook al niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
Dus niemand wil talpa omdat alle programma's die ze normaal keken nu hier komen en dan is het niks meer?
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad, even afwachten wat het wordt allemaal.
Financieel ongetwijfeld wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Duder het volgende:
Wat een zeikhoeren zijn jullie ook
De Mol heeft tenminste zijn zaakjes goed in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |