Dat doen we nu toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Laten we niet alles afkraken.
Eerst kijken dan zeiken
Jij valt dus precies in de doelgroep voor commerciele boutprogramma's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Nokia3310 het volgende:
Het enige waar ik zin in heb is Expeditie robinson en Big Brother. De rest ziet er niet uit... Oh en Barend en van Dorp als het een beetje hetzelfde blijft.
Inderdaad, even afwachten wat het wordt allemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Laten we niet alles afkraken.
Eerst kijken dan zeiken
Echhhhhhhhhhht objectief mén.quote:
En toch kijkt iedereen nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
Dus niemand wil talpa omdat alle programma's die ze normaal keken nu hier komen en dan is het niks meer?
Nee hoor, dit is het enige wat me leuk lijkt op talpa. Ik ben meer van actualiteiten en dergelijke, maar dat NSE lijkt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij valt dus precies in de doelgroep voor commerciele boutprogramma's.
Ik keek die programma's toen ook al niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
Dus niemand wil talpa omdat alle programma's die ze normaal keken nu hier komen en dan is het niks meer?
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad, even afwachten wat het wordt allemaal.
Financieel ongetwijfeld wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Duder het volgende:
Wat een zeikhoeren zijn jullie ook
De Mol heeft tenminste zijn zaakjes goed in orde
Dat moet nog blijken met deze zender.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Duder het volgende:
Wat een zeikhoeren zijn jullie ook
De Mol heeft tenminste zijn zaakjes goed in orde
Inderdaad. Straks schieten de topics de grond uit vanwege de nieuwe programma's enz enz.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch kijkt iedereen nu.
Laat het allemaal eens een maandje draaien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.
Je hebt nog geen enkel programma compleet van de eerste minuut tot de laatste minuut gekeken. Waar heb je het dan over?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.
En dan ook een paar negatieve reacties ertussen zetten, zodat het nóg realistischer lijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef pberends het volgende:
Nou, ik zap weer over naar Paul de Leeuw. Ik had hogere verwachtingen.
En die banken met die ingehuurde nep-acteurtjes zijn echt hilarisch. Dat moet natuurlijk het familie/bank/tv-gevoel geven. Jippie!
Daar moest ik ook aan denken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Lijkt wel Diewertje Blok met het Sinterklaasjournaal. Even slecht geacteerd.
Echt wel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik keek die programma's toen ook al niet.
Hey het eerste gevoel hé. Ik ben al een echte Talpa kijker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt nog geen enkel programma compleet van de eerste minuut tot de laatste minuut gekeken. Waar heb je het dan over?
Sjezis.
Echt niet.quote:
1-tegen-100quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk Desperate Housewives niet, laat staan een goedkope ripoff. En de Soundmixshow? Neuh. Maar wat ik zeg, Miljoenenjacht en 1-tegen-100 vond ik al leuk, dus zal ik ook gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |