hij was deze wedstrijd niet groots nee, om maar eens een understatement te gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Heitinga is inderdaad de zwakke schakel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Hier ben ik het eigenlijk wel volledig mee eens, dan heb ik liever van Bommelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Ga jij es tienermeisjes versieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator aan de telefoon)
Ik wist het gisteren alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef Knaller het volgende:
[..]
Heitinga is inderdaad de zwakke schakel.
Maar goed, nu weet Marco dat hopelijk ook weer.
Couldn't agree more!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Maduro mee? ben jij gek? Maduro speelde best goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dahaaag van de Vaart. Ga jij maar lekker van Bommel achterna, we kunnen je missen als kiespijnEn neem maduro en heijtinga ook maar mee. Van Persie is beter in bed met een hoer, dus die mag ook opzouten.
Ga jij dan het veld in ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dahaaag van de Vaart. Ga jij maar lekker van Bommel achterna, we kunnen je missen als kiespijnEn neem maduro en heijtinga ook maar mee. Van Persie is beter in bed met een hoer, dus die mag ook opzouten.
Daar kom je met dit elftal helaas nooit een keerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ok 2-2 maar een morele overwinning. Deze fout maken we niet meer in de finale van het WK 2006.
Maduro was gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
tja, je username zegt al genoeg...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je bent om?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft klasse gespeeld en mag alleen maar blij zijn met dit resultaat. Met een 5-1 ofzo waren we in de 7e hemel, nu staan we nog steeds met beide benen op de grond.
Zelfs dat regelt Marco perfect
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop toch zo dat die San Marco nog door de mand valt voordat het WK begint. Anders worden we vroegtijdig uitgeschakeld door de arrogantie van San en Sal (op de achtergrond).
Man ik ben zo flexibel - druk gewoon op het goede knopje: zo de wind waait, waait mijn broekjequote:
Nee dude, dat WK wordt een Ajaxfeestje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop toch zo dat die San Marco nog door de mand valt voordat het WK begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |