hij was deze wedstrijd niet groots nee, om maar eens een understatement te gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Heitinga is inderdaad de zwakke schakel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Hier ben ik het eigenlijk wel volledig mee eens, dan heb ik liever van Bommelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Ga jij es tienermeisjes versieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator aan de telefoon)
Ik wist het gisteren alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef Knaller het volgende:
[..]
Heitinga is inderdaad de zwakke schakel.
Maar goed, nu weet Marco dat hopelijk ook weer.
Couldn't agree more!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Maduro mee? ben jij gek? Maduro speelde best goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dahaaag van de Vaart. Ga jij maar lekker van Bommel achterna, we kunnen je missen als kiespijnEn neem maduro en heijtinga ook maar mee. Van Persie is beter in bed met een hoer, dus die mag ook opzouten.
Ga jij dan het veld in ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dahaaag van de Vaart. Ga jij maar lekker van Bommel achterna, we kunnen je missen als kiespijnEn neem maduro en heijtinga ook maar mee. Van Persie is beter in bed met een hoer, dus die mag ook opzouten.
Daar kom je met dit elftal helaas nooit een keerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ok 2-2 maar een morele overwinning. Deze fout maken we niet meer in de finale van het WK 2006.
Maduro was gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
tja, je username zegt al genoeg...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je bent om?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft klasse gespeeld en mag alleen maar blij zijn met dit resultaat. Met een 5-1 ofzo waren we in de 7e hemel, nu staan we nog steeds met beide benen op de grond.
Zelfs dat regelt Marco perfect
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop toch zo dat die San Marco nog door de mand valt voordat het WK begint. Anders worden we vroegtijdig uitgeschakeld door de arrogantie van San en Sal (op de achtergrond).
Man ik ben zo flexibel - druk gewoon op het goede knopje: zo de wind waait, waait mijn broekjequote:
Nee dude, dat WK wordt een Ajaxfeestje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop toch zo dat die San Marco nog door de mand valt voordat het WK begint.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
Man ik ben zo flexibel - druk gewoon op het goede knopje: zo de wind waait, waait mijn broekje
Niet overdrijven, Robben speelde bij vlagen idd fantastisch, maar hij moet wel vaker afspelen, dan zijn er meer doelpunten en wint NL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef erikh het volgende:
2-2 leuke demonstratie wedstrijd
Robben was fantastisch,
Heitinga, Jij bent de zwakste schakel, tot ziens
Dat missen van kansen is wel wat zorgwekkend. Winst is wel dat er erg veel kansen gecreeerd werden. Robben is natuurlijk een geweldige speler maar maakt het toch echt te vaak niet af en moet socialer spelen. Maar het was de beste wedstrijd onder Van Basten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef golfer het volgende:
Na 25 minuten had het al 3-0 moeten staan.
Je kreeg door de misplaatste euforie niet in de gaten dat Van Basten arrogant ging spelen na rust? 4 aanvallend ingestelde spelers en een reserve van Ajax met weinig wedstrijdritme als wissels. Als je een controlerende speler vervangt met een offensieve speler, dan wordt je middenveld overlopen.quote:
Halloquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:27 schreef feyenoord-dude het volgende:
Heitinga oprotten ermeeNet als Bouma
waarom hebben we toch zo weinig goede verdedigers?
Ach laat hem wat uitproberen, in dit soort oefenwedstrijden hoort dat gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kreeg door de misplaatste euforie niet in de gaten dat Van Basten arrogant ging spelen na rust? 4 aanvallend ingestelde spelers en een reserve van Ajax met weinig wedstrijdritme als wissels. Als je een controlerende speler vervangt met een offensieve speler, dan wordt je middenveld overlopen.
Ophangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
O M G wat een loser is die sms-kneus.
Eens met Golfer en SCHquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat missen van kansen is wel wat zorgwekkend. Winst is wel dat er erg veel kansen gecreeerd werden. Robben is natuurlijk een geweldige speler maar maakt het toch echt te vaak niet af en moet socialer spelen. Maar het was de beste wedstrijd onder Van Basten.
Ik blijf er bij dat Van Bommel dit Oranje sterker zou maken.
Niet overdrijven. De Cler en Opdam zou ik niet tot de wereldtop rekenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo
Zet de hele verdediging van AZ 2004-2005 erin en je hebt de beste verdediging die er is.
Verder ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat missen van kansen is wel wat zorgwekkend. Winst is wel dat er erg veel kansen gecreeerd werden. Robben is natuurlijk een geweldige speler maar maakt het toch echt te vaak niet af en moet socialer spelen. Maar het was de beste wedstrijd onder Van Basten.
Ik blijf er bij dat Van Bommel Davids dit Oranje sterker zou maken.
NIET tegen Duitsland.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ach laat hem wat uitproberen, in dit soort oefenwedstrijden hoort dat gewoon.
Beter nu dan later ja. Dat wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ach laat hem wat uitproberen, in dit soort oefenwedstrijden hoort dat gewoon.
Tuurlijk wel... winnen doen ze maar in de finale van de WK.quote:
Maar hun collectieve prestatie wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Niet overdrijven. De Cler en Opdam zou ik niet tot de wereldtop rekenen.
Een verdediging is ook maar zo sterk als het aantal ballen der erop afkomen ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo
Zet de hele verdediging van AZ 2004-2005 erin en je hebt de beste verdediging die er is.
Ook tegen Duitsland, juist tegen Duitsland zelfs. Het blijft een onvoorspelbare ploeg en als je daartegen kunt eperimenteren moet je het zeker niet nalaten.quote:
Kut - blauwen mogen het niet met mij eens zijnquote:
ow... die zijn op. en m'n roze-oranje is stuk.quote:
Ja die gooide PSV-AC Milan op slot gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef RijstNatie het volgende:
Trieste shit, NL kan geen wedstrijd controleren
Van BOMMEL TRUG !!!!!!!
Humor is ook belangrijk blijkt maar weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Ik ervaar dit gelijkspel als een zeer pijnlijk verlies. Rampzalig gewoon. We krijgen 5 wereldkansen en 2 grote kansen en we kunnen maar 2 keer scoren. Duitsland krijgt 2 kleine kansen en scoort 2 keer. Het is vooral pech en wanprestaties van de mensen die het moeten doen.
Duitsland heeft ALTIJD geluk tegen Nederland en Nederland heeft ALTIJD pech tegen Duitsland, dat kan gewoon geen toeval zijn.
Maar ook bepaalde spelers gaan niet vrijuit
Cocu was aan het slapen en Ballack kon 2-1 maken. Voor de zoveelste keer Cocu, die mongool gaf een de 2-1 weg tegen Tsjechie op het EK. Nooit meer selecteren die kneus/
Makaay wilde duidelijk niet scoren tegen zijn keeper. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een speler van zijn niveau in 45 minuten echt GEEN bal goed heeft geraakt. Letterlijk en figuurlijke geen bal.
Ook voor hem geldt NOOIT meer selecteren, ook al speelt hij bij Bayern de sterren van de hemel, iemand die het belangrijker vindt om niet te scoren tegen Kahn dan wel te scoren voor Nederland hoort niet in Oranje.
Het wordt tijd dat Robben gaat realiseren dat niet elke speler zo goed is als hij, het is schitterend hoe hij op links 3 spelers wegspeelt, vervolgens heeft hij 10 seconden lang de tijd om goed te kijken en een goede voorzet te geven, maar nee hoor, de bal vliegt weg over de zestien meter. Absolute onkunde, onbegrijpelijk van een speler van zijn niveau. Maar hem valt natuurlijk niets te verwijten, gezien zijn twee goals.
Netzer of all people zou toch moeten weten dat het nooit anders geweest is met het Duitse voetbal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Zo..als je nu naar het ARD luistert dan veegt Gunter Netzer de vloer aan met de commentaren
van de Duitse spelers die net voor de camera zeiden dat ze dankzij hun insteling het toch maar even geflikt hadden geheel in de Duitse traditie en gelijk gespeeld tegen Nederland.
Gunter Netzer:
" Wass???? Die deutsche spieler mussen sich shamen! Man hat hat selbts nur und nur! gluck gehabt das die Hollander kein tore mehr gemacht haben. Die Hollander ware super und wir waren wie scheisse "
Duitsland - Saoudi Arabie 8-0 wk2002..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Netzer of all people zou toch moeten weten dat het nooit anders geweest is met het Duitse voetbal?
Of kan iemand zich ergens uit het donkere verleden een Duitsland voor de geest halen dat de tegenstander weg kon spelen ?
Precies - de jongetjes met oranjeshirts worden verzocht met hun priklimonade naar de catacomben te gaan en krijgen daar nog een kleurplaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef tong80 het volgende:
Oh de azijnpissers komen weer tevoorschijn
Ik hoop het niet zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat de Duitse bladen Nedeland als nummer één favoriet voor de wereldtitel gaan bestempelen morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |