die krijgen ze nog wel: de drol die ik in de pauze heb gedraaid stroomt nu richting Duitse grens...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef Elvislives het volgende:
ah, ik heb het goeie topic gevonden: scheisse!
Ik zeg het al maanden, dat zootje ongeregeld wordt volgend jaar gewoon nog eens "Weltmeister"...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
Van dit zooitje ongeregeld moet gewoon gewonnen worden.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..],stond idd al raar te kijken
Dat is de kracht van Makaay. De hele wedstrijd onzichtbaar en toch aan de lopende band scoren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef erikh het volgende:
[..]
Oh is die er ook nog? Je ziet hem bijna niet he![]()
Die vent op ARD is toch zalig ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
Kunnen we voortaan die Duitsers niet inhuren voor het commentaar op SBS? Of kunnen we die SMS-man voortaan niet Duits commentaar laten leveren?
waarom denk je dat ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Makaay. De hele wedstrijd onzichtbaar en toch aan de lopende band scoren.
Hij wordt niet voor niets Das Phantom genoemd. De Onzichtbare.
Hij is goed, maar in deze wedstrijd weer net iets te onzichtbaar naar mijn mening.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Makaay. De hele wedstrijd onzichtbaar en toch aan de lopende band scoren.
Nou, vooruit met de geit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
wat mij betreft mag hij helemaal onzichtbaar worden en er 2 inknikkerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou, vooruit met de geit.
Nog 2 minuten.
wil je nu eens ophouden met Fries te brabbelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
Tolles fussball speil uber weite strekken aber dass meist von die gastgeber
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator)
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator)
spuit elf komt ook es kijken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Liever bij deze wedstrijd dan bij eentje waar het erom gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef DeeBee het volgende:
wat een kutzooi dat je na zo'n wedstrijd op 2-2 staat![]()
Hij kan goed pijpen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |