was echt gezellig en we ownden hardquote:
en je was ook de bestequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
401!
ik ging wel wat eerder weg maar ik was de vierhondereneenste!!
hihi Boefjequote:
vond je mn superman onderbroek mooi? had hem speciaal hiervoor aangetrokkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
hihi Boefje
vooral ook toen jij gevallen was en ik een pleister op je bipsje moest plakken
JA!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vond je mn superman onderbroek mooi? had hem speciaal hiervoor aangetrokken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef IJsmuts het volgende:
dat was kick knallen zeggewoon 400 boffers op de server
![]()
![]()
![]()
Heb je het adres waar je moet wezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Suikermais het volgende:
@ Lies
Ik ga direct vanuit Hengelo richting 't slagveld. Onderweg haal ik Bugworks op. Dus is dat 'probleem' ook weer opgelost.
Rijden jullie trouwens allemaal via Maastricht ? Zo ja..dan kunne we onderweg nog effe een bak leut halen met z'n allen [afbeelding]
hoeveel heb je er nu totaal danquote:Op woensdag 16 mei 2007 04:01 schreef Stefan740 het volgende:
Dan maar gaan slapen![]()
1322 punten vandaag, kom maar op puni![]()
23quote:
vandaag vrijquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
vandaag van 2 tot 9 uur nog een cursus
nou ga dan maar snel de server vullenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vandaag vrij![]()
morgen ook![]()
en overmorgen ook![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:44 schreef Keltie het volgende:
Ik ben vandaag jarig, dus bier en tieten!
[afbeelding]
(jaja, aangeklede tieten, tis nog vroeg)
Vandaag werkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vandaag vrij![]()
morgen ook![]()
en overmorgen ook![]()
![]()
Ik denk dat ze "aan het werk" zijn ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:37 schreef ursel het volgende:
Zit iedereen nu gebak bij Keltie te vreten zonder dat ik er wat vanaf weet ofzo..
Tis zo stil .
http://www.dvdprofiler.comquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo mijn dvdcollectie up to date gemaakt, nu moet ik morgen alleen nog controleren of ik ze allemaal heb, gelukkig zijn het er maar 450
Zo nu eerst slapen
Fanboysquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:08 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
Apple heerst, iedereen die dat tegenspreekt heeft er niet mee gewerkt...
Klik
Het is dat ze zo duur zijn...
En ik weet hoe ik een eitje kan koken/bakkenquote:
moet de mijne ook maar weer eens updatenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.dvdprofiler.com
Gefeliciteerd Keltie!!
Niet eens stomen??quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
En ik weet hoe ik een eitje kan koken/bakken![]()
![]()
![]()
![]()
Want? Omdat het bijna nergens mee compatible is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:08 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
Apple heerst, iedereen die dat tegenspreekt heeft er niet mee gewerkt...
Klik
Het is dat ze zo duur zijn...
Ooit van Bootcamp gehoord? En wat bedoel je met compatible, nee je kunt er geen BF2 op spelen nee... maar daar koop je ook geen mac voor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Omdat het bijna nergens mee compatible is?
Nee en je moet voor alles apart drivers etc. downloaden. Bij Windows gaat alles vanzelf en daar houd deze luie ambtenaar wel vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ooit van Bootcamp gehoord? En wat bedoel je met compatible, nee je kunt er geen BF2 op spelen nee... maar daar koop je ook geen mac voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |