weet niet, zag hem net in een topic staan, vond het wel geinig. ipv tvp kopieer ik hem dan maar naar dit topicquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:15 schreef IJsmuts het volgende:
he kelt, weet je waarom ze feyenoord met een d schrijven?![]()
![]()
Sorry ik wist het niet, ik ben niet zo bekend met voetbal en de bijbehorende grapjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
voltooid verleden tijd![]()
en die wist chiel alterugkerend grapje
![]()
jawelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Sorry ik wist het niet, ik ben niet zo bekend met voetbal en de bijbehorende grapjes.![]()
Nou dan heb ik er iig al 2 keer om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jawelin een reltopic vroeg je ooit hetzelfde
kan hem alleen niet zo snel meer terugvinden
Moguh!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef BattleLies het volgende:
Moguh!
Nog lang niet voorbij bedoel je?! Nog zeker 12 uur te gaan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Moguh!![]()
de dag is verdomme al bijna voorbij!![]()
de werkdag zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Moguh!![]()
Gelukkig welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Moguh!![]()
Heb ik me daarvoor uit de naad lopen zitten werken..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:37 schreef Viro het volgende:
Belangerijke mededeling
Clanwar van vanavond gaat niet door ! ! !
Warlord van de andere clan is vergeten om de war, tegen ons, door te geven aan zijn clan. Met andere woorden hij was de clanwar vergeten. Hij heeft om een week uit stel gevraagd. De war wordt gehouden op woensdag 232 mei om 20.00 op onze war server.
Mensen die zich hebben aangemeld, mogen als ze willen, alsnog vandaag om 19.00 melden op TS. Dan houden we ipv een war een training zodat we toch wat hebben kunnen oefenen. Iedere BoFfer is welkom op de training.
Check hier (clickbaar) de ip en pw om onze war server te joinen.
das waarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik me daarvoor uit de naad lopen zitten werken..
Ff agenda checken of ik kan .... Jammer die dag staat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:37 schreef Viro het volgende:
Belangerijke mededeling
Clanwar van vanavond gaat niet door ! ! !
Warlord van de andere clan is vergeten om de war, tegen ons, door te geven aan zijn clan. Met andere woorden hij was de clanwar vergeten. Hij heeft om een week uit stel gevraagd. De war wordt gehouden op woensdag 232 mei om 20.00 op onze war server.
Mensen die zich hebben aangemeld, mogen als ze willen, alsnog vandaag om 19.00 melden op TS. Dan houden we ipv een war een training zodat we toch wat hebben kunnen oefenen. Iedere BoFfer is welkom op de training.
Check hier (clickbaar) de ip en pw om onze war server te joinen.
Dan ga je toch een nachtje door, heb je die tijd zo weer terug verdient..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan nooit op woensdag dus ik ben er niet bij.
Ben gewoon net wakker, echt zonde van de tijd
Als ik dat ga doen kan het wel eens lastig worden om zaterdagochtend richting eindhoven te rijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan ga je toch een nachtje door, heb je die tijd zo weer terug verdient..![]()
![]()
Als ik dat zou hebben waarom zou ik t dan niet door sturenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
FERDI! Ik heb het adres nodig van chrisitaan! Heb je dat al??
Tis niet alleen een vraag maar ook een hint voor NOG een mailtje of telefoontje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben waarom zou ik t dan niet door sturen
jij bent nr2 die dat zegt. Is al aangepast de datum, was maar een domme typfoutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ff agenda checken of ik kan .... Jammer die dag staat er bij mij niet in![]()
![]()
all
Tis inderdaad best treurig gesteld jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
tja, als wii bezitter zijn dat de games waar je naar uit moet kijken![]()
ik zeg: nintendo met de wii ff chiptunen en dan ninja gaiden uitbrengenquote:
Tis pas 15:15..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
nou dat was het dan, ga wel naar huis, hier ook geen fuk te beleven![]()
ga vanavond knallenik reken erop dat jullie ook allemaal komen
![]()
Hoe laat moet ik het plankje brengen urs ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis pas 15:15..
Kheb trouwens beetje begrepen dat ik vrijdag zo goed als de enige ben die op mijn werk gaat "werken"![]()
Ik ben tussen 17:00 en 17:30 wel thuis..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik het plankje brengen urs ?
Wij uit Mokum helpen onze vrienden uit Rotjeknor altijd graag een handjequote:Op maandag 14 mei 2007 23:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Je weet gewoon dat jong ajax opzettelijk heeft verloren
Wordt ook een keer tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
Heb ik me daarvoor uit de naad lopen zitten werken..
Waar in de koelkastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef ursel het volgende:
Ik ben tussen 17:00 en 17:30 wel thuis..
En anders is Sanne er ook nog wel..
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben waarom zou ik t dan niet door sturen
Man man wat een lange nacht @ the Funky ChickenKwam om een uurtje of 7 aan. Spullen uitgepakt en toen rondje hardlopen
Ik naar t park toe maar daar bleek t iets drukker dan verwacht
Denk dat er zeker nog een man of honderd in t park rondliep. Ik had dus al fans. Daarna even douchen en de stad in, even internetten en toen weer terug naar de hostel. Onderweg nog een of ander ranzige pizza op en bier in geslagen
Om een uurtje of 10 weer aangekomen en in de lounge beetje TV kijken met een Zweed. Halverwege naar buiten gegaan waar nog een Japanner en een Mexicaan zaten.
Dus beetje ouwehoeren enz. Vervolgens kwam er nog een Noors koppel bijzitten, ook even ouwehoeren. Toen was het 1 uur 's nachts en toen gingen we maar op strooptocht naar nog meer bierUiteindelijk gevonden en toen nog tot 4 uur 's nachts lekker ouwehoeren en bier tanken. De bedden waren echt keihard dus dat sliep voor geen meter, was echt kapot vanochtend maar goed alles is goed gekomen.
K kan de voedingskabel niet vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben tussen 17:00 en 17:30 wel thuis..
En anders is Sanne er ook nog wel..
quote:
Ben pas net thuis..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef Viro het volgende:
[..]
K kan de voedingskabel niet vindenAls het jou lukt om een Ati voedingskabel op een Nvidia kaart lukt aan te sluiten breng ik het vandaag nog langs
![]()
@ bugs ik heb het ontvangen. Je had verkeerde postcode opgeschreven vandaar dat het zo lang duurde![]()
Als je de originele CD in de lade stopt dan wordt automatische de informatie over die CD uit de database gehaald en wordt alles automatisch voor je gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is MP3Tag toch een enorm handig tooltje!
Via iTunes zijn ze toch al voor gelabeld?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar ik heb niet alles van CD's geript helaas...
raar mannetje ben je tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
iTunes![]()
Komt bij mij geen Apple software / hardware in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |