Ik ben lekker vrijquote:
Ik doelde in die post puur op hetgene allemaal voorbij kwam in het topic met de poll.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Bedankt hey..![]()
Maarja.. zolang ik geen andere videokaart heb kan ik toch niet spelen..
Ik ben pitten..
das wel goed jahquote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik heb 311 punten met de F1, maar weet eigenlijk niet of dat heel goed is
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Knekelkelder ontdekt in Den Haag
Ursel wat doe jij wel niet met je kelder
Als je nog een bloemetjes langs komt brengen wil ik ze nog wel aanvaarden..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik doelde in die post puur op hetgene allemaal voorbij kwam in het topic met de poll.
Maar desalniettemin het spijt me![]()
Ik moet 2 halve dagen naar schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 16:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrijDe hele week zelfs
Thnx!quote:
dat denk ik ook telkensquote:Op maandag 14 mei 2007 18:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat lies zegt
en neem een andere ava! ik denk constant dat je Frank bent![]()
Ben volgende week pas weer in Den Haag en dan is het bloemetje helemaal verwelktquote:Op maandag 14 mei 2007 17:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je nog een bloemetjes langs komt brengen wil ik ze nog wel aanvaarden..![]()
Net gekeken naar mijn f1 manager. Ik had voor de race van Bahrein mijn team gewijzigd, maar blijkbaar te laat en toen haalde ik met mijn fantastische team 13 puntenquote:
Tegenover ons zit een bloemenkioske..quote:Op maandag 14 mei 2007 19:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben volgende week pas weer in Den Haag en dan is het bloemetje helemaal verwelkt![]()
count me inquote:Op maandag 14 mei 2007 19:54 schreef Viro het volgende:
Damens en heren,
Mag ik u allen erop wijzen dat we morgen een clanwar hebben !
Alleen nu het probleem : we komen 1 persoon te kort
Er hebben al 3 mensen zich aangemeld voor de war :
1. ik
2 Postman
3. madmaxfury
4. ..........
Als je wil mee doen geef je op door je naam in het bovenstaande lijstje te zetten of je kan je aanmelden op vwars via het bof forum![]()
War begint morgen om 19.30 en wordt gehouden op onze war server (hartelijk dank aan ursel dat hij de warserver weer tot leven wil wekken![]()
)
Om wat tactiek te bespreken moet men om 19.00 op TS melden
haai moppie!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
raffie en boefje, ik pik jullie op in dat stinkgat, hoe laat en waar?
FERDI! Ik heb het adres nodig van chrisitaan! Heb je dat al??quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef FJD het volgende:
HomooosDaar ben ik weer
Voor eventjes dan
Over half uurtje ofzo maar eens een lekker restaurant opzoeken en daarna terug naar het hostel om te genieten van een welverdiend biertje in de lounge van The Funky Chicken![]()
LIES!!! Ik heb het tijdstip en verzamelplaats nodig voor de 19e! Weet je dat al??quote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
FERDI! Ik heb het adres nodig van chrisitaan! Heb je dat al??
Op welke server ???quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef Yildiz het volgende:
Zo, en dan zie je ineens [BoF] in een game voorbijschieten.
Geen idee. Jackass, ijsmuts, en nog een stuk of 3 gasten ofzo waren der.quote:
Dat zijn homo'squote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geen idee. Jackass, ijsmuts, en nog een stuk of 3 gasten ofzo waren der.
De 24/7 tietenserverquote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah dat was dus de 24/7 just tits server.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ok cool, je stats zien er wel goed uitquote:
Volgens mij had ik je een paar keer te pakken op de server, of was het andersom. Weet ik niet meer, alles ging te snel toen we (mijn team/ china) nog alleen airfield hadquote:
Joehoe..quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LIES!!! Ik heb het tijdstip en verzamelplaats nodig voor de 19e! Weet je dat al??![]()
Oh ja, homootjes van me![]()
Deelnemers
User Punten
Mr_Baus 795
FJD 724
Silver_Shark 667
-Raffie- 629
dekkered 597
![]()
Ik zei tochVanaf nu ben ik niet meer in te halen
![]()
Jij staat net als ik te ver van onderenquote:
quote:
JMPoSTMaN 497quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nu iets van 511 punten geloof ik.
De uitslag is altijd pas officieel op maandagavondquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef BugWorks het volgende:
Volgens die calculator (http://www.wizards.nu/fokf1calc.php) zou hij deze ronde 311 ipv 297 hebben gekregen. Dan kwam zijn voorspelling van 511 wel uit![]()
Hij niet alleenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De uitslag is altijd pas officieel op maandagavondHij heeft hetzelfde team als mij
copycats
![]()
Maar goed, ik ben niet meer in te halen![]()
![]()
Yes. Still learning.quote:
Ja, beiden. Ik knal wel graag met de SRAW. Weet nog wel toen ik die jeep lekschoot. Volgens mij zat jij daar in.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je een paar keer te pakken op de server, of was het andersom. Weet ik niet meer, alles ging te snel toen we (mijn team/ china) nog alleen airfield had![]()
Thanks! Waren relaxte servers. Goede ping.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ok cool, je stats zien er wel goed uit![]()
Kom gezellig vaker langs![]()
BoF server 84.244.162.88
Tits server 84.244.171.95
Beide servers zijn van BoF!fers
Mijn Nickname is Mr.Baus en ik ben na het weekend weer regelmatig aan het PKM hoeren of vliegen op 1 van de servers![]()
Je bedoeld van de verzamelplek???quote:Op maandag 14 mei 2007 21:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LIES!!! Ik heb het tijdstip en verzamelplaats nodig voor de 19e! Weet je dat al??![]()
Jij hebt je team niet eens openbaar, hoe kan ik het dan kopierenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
De uitslag is altijd pas officieel op maandagavondHij heeft hetzelfde team als mij
copycats
![]()
Maar goed, ik ben niet meer in te halen![]()
![]()
Klopt ik zat in een jeep en die zei opeens boemquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Yes. Still learning.
[..]
Ja, beiden. Ik knal wel graag met de SRAW. Weet nog wel toen ik die jeep lekschoot. Volgens mij zat jij daar in.
Even wake airshow downloadenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Yildiz het volgende:
Jeuh, komt wel een keertje.Is er niet 1 of andere vliegschool voor battlefield ofzo
Ik bedoel, vliegen op een lege server doe ik nu wel eens. En bommenwerpen gaat me ook steeds beter af, maar gewoon die dogfights, dat wil ik even leren.
wat ook scheelt, mijn PC trekt het maar net aan, echt alles op laag staan, zelfs het zicht helemaal op minimaal. maarja, het speelt wel lekker, verder.
Ik heb mijn team ooit eens gepost.. maar goed, was ook maar een geintje hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt je team niet eens openbaar, hoe kan ik het dan kopieren
En het klopt, nu ben je bijna niet meer in te halen, alleen als andere gaan gokken op andere rijders en jij heel veel pech gaat hebben.
Wel raar dat die calculator niet goed werkt.![]()
Bespaar je de moeite: http://battlefield2.filefront.com/file/BF2C_Wake_Airshow;60577quote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Even wake airshow downloaden![]()
Wake maar dan alleen met jets en heli's, is wel unranked![]()
Kan je flink veel op oefenen, zo ben ik stukken beter geworden in jet fights
ik zoek wel een linkje waar je het kan downloaden![]()
Kan geen goed werkende linkje vinden. Google maar eens op : wake airshow![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |