quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef Vassili_Z het volgende:
God, nu snap ik waarom er zoveel inf-only servers zijn, al die plane en heli-whores die niks anders doen dat dat, wat de hele balans uit het spel haalt....
Op de brandstapel ermee!
Ach god hij is ook weer wakker hoorquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach god hij is ook weer wakker hoor![]()
Kom nou maar eens een keer zuipen
Tis ook heel sneuquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
![]()
Ik ga het bijna sneu vinden ! Meen ik serieus.
Claywhoringquote:Op zondag 13 mei 2007 17:59 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je samenwerkt hoef je niet te vrezen voor heli's jets en tanks![]()
Als je alles in je eentje moet doen dan is het wel fucked up![]()
![]()
Maar bij IO heb je altijd zeikerds die klagen over claymores granaten en weet ik veel wat nog meer![]()
Co wel, die ziet zo'n uitdaging wel zitten denk ik en hij kan het ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
niemand wilt Feyenoord meer coachen
ik wil het wel
Dankje, zit de laatste dagen echt alleen maar te gunnen in heli en 't gaat steeds beter, Wake komt goed van pasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik vloog en Elmo was de gunner die erg goed raak schoot
Ben ik compleet BoF-verbannen dat je mij vergeet?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
regelmatige spelers op de bof server:
-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
{BfR} 50gMettwurstquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef FJD het volgende:
Waren dat gasten van =ReD= oid Static?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Co wel, die ziet zo'n uitdaging wel zitten denk ik en hij kan het ook.
Ajax en AZ kreeg hij ook op de rails. En met Ajax praat ik dan over de jaren 97/98 met chivu, arveladze, gronkjaer, machlas etc na het ontslag van Wouters. Het was echt een zooitje en Co heeft het weer min of meer opgebouwd totdat hij verloor van psv en 2 punten achter stond op de koploper (psv) .. toen kwam Koeman die vervolgens landskampioen werd.
En Co heeft az groot gemaakt.
hey lullo, ik heb je ingehaald met de Formula einzquote:
Wat een zure race was t ook zegquote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef Mr_Baus het volgende:
hey lullo, ik heb je ingehaald met de Formula einz![]()
Baus ligt op kop, super geil klasse!
Met deze gozer vannacht een paar uurtjes gespeeld, zeer sportieve knul.quote:
Okquote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef staticdata het volgende:
stefan, zit nu op 136245 punten
ik heb toch ff 5 man een perm ban op de server gegeven. deze zaten midden in het spel met een hele squad bij de uncap. dus het was.
@Elmo, ik ben je eigenlijk vergeten sorry toen ik de lijst maakte. maar bugworks staat er ook niet op, net zoals chiel
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Misschien even interessant om de mensen die graag wat anders zien op de server te wijzen op de poll, aangezien jullie je nog niet hebben laten zien daar.
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=340
Voorlopig koersen we af op IO met meerdere mappen.
Overigens denk ik dat we zoals Raffie en BugWorks zeggen wat vaker/constanter een FNFN moeten doen (eventueel niet op een vrijdag)
Hier moeten we het maar over hebben op het moment dat de stemming voorbij is.
Bedankt hey..quote:Op zondag 13 mei 2007 13:38 schreef ursel het volgende:
Ofwel.. de FNFN moet gewoon weer eens afgestoft worden..
Geilquote:Op zondag 13 mei 2007 22:57 schreef 3lmo het volgende:
Oja stefan en viro k heb nog een gave screen van vanavond http://freenet-homepage.d(...)ee=stefan%20+%20viro
allemaal leuk en aardig, maar als je aan het begin van de ronde de hill op gaat, allemaal leuk en aardig dan kan je van mij een ban van een ronde krijgen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:54 schreef -chiel- het volgende:
Idd, en die gast was er gisteravond/vannacht met nog wat anderen en daar was het leuk mee knallen!
http://www.wizards.nu/fokf1calc.phpquote:Op maandag 14 mei 2007 08:26 schreef staticdata het volgende:
nou heb ik hem zelf ook al een keer gegeven, maar kan heel die punten teller voor de f1manager niet meer vinden
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:28 schreef ursel het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Graag gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |