jij komt dan toch ook gewoon even langszeilenquote:Op zondag 13 mei 2007 10:06 schreef staticdata het volgende:
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD
Nog 2 en jullie hebben de server gevuld
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij komt dan toch ook gewoon even langszeilen![]()
Ja dat is dus een andere server dan BoF ... waar is het fout gegaan dat er een aantal besloten hebben 24/7 Karkand te spelen en daarmee mensen 'gedwongen' hebben hun heil ergens anders te gaan zoeken .. geef mij dan maar een vooral lege BoF-server met veel boffers dan deze situatie...quote:Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
We hebben nu toch een vliegmap server met wake en dalian![]()
Zelf speel ik eigenlijk elke dag met IO 64 Karkand en ik moet zeggen qua niveau valt het mee. Overal heb je noobs zoals postman al aangaf, dat zal altijd zo blijven. Nu heb je tenminste geen gezeik met arty on uncap base en jetten die over uncap bases vliegen of mensen die teamkillen voor een voertuig, IDEAAL!! Maar dat is mijn mening.
En mensen die uncap baserapen is het zonder pardon kick!
ik vraag me af waar je dat op baseerd want eigenlijk slaat het nergens op. mensen die baserapen krijgen een ban dus zo elimineren we die en onze admins die gewoon goed hun taak doen....quote:Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
@Postman; mij hoor je ook niet zeggen dat de server altijd noob-vrij zou zijn, logisch, dat hou je gewoon niet tegen. Maar moet BoF ter bestrijding van leegstand dan een server worden waar er lekker punten gehoerd kan worden omdat je er kan baserapen en er geen toezicht is enz? Please! Ik geef toe dat ik weinig speel .. maar het feit dat BoF 24/7 op Karkand IO staat trekt mij gewoon niet! En inderdaad als er een FNFN is ben ik er ook niet maar dat zijn dan meestal de momenten dat ik eindelijk mijn man weer eens thuis heb en ik dan liever niet BF2 speel .. lijkt me ook niet meer dan logisch.
en ijsmuts ook hoor, nu ik weer online kanquote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
regelmatige spelers op de bof server:
-spelers op bofserver-
Ik meen mij te herinneren dat er vrij vaak een discussie is geweest wat betreft de maproulatie voor iedere boffer. Ieder kon zijn zegje doen maar uiteindelijk zaten de mensen die vliegmappen willen niet op de server. En dan begrijp ik dat niet elke boffer iedere dag tijd heeft maar als er vliegmappen draaien zie ik ze soms weken alsnog niet. Bovendien trok het geen bezoekers en er was een hoop geouwehoer waarbij je de conclusie kon trekken dat Karkan IO het goed doet. En naar mijn weten komen er genoeg boffers, ik durf bijna te zweren meer dan bij een verschillende maproulatie..quote:Op zondag 13 mei 2007 10:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja dat is dus een andere server dan BoF ... waar is het fout gegaan dat er een aantal besloten hebben 24/7 Karkand te spelen en daarmee mensen 'gedwongen' hebben hun heil ergens anders te gaan zoeken .. geef mij dan maar een vooral lege BoF-server met veel boffers dan deze situatie...
Er wordt wel elke keer geld bij elkaar gehaald voor de server maar de wensen van de boffers zijn niet belangrijk???![]()
Tja het is met name de voorkeur van de regelmatige spelers vrees ik en de minder frequente spelers moeten zich in hun lot schikken. Ergens mogen ze zich ook laten horen natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er vrij vaak een discussie is geweest wat betreft de maproulatie voor iedere boffer. Ieder kon zijn zegje doen maar uiteindelijk zaten de mensen die vliegmappen willen niet op de server. En dan begrijp ik dat niet elke boffer iedere dag tijd heeft maar als er vliegmappen draaien zie ik ze soms weken alsnog niet. Bovendien trok het geen bezoekers en er was een hoop geouwehoer waarbij je de conclusie kon trekken dat Karkan IO het goed doet. En naar mijn weten komen er genoeg boffers, ik durf bijna te zweren meer dan bij een verschillende maproulatie..
Gisteren waren er rond een uur of 8 zo'n 8 a 9 boffers aanwezig.
Ik speel ook veel liever met zo veel mogelijk boffers maar ik geloof dat dat niet veranderd wanneer er bijv vliegmappen worden gedraaid.
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja het is met name de voorkeur van de regelmatige spelers vrees ik en de minder frequente spelers moeten zich in hun lot schikken. Ergens mogen ze zich ook laten horen natuurlijk.
Snap het punt wel hoor maar tja.. die sporadische momenten dat ik speel moet ik dan uitwijken naar een andere server want ook al wil ik IO Karkand wel doen voor een uurtje dan is er vaak niemand op de server. Dat hij nou op primetime wel up is dat is dan weer dubbelpech voor mij. Maar we moeten nu niet doen voorkomen dat hij altijd vol zit nu want dat is dus ook weer niet eerlijk.
Ach waar maak ik me weer druk om.. Tis GVD een computerspelletje.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
Als er een gewone maproulatie plaats zou vinden zou ik me wel vaker weer inloggen denk ik.
Just like in the beginningquote:Op zondag 13 mei 2007 11:00 schreef jpjedi het volgende:
En regels als geen claymore gezeik of niet nutteloos granaatjes gooien.. Daar kots ik op.Gewoon Teamkill uit en GAAN met die banaan. Van mij mag baserapen ook nog wel. Gewoon lekker basic zoals het spel bedoeld is.
Beetje bot maar wel lekker om het te zeggen.![]()
![]()
wedden dat je ook op mij gaat kotsen als ik jou dan elke keer als je spawn voor je kop schiet zodat je nog geneens kan startenquote:En regels als geen claymore gezeik of niet nutteloos granaatjes gooien.. Daar kots ik op.Gewoon Teamkill uit en GAAN met die banaan. Van mij mag baserapen ook nog wel. Gewoon lekker basic zoals het spel bedoeld is.
Beetje bot maar wel lekker om het te zeggen.![]()
![]()
vindt jij mij een regelmatige speler?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
quote:Op zondag 13 mei 2007 10:06 schreef staticdata het volgende:
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD
- Kogelvoer (als ie tijd heeft)
Nog 1 en jullie hebben de server gevuld
op de vrouw of op de server?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef staticdata het volgende:
nu ga ik ff lekker raggen.
Ik kom er ook weer aanquote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
ik heb niet gezegt dat ik het wou ik heb gezegt dat ik wel mee doequote:Op zondag 13 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goh het heeft een tijd geduurd, maar eindelijk is het gehuil over de maproutatie er weer.
Moeten we het anders democratisch oplossen? Echter dan moeten wel de helft van de leden reageren anders telt de uitslag niet. Zal zo wel een poll aanmaken op het forum. Deze zal een week openstaan en dan zullen we zien wat we willen. Vergeet niet dat BoF niet meer hetzelfde groepje is als uit het begin van BoF.
Oh en de mensen die een andere routatie willen.
- Lies
- Ijsmuts
- Suikermais
- FJD
- Kogelvoer (als ie tijd heeft)
-JP
-PoSTMaN
Zo nu hebben jullie er 7
Echter is zie nu namen staan die zelden online zijn. Probeer deze 7 mensen maar eens tegelijk online te krijgen. Ik zie het niet zo snel gebeuren.
Tot zover mijn enigszins botte post.
ik snap hetquote:Op zondag 13 mei 2007 13:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry Erik, maar mijn punt blijft hetzelfde.
Oh zal het niet meer doenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik snap het
je noemt me bij men voornaam
![]()
IJsmuts vraagt voor vanaaf en dat lijstje is voor een andere keerquote:
na alles gelezen te hebben vind ik dit wel de oplossingquote:Op zondag 13 mei 2007 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou graag ook andere maps spelen en ook graag met voertuigen, maar mijn ervaring leert mij gewoon dat het niet heel goed werkt.
Beste oplossing is gewoon op het moment dat je met een groepje BoF-ers online bent, kun je de server omzetten.
Na het spelen kan de server weer terug naar Karkand IO.
Oh en als ik voertuigen wil dan ga ik vaak naar de andere server, al vind ik het wel jammer dat de FF uit staat daar, maar ja ik kan wel lekker in een tankje rijden enz.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
Kut!
Trulli problemen met brandstof oid.
Heidfeld hebben ze een moer niet goed vastgezet
Geen punten en veel minpunten
Mooi!
Pierre scoort
Hoe laat ik weg wil? Geen idee, hoe laat is de BBQ en wanneer is ie ongeveer afgelopen?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Stefan740 het volgende:
Arme chiel doet zo zijn best om op te vallen staat ie niet op de lijst
zeg ik kan wel komen zaterdag maar kan pas om (kwart voor mss) 5 uur weg, ik hoop er in 50 min te zijn. Heeft het zin?
Hoelaata wil jij weg bugs? Ik zet je wel af thuis
Je vergeet me broertjequote:Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:
-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer