abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49324022
mogguh

mijn zegen hebben ze ook

ga zelfs mee helpen vullen
pi_49324034
Eigenlijk ook vreemd, er is toch ook juist een Just Tits server waar vliegmappen en sf en dat soort dingen zijn maar goed

-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais

als jullie ff een datum met elkaar prikken
pi_49324048

lijkt me gewoon leuk om weer eens BF2 te spelen zoals we dat deden toen ik net bij BoF kwam!
pi_49324065
Nou is toch prima, maar dat hebben we ook 2 maanden terug geprobeerd, remember? was het karkand met vehicles en de server zat op zijn piek met 15 man vol en bij de map roulatie was het weer leeg....

maar als jullie een nieuwe poging willen wagen waarom niet. jullie betalen er ook aan
pi_49324093
lets see, eerst nog maar es wat meer mensen laten reageren
pi_49324100
Count me in maar dan wel ergens over een week ofzo. Ik ga dan iig proberen om er bij te zijn
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_49324122
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD

Nog 2 en jullie hebben de server gevuld
pi_49324230
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:06 schreef staticdata het volgende:
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD

Nog 2 en jullie hebben de server gevuld
jij komt dan toch ook gewoon even langszeilen
pi_49324408
We hebben nu toch een vliegmap server met wake en dalian

Zelf speel ik eigenlijk elke dag met IO 64 Karkand en ik moet zeggen qua niveau valt het mee. Overal heb je noobs zoals postman al aangaf, dat zal altijd zo blijven. Nu heb je tenminste geen gezeik met arty on uncap base en jetten die over uncap bases vliegen of mensen die teamkillen voor een voertuig, IDEAAL!! Maar dat is mijn mening.

En mensen die uncap baserapen is het zonder pardon kick!
BF2: Diamond3d
pi_49324688
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:17 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

jij komt dan toch ook gewoon even langszeilen
pi_49324698
@Postman; mij hoor je ook niet zeggen dat de server altijd noob-vrij zou zijn, logisch, dat hou je gewoon niet tegen. Maar moet BoF ter bestrijding van leegstand dan een server worden waar er lekker punten gehoerd kan worden omdat je er kan baserapen en er geen toezicht is enz? Please! Ik geef toe dat ik weinig speel .. maar het feit dat BoF 24/7 op Karkand IO staat trekt mij gewoon niet! En inderdaad als er een FNFN is ben ik er ook niet maar dat zijn dan meestal de momenten dat ik eindelijk mijn man weer eens thuis heb en ik dan liever niet BF2 speel .. lijkt me ook niet meer dan logisch.

@ all: Ik vraag me af hoeveel boffers het eigenlijk eens zijn met 24/7 karkand ... niet in de zin van volle server maar van aantrekkelijkheid om zelf te komen spelen!?

Als er een gewone maproulatie plaats zou vinden zou ik me wel vaker weer inloggen denk ik.
Altijd blijven lachen!!
pi_49324740
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
We hebben nu toch een vliegmap server met wake en dalian

Zelf speel ik eigenlijk elke dag met IO 64 Karkand en ik moet zeggen qua niveau valt het mee. Overal heb je noobs zoals postman al aangaf, dat zal altijd zo blijven. Nu heb je tenminste geen gezeik met arty on uncap base en jetten die over uncap bases vliegen of mensen die teamkillen voor een voertuig, IDEAAL!! Maar dat is mijn mening.

En mensen die uncap baserapen is het zonder pardon kick!
Ja dat is dus een andere server dan BoF ... waar is het fout gegaan dat er een aantal besloten hebben 24/7 Karkand te spelen en daarmee mensen 'gedwongen' hebben hun heil ergens anders te gaan zoeken .. geef mij dan maar een vooral lege BoF-server met veel boffers dan deze situatie...

Er wordt wel elke keer geld bij elkaar gehaald voor de server maar de wensen van de boffers zijn niet belangrijk???
Altijd blijven lachen!!
pi_49324806
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
@Postman; mij hoor je ook niet zeggen dat de server altijd noob-vrij zou zijn, logisch, dat hou je gewoon niet tegen. Maar moet BoF ter bestrijding van leegstand dan een server worden waar er lekker punten gehoerd kan worden omdat je er kan baserapen en er geen toezicht is enz? Please! Ik geef toe dat ik weinig speel .. maar het feit dat BoF 24/7 op Karkand IO staat trekt mij gewoon niet! En inderdaad als er een FNFN is ben ik er ook niet maar dat zijn dan meestal de momenten dat ik eindelijk mijn man weer eens thuis heb en ik dan liever niet BF2 speel .. lijkt me ook niet meer dan logisch.
ik vraag me af waar je dat op baseerd want eigenlijk slaat het nergens op. mensen die baserapen krijgen een ban dus zo elimineren we die en onze admins die gewoon goed hun taak doen....
misschien moet je juist een keer komen spelen om te zien dat het zelden gebeurt het baserapen.

Maar hoe wil je het dan zien? dat je geen teamkills kan maken? dan weet ik 1 ding, de bof server die nu een aardig niveau heeft zakt weer af doordat iedere noob er op komt spelen.

Er worden overal weer claymores neergelegd - ofwel het spel kent alleen maar snipers
spec-ops springen massaal op het dak. - hier moeten admins dus ook weer op gaan letten.
Granaten worden gegooid zonder er bij na te denken, want maakt toch geen flikker uit.
pi_49324836
Tja..N00b server.. Er zijn talloze servers waar ik kan spelen maar doel is natuurlijk om op onze server te spelen. Ander kan ik beter gewoon maar meebetalen aan de N00b server en als er dat meer doen is de BoF server failliet. Nee ik blijf de BoF server trouw!

Laatste 3 weken heb ik keer of 5 gespeeld en daarvan 3 keer de server leeg aangetroffen en ben toen maar weer ergens anders heengegaan. Niet dat ik het links laat liggen en probeer me te vermaken op de BoF server maar op deze manier gaat het niet werken bij mij en nog wel anderen ook zoals ik lees. Volgens mij is er nog een groot deel van onze enigszins aktieve leden dat gewoon graag eens met een tank, AT, APC, Jet, Chopper oid rondknalt op diverse mappen. Sharqi is toch ook een gouwe ouwe voor iedereen? FNFN is een leuk idee maar ik heb sporadisch kans om te spelen en al helemaal niet op een kroeg avond.

Snap dat het lastig is maar ben ook van mening dat we de andere stem ook eens laten horen.

Just my point of view.

En regels als geen claymore gezeik of niet nutteloos granaatjes gooien.. Daar kots ik op. Gewoon Teamkill uit en GAAN met die banaan. Van mij mag baserapen ook nog wel. Gewoon lekker basic zoals het spel bedoeld is.

Beetje bot maar wel lekker om het te zeggen.
pi_49324852
daarom zeg ik toch, als degene die het willen gewoon de server zelf omgooien vullen en kijken of het werkt. maar dat zie ik dus ook niet gebeuren
pi_49324868
regelmatige spelers op de bof server:

-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
pi_49324869
io karkand 24/7 doet het goed, dat is een feit. jammer alleen dat de hardcore boffer er daarom niet vaak meer te vinden is.

wat puni al eerder zei lijkt me wel een goede. in het topic afspreken wanneer (das wanneer er een paar zin hebben) we gaan knallen en dan zonder morren de server omzetten
pi_49324880
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:03 schreef staticdata het volgende:

-spelers op bofserver-
en ijsmuts ook hoor, nu ik weer online kan
pi_49324893
Toegevoegd
pi_49324915
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:54 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ja dat is dus een andere server dan BoF ... waar is het fout gegaan dat er een aantal besloten hebben 24/7 Karkand te spelen en daarmee mensen 'gedwongen' hebben hun heil ergens anders te gaan zoeken .. geef mij dan maar een vooral lege BoF-server met veel boffers dan deze situatie...

Er wordt wel elke keer geld bij elkaar gehaald voor de server maar de wensen van de boffers zijn niet belangrijk???
Ik meen mij te herinneren dat er vrij vaak een discussie is geweest wat betreft de maproulatie voor iedere boffer. Ieder kon zijn zegje doen maar uiteindelijk zaten de mensen die vliegmappen willen niet op de server. En dan begrijp ik dat niet elke boffer iedere dag tijd heeft maar als er vliegmappen draaien zie ik ze soms weken alsnog niet. Bovendien trok het geen bezoekers en er was een hoop geouwehoer waarbij je de conclusie kon trekken dat Karkan IO het goed doet. En naar mijn weten komen er genoeg boffers, ik durf bijna te zweren meer dan bij een verschillende maproulatie..

Gisteren waren er rond een uur of 8 zo'n 8 a 9 boffers aanwezig.

Ik speel ook veel liever met zo veel mogelijk boffers maar ik geloof dat dat niet veranderd wanneer er bijv vliegmappen worden gedraaid.
pi_49325028
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat er vrij vaak een discussie is geweest wat betreft de maproulatie voor iedere boffer. Ieder kon zijn zegje doen maar uiteindelijk zaten de mensen die vliegmappen willen niet op de server. En dan begrijp ik dat niet elke boffer iedere dag tijd heeft maar als er vliegmappen draaien zie ik ze soms weken alsnog niet. Bovendien trok het geen bezoekers en er was een hoop geouwehoer waarbij je de conclusie kon trekken dat Karkan IO het goed doet. En naar mijn weten komen er genoeg boffers, ik durf bijna te zweren meer dan bij een verschillende maproulatie..

Gisteren waren er rond een uur of 8 zo'n 8 a 9 boffers aanwezig.

Ik speel ook veel liever met zo veel mogelijk boffers maar ik geloof dat dat niet veranderd wanneer er bijv vliegmappen worden gedraaid.
Tja het is met name de voorkeur van de regelmatige spelers vrees ik en de minder frequente spelers moeten zich in hun lot schikken. Ergens mogen ze zich ook laten horen natuurlijk.

Snap het punt wel hoor maar tja.. die sporadische momenten dat ik speel moet ik dan uitwijken naar een andere server want ook al wil ik IO Karkand wel doen voor een uurtje dan is er vaak niemand op de server. Dat hij nou op primetime wel up is dat is dan weer dubbelpech voor mij. Maar we moeten nu niet doen voorkomen dat hij altijd vol zit nu want dat is dus ook weer niet eerlijk.

Ach waar maak ik me weer druk om.. Tis GVD een computerspelletje.
pi_49325086
Zoals al 2x eerder gezegd.... verzamel mensen die dan wat willen spelen op een bepaalde dag en ga zelf de server vullen als deze leeg is. Want als I/O draait kan je ook niet zomaar de server omgooien.

Dat is het enige wat je kan doen om mensen die weer eens een keertje willen spelen te helpen.
pi_49325103
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:13 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja het is met name de voorkeur van de regelmatige spelers vrees ik en de minder frequente spelers moeten zich in hun lot schikken. Ergens mogen ze zich ook laten horen natuurlijk.

Snap het punt wel hoor maar tja.. die sporadische momenten dat ik speel moet ik dan uitwijken naar een andere server want ook al wil ik IO Karkand wel doen voor een uurtje dan is er vaak niemand op de server. Dat hij nou op primetime wel up is dat is dan weer dubbelpech voor mij. Maar we moeten nu niet doen voorkomen dat hij altijd vol zit nu want dat is dus ook weer niet eerlijk.

Ach waar maak ik me weer druk om.. Tis GVD een computerspelletje.

Danne word het maar wednesday night fight night (of een andere dag) ipv vrijdag. Het jammere is alleen dat er op zulke avonden ook weinig (andere) boffers zijn te vinden. Maar misschien dat dat veranderd wanneer de dag veranderd.
pi_49325230
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
Als er een gewone maproulatie plaats zou vinden zou ik me wel vaker weer inloggen denk ik.
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:00 schreef jpjedi het volgende:
En regels als geen claymore gezeik of niet nutteloos granaatjes gooien.. Daar kots ik op. Gewoon Teamkill uit en GAAN met die banaan. Van mij mag baserapen ook nog wel. Gewoon lekker basic zoals het spel bedoeld is.

Just like in the beginning
Zere kaken gehad van 't lachen !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_49325344
quote:

wedden dat je ook op mij gaat kotsen als ik jou dan elke keer als je spawn voor je kop schiet zodat je nog geneens kan starten

jaaaaa lekker de server 9 van de 10 keer leeg laten staan.

weet je wat we zien wel wat er gebeurt, zal toch wel niets zijn omdat de mensen die nu iets willen toch de actie niet zullen ondernemen om het te willen veranderen.

mocht de server omgegooid worden prima, zoek ik wel een andere server op. zijn genoeg andere

nu ga ik ff lekker raggen.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:39:20 #126
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_49325541
quote:

-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
vindt jij mij een regelmatige speler?
Every war is different, every war is the same.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:39:52 #127
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_49325557
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:06 schreef staticdata het volgende:
-Lies
-Ijsmuts
-Suikermais
- FJD
- Kogelvoer (als ie tijd heeft)

Nog 1 en jullie hebben de server gevuld
pi_49325621
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef staticdata het volgende:
nu ga ik ff lekker raggen.
op de vrouw of op de server?

in het laatste geval doe ik ff mee
pi_49325789
quote:
Ik kom er ook weer aan
  zondag 13 mei 2007 @ 12:57:46 #130
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_49327504
Ik wil niet veel zeggen, maar meer als de helft van de keren dat ik wil spelen op de bof-server moet ik eerst een half uur helpen met vullen..

Maar inderdaad, deze discussie is er altijd wel. Mijn tijd is momenteel met de verbouwing en de cursus toch wel beperkt, dus ja.. Voorlopig ben ik er toch maar sporadisch

Ben in ieder geval wel weer wakker..
Weer met geile roze strepen die nu niet weg willen..
pi_49327915
zo, 1,5 rondje gedaan, moet wel weer inkomen hoor

vanavond na 18.00 ga ik de hele avond knallen
chiel, kom je ook nog even langs?
  zondag 13 mei 2007 @ 13:33:53 #132
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_49328520
Goh het heeft een tijd geduurd, maar eindelijk is het gehuil over de maproutatie er weer.
Moeten we het anders democratisch oplossen? Echter dan moeten wel de helft van de leden reageren anders telt de uitslag niet. Zal zo wel een poll aanmaken op het forum. Deze zal een week openstaan en dan zullen we zien wat we willen. Vergeet niet dat BoF niet meer hetzelfde groepje is als uit het begin van BoF.

Oh en de mensen die een andere routatie willen.
- Lies
- Ijsmuts
- Suikermais
- FJD
-JP
-PoSTMaN

Zo nu hebben jullie er 7

Echter is zie nu namen staan die zelden online zijn. Probeer deze 7 mensen maar eens tegelijk online te krijgen. Ik zie het niet zo snel gebeuren.

Tot zover mijn enigszins botte post.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 13 mei 2007 @ 13:37:24 #133
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_49328628
Ik zou graag ook andere maps spelen en ook graag met voertuigen, maar mijn ervaring leert mij gewoon dat het niet heel goed werkt.

Beste oplossing is gewoon op het moment dat je met een groepje BoF-ers online bent, kun je de server omzetten.

Na het spelen kan de server weer terug naar Karkand IO.

Oh en als ik voertuigen wil dan ga ik vaak naar de andere server, al vind ik het wel jammer dat de FF uit staat daar, maar ja ik kan wel lekker in een tankje rijden enz.
2de in de Tour de BoF!
  zondag 13 mei 2007 @ 13:38:06 #134
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_49328653
Ofwel.. de FNFN moet gewoon weer eens afgestoft worden..
  zondag 13 mei 2007 @ 13:40:46 #135
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_49328730
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goh het heeft een tijd geduurd, maar eindelijk is het gehuil over de maproutatie er weer.
Moeten we het anders democratisch oplossen? Echter dan moeten wel de helft van de leden reageren anders telt de uitslag niet. Zal zo wel een poll aanmaken op het forum. Deze zal een week openstaan en dan zullen we zien wat we willen. Vergeet niet dat BoF niet meer hetzelfde groepje is als uit het begin van BoF.

Oh en de mensen die een andere routatie willen.
- Lies
- Ijsmuts
- Suikermais
- FJD
-JP
-PoSTMaN

Zo nu hebben jullie er 7

Echter is zie nu namen staan die zelden online zijn. Probeer deze 7 mensen maar eens tegelijk online te krijgen. Ik zie het niet zo snel gebeuren.

Tot zover mijn enigszins botte post.
ik heb niet gezegt dat ik het wou ik heb gezegt dat ik wel mee doe
  zondag 13 mei 2007 @ 13:48:16 #136
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_49328951
Sorry Erik, maar mijn punt blijft hetzelfde.
2de in de Tour de BoF!
  zondag 13 mei 2007 @ 13:52:57 #137
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_49329072
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry Erik, maar mijn punt blijft hetzelfde.
ik snap het

je noemt me bij men voornaam
  zondag 13 mei 2007 @ 13:55:05 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_49329131
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:52 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik snap het

je noemt me bij men voornaam
Oh zal het niet meer doen Dekker
2de in de Tour de BoF!
  zondag 13 mei 2007 @ 13:56:02 #139
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_49329154
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Oh zal het niet meer doen Dekker
en men achternaam

pi_49329527
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef IJsmuts het volgende:

chiel, kom je ook nog even langs?
Ik sta niet op de lijst
  zondag 13 mei 2007 @ 14:13:58 #141
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_49329691
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:08 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst
IJsmuts vraagt voor vanaaf en dat lijstje is voor een andere keer
pi_49330070
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou graag ook andere maps spelen en ook graag met voertuigen, maar mijn ervaring leert mij gewoon dat het niet heel goed werkt.

Beste oplossing is gewoon op het moment dat je met een groepje BoF-ers online bent, kun je de server omzetten.

Na het spelen kan de server weer terug naar Karkand IO.

Oh en als ik voertuigen wil dan ga ik vaak naar de andere server, al vind ik het wel jammer dat de FF uit staat daar, maar ja ik kan wel lekker in een tankje rijden enz.
na alles gelezen te hebben vind ik dit wel de oplossing

speel zelf wel amper to helemaal geen bf2
(Lotro)

en dan is het wel sneu als je betaald hebt voor de server en er draait I/O en je wilt als enige vehicles of vliegen maar I/O is er nu eenmaal ingeslopen en dat krijg je er niet uit denk ik
ikzelf rij ook graag rond op karkand in een tank of sharqi

ik vind wel dat ook Mashtuur en/of Sharqi in de roulatie moet zitten die vind ik namelijk ook wel leuk als inf only
Narf!
pi_49330667
Kut!
Trulli problemen met brandstof oid.
Heidfeld hebben ze een moer niet goed vastgezet
Geen punten en veel minpunten

Mooi!
Pierre scoort
pi_49331176
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
Kut!
Trulli problemen met brandstof oid.
Heidfeld hebben ze een moer niet goed vastgezet
Geen punten en veel minpunten

Mooi!
Pierre scoort

Ajax huntelaar en babel
Narf!
pi_49331948
Arme chiel doet zo zijn best om op te vallen staat ie niet op de lijst

zeg ik kan wel komen zaterdag maar kan pas om (kwart voor mss) 5 uur weg, ik hoop er in 50 min te zijn. Heeft het zin?

Hoelaata wil jij weg bugs? Ik zet je wel af thuis
pi_49333895
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Stefan740 het volgende:
Arme chiel doet zo zijn best om op te vallen staat ie niet op de lijst

zeg ik kan wel komen zaterdag maar kan pas om (kwart voor mss) 5 uur weg, ik hoop er in 50 min te zijn. Heeft het zin?

Hoelaata wil jij weg bugs? Ik zet je wel af thuis
Hoe laat ik weg wil? Geen idee, hoe laat is de BBQ en wanneer is ie ongeveer afgelopen?
pi_49333931
Ik zei het vanmiddag nog op MSN; Zal je zien dat t in de 85e minuut alsnog 1-1 wordt.

Ik zat er 10 minuten naast
pi_49334021
quote:

-Stefan740
-Raffie
-Diamond
- ME
- Madmaxfury
- Puritania
- Sumera
- Nemean
- Baus
- Viro
- Kogelvoer
- IJmusts (vanaf nu)
Je vergeet me broertje
pi_49334129
quote:
Punten kwalificatie: 9 29 9 + 7 9 + 7 70
Punten race: 52 113 25 + 13 25 + 13 241
Totaal kwali+race: 311
Totaal bedrag bij: ¤ 6.220.000
Goed weekend
  zondag 13 mei 2007 @ 16:28:37 #150
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_49334789
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')