Maar je had ze toch een perm ban gegeven?quote:Op maandag 14 mei 2007 07:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar als je aan het begin van de ronde de hill op gaat, allemaal leuk en aardig dan kan je van mij een ban van een ronde krijgen.
ga je met een hele squad midden in het spel vind ik dat niet van enige sportiviteit betuigen.
vaak gaan die gasten toch op herhaling en doen ze het nog meerdere keren. maar als jullie hem eraf willen halen prima
ja maar ik bedoel, stel je banned ze niet, komen ze terug en doen ze het nog een keer. enige methode is dan een permban m.i. Maar enlighten me, misschien ben ik te strengquote:Op maandag 14 mei 2007 09:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar je had ze toch een perm ban gegeven?
hele avond zitten neuken johquote:Op maandag 14 mei 2007 08:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. boefje..
Zeker gehele avond met je snuffertje BF2 gespeeld..![]()
Post dan ook op z'n minst je aantal in dit topic..quote:
donequote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Post dan ook op z'n minst je aantal in dit topic..![]()
[MANNEN] Hoe vaak kun jij na elkaar ejaculeren?
Ja, ik had echt medelijden met jequote:Op maandag 14 mei 2007 09:30 schreef drbravo het volgende:
[..]
moggu![]()
wat ging het gisteren slecht zeg elke keer zo'n bere elmo die aankomt met zijn jet![]()
Ze komen voorbij crossen. Je moet dan ff aan een lantaarnpaal gaan hangen. Steken ze hun haak uit en pikken je al rijdend op.. Net zoals de post-treinen vroeger deden dus..quote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef BugWorks het volgende:
![]()
FJD, zou je eventueel al wat kunnen zeggen over het vervoer naar het Airsoften? Hoe jullie rijden en me op kunnen pikken?
zo ga ik jou ook ophalenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze komen voorbij crossen. Je moet dan ff aan een lantaarnpaal gaan hangen. Steken ze hun haak uit en pikken je al rijdend op.. Net zoals de post-treinen vroeger deden dus..
houd ik je aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whihihihi![]()
![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 14 mei 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Airsoften is 59,- slapen is 10,-, BBQ is 15,- dus dan houd je nog 16,- over en dat is nog zonder dat we de BBQ upgradenDat geld komt echt wel op hoor
ik zit ook op mn werk, gaat me net ff te ver om dan rukmateriaal te postenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef Viro het volgende:
[..]
@ all :
ga dan rukken mutsie![]()
psst i want pics![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zit ook op mn werk, gaat me net ff te ver om dan rukmateriaal te posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]IJsmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Every war is different, every war is the same.
Whehehe.. Naast een auto van de zaak, nu ook een auto van de brandweer..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef jpjedi het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa
http://frontpage.fok.nl/video/13550
Knekelkelder ontdekt in Den Haagquote:Op maandag 14 mei 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehehe.. Naast een auto van de zaak, nu ook een auto van de brandweer..
ik wacht op de X2900XTXquote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
goed nieuws voor de ATi fanboys; niet eens zo heel slecht!![]()
http://tweakers.net/reviews/690/1
IK MIS JE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef jpjedi het volgende:
tering.. het was vandaag 42 graden en 92% luchtvochtigheid.![]()
en ook nog 80% smogquote:Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef jpjedi het volgende:
tering.. het was vandaag 42 graden en 92% luchtvochtigheid.![]()
Ik ook, alleen de benchmakrs van de HD 2x00 serie moet je nu nog met een korrel zout nemen. Als de drivers uitkomen zal je pas merken wat voor een monsters het zijnquote:
Inderdaad ik schrok namelijk best van de benchmarks, in negatieve zin dan...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de benchmakrs van de HD 2x00 serie moet je nu nog met een korrel zout nemen. Als de drivers uitkomen zal je pas merken wat voor een monsters het zijn![]()
Jou bijdragen aan dit Topic worden met de dag beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |