Kenwood reciever en Infinity speakersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi beeld trouwens Niels!
Wat voor versterker / speakers heb je staan?
Pff, je agenda loopt een half jaar achterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft een nieuwe GSM:
[afbeelding]
[afbeelding]
De groeten van Jp!!
Sinds wanneer golf je?quote:
hehehequote:
Volgende week heb je dus alweer een nieuwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehehe
Wifi
Blauwe tand
Windows mobile
blackberry
Abbo: Airtel
Ik woon nu voor de provider eigenlijk al in Bangalore.
Het is in feite gewoon een HCT toestel zoals bijna alle anderen op deze aardbol![]()
Alleen snap er nog geen kont van.![]()
Downloaden van films is 100% legaal in Nederlandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef staticdata het volgende:
@Frank, ik ben ook tegen illegale films hoor
Hij bedoeld dan ook het kopen van gedownloade films..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Downloaden van films is 100% legaal in Nederland
maar het bekijken nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Downloaden van films is 100% legaal in Nederland
Met plakvelours, dit is hetzelfde spul wat gebruikt wordt in bestekbakken, zachte dunne fluwele doek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef staticdata het volgende:
@Niels ziet er beter uit met een verduistering, haalt het beeld beter naar voren
hoe heb je je scherm dan van zwart voorzien? ook met een doek en vastgespeld ofzo?
@Frank, ik ben ook tegen illegale films hoor
nee voor video en geluid is het vrij volgens de oude auteurswet van voor de oorlog. downen is legaal, uppen is illegaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar het bekijken niet. nee zonder gekheid, is het niet zo net zoals bij het downlaoden van mp3's dat je dan wel een origineel in bezit moet hebben of dat het anders binnen 24 uur weer van je pc af moet zijn?
maar ik vind originele gewoon leuker. En volgens mij gaat er altijd wel iets van kwaliteit verloren wanneer het geript wordt.
* nlboy komt ook naar Eindhoven.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef BattleLies het volgende:
Ferdi is er niet en ik heb een lijstje nodig van de mensen die SOWIESO verzamelen bij Eindhoven! Willen jullie even snel helpen?
1. Ferdi
2. Anne
3. Jpjedi
4. Battlelies
5. Martijn
6. Von Dutch
7. Brian
8. Vivian
9. IJsmuts
10. Raffie
11. Baus
12. Jorrit
13. Jort
14. Robert
15. Andre
Het adres waar we verzamelen om 07.30 uur is:
Hotel Van der Valk Eindhoven
Aalsterweg 322
5644 RL Eindhoven
Downloaden van muziek en film is ten alle tijden legaal. Uploaden niet (dat is nml verspreiden).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
maar het bekijken niet. nee zonder gekheid, is het niet zo net zoals bij het downlaoden van mp3's dat je dan wel een origineel in bezit moet hebben of dat het anders binnen 24 uur weer van je pc af moet zijn?
Excl. TV uitzendingen dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef jpjedi het volgende:
nee voor video en geluid is het vrij volgens de oude auteurswet van voor de oorlog. downen is legaal, uppen is illegaal.
quote:
Doe je wel je haak op je autoke monteren.. zorgt buggie dat die klaar hangt..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef Suikermais het volgende:
@ Lies
Ik ga direct vanuit Hengelo richting 't slagveld. Onderweg haal ik Bugworks op. Dus is dat 'probleem' ook weer opgelost.
Rijden jullie trouwens allemaal via Maastricht ? Zo ja..dan kunne we onderweg nog effe een bak leut halen met z'n allen [afbeelding]
401!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef IJsmuts het volgende:
dat was kick knallen zeggewoon 400 boffers op de server
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |