Nou om te beginnen zeg ik niet dat het het probleem is, maar een relais is zeg maar het onderdeeltje dat het aan en uit schakelen van een aparaat regelt. een soort van stroomklepje ofzo.quote:
Jaa zoveel die bij het voorpaneel als achter doen het, zij het dat ze dus 2x zo snel knipperen als de andere kant....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef MLPValley het volgende:
[..]
alle 2 de knipperlichten doen het? heb je een lampje aan de zijkant op de deur/voorpaneel?
Was het er maar Ferdiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef FJD het volgende:
Frankie
Ow ja Frank, over zekerheid gesproken...?
Klopt, als een van de knipperlichten niet meer werkt dan gaat hij sneller knipperen was in iedergeval zo met de Sprinter van mijn pa.quote:Dus t knipperlicht gaat sneller knipperen als t niet meer werkt
Anyway, wat Baus zegt dus. Had het in de Corsa van mn ma ook. Ergens zat een klein zwarte luikje en daarachter zat een doosje met allemaal zekeringen Even een nieuwe erin of een beetje aandrukken en het werkt weer.
Tis geen bug, tis een featurequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaa zoveel die bij het voorpaneel als achter doen het, zij het dat ze dus 2x zo snel knipperen als de andere kant....
Vrouwenquote:Was het er maar FerdiZelfde situatie nog steeds
Ok, er moet nog wel iemand het brouwen dan..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis geen bug, tis een feature
[..]
Vrouwenje kan beter kippen houden bier brouwen Je vol met bier stouwen
Dat probeer ik ze dus al een tijdje duidelijk te makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef jpjedi het volgende:
een lampje aan de zijkant is er kapot --> teveel stroom op relais waardoor deze sneller gaat schakelen over de andere resterende lampjes.
Oplossing: lampje (linksvoor) fixen en ze knipperen weer normaal.![]()
Oh ja en voor je lampje verwisseld...eerst kapje eraf.. MET BELEID
maar kan geen zekering zijn en is geen beveiliging oid. maar je zat erg close.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:53 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dat probeer ik ze dus al een tijdje duidelijk te maken![]()
ik zei dat het een licht was die stuk is, dus ben niet close, heb gewoon gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
maar kan geen zekering zijn en is geen beveiliging oid. maar je zat erg close.![]()
Er waren er meerdere hier hoor..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef MLPValley het volgende:
[..]
ik zei dat het een licht was die stuk is, dus ben niet close, heb gewoon gelijk
Echter er zit hier een gast die ervan verzekerd is dat bij zijn vorige auto geen knipperlicht stuk was en na het vervangen van een zekering alles weer goed was.Okal heeft hij de ballen verstand van auto's hij is er heilig van overtuigd heeft dus weinig zin voor mij om ertegenin te gaan
Denk het jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef ursel het volgende:
Zal wel Opel logica zijn dan, want mijnes betrof ook een opel..
Alleen als Feyenoord er in staatquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
Is er interesse om gezamenlijk de Champions League finale te kijken of is iedereen dan nog BoF-moe van de zaterdag ervoor?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:06 schreef Sickert het volgende:
Alleen als Feyenoord er in staat
en dat is niet Kuytwant dies nie meer Feyenoord
Hmm.. Das dan nooit meer een C(?)L finale voor jouquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Alleen als Feyenoord er in staat
en dat is niet Kuytwant dies nie meer Feyenoord
Gezellig kunnen we straks meeten met BluePills, BuyRolexNow, NeedMoney, EnlargeYourPenisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef FJD het volgende:Band of FOK!kers.nl nieuws
*Knip
Voor je je ergens voor inschrijft zul je je wel even moeten registreren. We hebben de drempel hiervoor zo laag mogelijk te houden. Je hoeft alleen even je naam, email adres en password in te vullen en klaar. Je krijgt geen verificatie gedoe oid. Je kunt direct inloggen. Vervolgens kun je je inschrijven voor de verschillende meetings.
*Knip
Users kunnen nergens iets posten of wat dan ook, alleen maar aangeven of ze meedoen met een evenement dus daar hebben ze niets aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gezellig kunnen we straks meeten met BluePills, BuyRolexNow, NeedMoney, EnlargeYourPenis
Ben erg benieuwd hoe de vakantie was. En waarom kom Veer niet, ze vond het nog zo leuk dat ik ook kwamquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef Sickert het volgende:
precies optijd voor een tvp![]()
<--- kleurtje
Veer komt wsch niet mee pokeren![]()
leuke foto's volgen nog
voor de gene die het niet wisten/weten ben op vakantie geweest
er staat nog geen BoF bier meet inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
-knip-
Ik ga het niet redden, aangezien het door de weeks is en ik dan op tijd naar bed moetquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Nee maar serieus? Als t Liverpool - Manchester wordt dan moet t een mooie pot worden maar ook Milan Liverpool belooft wat
Kun je meteen je vakantiespics showen
Tja, die zijn vanzelfsprekend bij elke andere meetquote:
Vrees dat wel meer mensen dat probleem hebben iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga het niet redden, aangezien het door de weeks is en ik dan op tijd naar bed moet![]()
Wanneer is je housewarming dan? Wel met BBQ hequote:
1) Mijn voorraad krijg je niet opquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
We kunnen er ook een Meet the Keltie van maken dan komen we gewoon jouw voorraad op drinken
wij BoF biermeet gangers zijn cooler dan Al op zn beste dagenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
3) Zorg maar dat er foto's op die BoF sites komen want ik wil eerst graag zien wat voor nerds er in m'n hokje komen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Keltie het volgende:
2) Dat betekend gelijk een instant membership bij de BoF-clan
Registreren op de website en dan kun je een paar foto's bekijkenquote:3) Zorg maar dat er foto's op die BoF sites komen want ik wil eerst graag zien wat voor nerds er in m'n hokje komen
Plan dan een datum in dan kan de rest er rekening mee houden enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:31 schreef IJsmuts het volgende:
housewarming na het airsoften, kunnen we lekker kiekjes uitwisselen![]()
Dat vinden alle nerds van zichzelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wij BoF biermeet gangers zijn cooler dan Al op zn beste dagen![]()
Urselquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Keltie het volgende:
Dat vinden alle nerds van zichzelf
[afbeelding]
Ow, wat ben ik cool!
Zeg t maarquote:
Dat is wat jij denkt.. Mij hoor je niet klagen hoor..quote:
Ik geloof dat het Urkel was..quote:
De bier meet met stapel speciale biertjes en een blinde test voor Frank..quote:
Met BBQquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef ursel het volgende:
De bier meet met stapel speciale biertjes en een blinde test voor Frank..![]()
Ik heb er nog steeds last van mijn ogen omdat ik m'n bril ff af moest doen voor die foto'..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg t maarWaar kom je eigenlijk vandaan?
Namen van links naar rechts, boven naar onder:
Vera (hoort bij Sickert), Kevin (Sickert), Jafar, IJs (boven Jafar), vriendin Jafar, Ursel (iets naar beneden), mijn vriendin.
Jorrit, Frank (Morph), JP, Lies, Sanne (MLPValley oid), ik.
Dit groepje is vaak ook wel te vinden op meetings. Zo af en toe aangevuld met Inco en Raffie. Op officiele BoF meetings zijn daar ook vaak mannen als Baus, Static, Escape etc. bij
Zoals je ziet geen jampotgalzen en bretels
Verwacht wel dat er een BBQ ergens in juni bij ons moet kunnen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Met BBQWanneer is je kelder eigenlijk klaar
![]()
18 mei airsoften, 2 juni housewarmin IJs, 16 juni housewarming Ursel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef ursel het volgende:
Verwacht wel dat er een BBQ ergens in juni bij ons moet kunnen..
Kelder klaar, Sanne jarig, mooi weer, bier klaar
19 mei, Ariequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
[..]
18 mei airsoften, 2 juni housewarmin IJs, 16 juni housewarming Ursel.
Weekend van 23 juni zou mij heel slecht uitkomen. Kans is groot dat de verjaardag van m'n zusje naar voren wordt verschoven van de 25e naar dat weekend
Sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Mr_Baus het volgende:
19 mei, Arie
Toen ik vroegah bij systeembeheer zat hebben wij gebruikers ook allemaal van die onzin dingen laten doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
hee, mn netwerkkaart was not detected ofzo op mn werk, dus moest ik de stekker uit de pc halen en 1 minuut lang de aanknop ingedrukt houden. zet ik hem aan doet alles het gewoon weer![]()
Leve IT![]()
JP als je computer weer crashed weet je nu wat je moet doen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toen ik vroegah bij systeembeheer zat hebben wij gebruikers ook allemaal van die onzin dingen laten doen
Remote eerst iets uitschakelen en dan wachten tot ze bellen
Ik wist wel dat je zo'n hufter was..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toen ik vroegah bij systeembeheer zat hebben wij gebruikers ook allemaal van die onzin dingen laten doen
Remote eerst iets uitschakelen en dan wachten tot ze bellen
quote:
wat voor een helmpie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
NOG lotr fans die goedkoop een helmpie wilen kopen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik in seks, maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig?
Ga mee danquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Keltie het volgende:
uhm er zijn er 4 in de aanbieding. van die dwerg, het elfen leger en van sauron. kosten ze nog steeds boven de 150 euriesquote:
Airsoften, 19 mei. 's ochtends verzamelen in Eindhoven daarna carpoolend naar Spa. Daar airsoften, BBQen, slapen en zondag weer naar huisquote:
ow, das nog wel veel, even geen geld voor, wel cool eem elfenhelmquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm er zijn er 4 in de aanbieding. van die dwerg, het elfen leger en van sauron. kosten ze nog steeds boven de 150 euries
Valt oefenen voor optie 2 ook onder natuurlijk gedrag..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
recreatief neuken is voor homo's![]()
man + vrouw planten zich voort = natuurlijk![]()
Zonder te oefenen krijg je nooit een goed voortplantselquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
recreatief neuken is voor homo's![]()
man + vrouw planten zich voort = natuurlijk![]()
nee, zo is het niet bedoeld door de lieve Heerquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Valt oefenen voor optie 2 ook onder natuurlijk gedrag..![]()
jahwel hoor, zolang je het zaad maar niet verspild...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, zo is het niet bedoeld door de lieve Heer![]()
mmm lekkere proteine shakequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kjik, dat sommigen het liever doorslikken maakt dan weer niets uit.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
is dit waar??!!
![]()
http://www.nu.nl/news/106(...)citeitscentrale.html
http://www.imdb.com/title/tt0099697/quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
is dit waar??!!
![]()
http://www.nu.nl/news/106(...)citeitscentrale.html
Je wilt een electriciteitscentrale, je weet wel daar waar men door verbranding energie opwekt, vol stoppen met gas?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Gas.. gewoon gas.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zei Hitler tegen de kampbewaker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Gas.. gewoon gas.
idd, kistjes aan en met een hooivork naar binnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem nooit zoGewoon de Spec Ops of het leger er op afsturen in het kader van training
Dat is plan Bquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wilt een electriciteitscentrale, je weet wel daar waar men door verbranding energie opwekt, vol stoppen met gas?Dan ben je ze denk ik wel kwijt ja
nu snap ik hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:43 schreef ursel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0099697/![]()
Hier betere uitleg van de film:
http://en.wikipedia.org/wiki/Graveyard_Shift
Stephen King is de nieuwe Nostrodamus..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
We kunnen trouwens op 3 juni biermeet in Utrecht? Dan is de GAM meet
Daar moet natuurlijk wel een BoF! squad bij zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
wie gaan er nog meer? volgens mij kan ik niet maar wie weetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Ik wil het niet wetenquote:
Je hebt ook gas dat niet licht ontvlambaar is en wel erg dodelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wilt een electriciteitscentrale, je weet wel daar waar men door verbranding energie opwekt, vol stoppen met gas?Dan ben je ze denk ik wel kwijt ja
Onder voorbehoud.. even afwachten wat we precies gaan doen en wie er mee gaan. En als dat leuk is, dan ff kijken of ik kan enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Mac hoe pauper kan je zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Ik wil ook wel lekker terrasje pikken hoor![]()
IJs maakt gewoon even vrij.
Keltie komt ook toch zeker?
Ow ja ik weet niet wat de rest doet maar ik ga geen avondeten bij de Mac hoor. Hoeft niets prijzigs te zijn maar bij de Mac is wel erg low budget
Ik moet even kijken of ik kan, wilde ook nog parachute springen, maar als ik het zo bekijk is het gewoon een kwestie van de landingsplaats verplaatsenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Ow ja ik weet niet wat de rest doet maar ik ga geen avondeten bij de Mac hoor. Hoeft niets prijzigs te zijn maar bij de Mac is wel erg low budget
Gewoon een Ierse pub opzoeken en daar wat etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Mac hoe pauper kan je zijn![]()
ik zeg plate-je in eetcafe, kost je ook niks maar wel 100x beter![]()
maar inn onder voorbehoud
Tattoo, sjappiesquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenik wil het niet weten
![]()
Ik schijn te moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Feyenoord foreverquote:
Tattoo's zijn gay mammiequote:
jij met je pinda'squote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef Mr_Baus het volgende:
gewoon pinda's joh!![]()
Who needs the mac or a restaurant?
Bier en pinda's!!!![]()
![]()
Die niet, die staat op de schouder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Feyenoord forever
Inclusief de smilie?
Nee joh mafkeesquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Enige wat kut is dat ik dan met de trein moet en of de eerste trein terug moet pakken of de laatste trein.
Kan natuurlijk ook even wat contactjes langs bellen, maar denk dat dat wel wat lastig gaat worden![]()
Hendig schemaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh mafkeesJe gaat 's middags heen om een uurtje of 15:00. Vervolgens drink en ouwehoer je wat in de zon. Tegen 19:00 duik je ergens een restaurant in en tegen 22:00 rolt iedereen weer de trein in. Mooi toch?
Kan natuurlijk ook, kan ik nog even afpilsen in Apeldoornquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh mafkeesJe gaat 's middags heen om een uurtje of 15:00. Vervolgens drink en ouwehoer je wat in de zon. Tegen 19:00 duik je ergens een restaurant in en tegen 22:00 rolt iedereen weer de trein in. Mooi toch?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik kan, wilde ook nog parachute springen, maar als ik het zo bekijk is het gewoon een kwestie van de landingsplaats verplaatsen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het alweer weer voor me
![]()
Boffers aan een terrasje, lekker aan het bieren en slap ouwehoeren;
"Ja wallhack, bootlan, bla bla, HAHAHAH! foxy karaoke tieten"
"hee! was da nou?.. Dáár in de lucht!"
"is het een vliegtuig?"
"is het een meteoor?"
"is het Grover? "
"NEE!!! het is Jorrit!!"
Jorrit; "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Biertjuh???!!"
![]()
Vooral omdat sommige op maandag nog moeten werken natuurlijkquote:
quote:
Hoeveel cm winst kun je nu behalen met jouquote:
Hoieveel tijd heb jij nodig om te herstellen??? Het is toch een zaterdag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral omdat sommige op maandag nog moeten werken natuurlijk![]()
ook al gedaan, behalve voor finkers meetquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef FJD het volgende:
[..]Tis voor zoiets kleins als een GAM Meet niet hard nodig maar straks voor de Boot LAN, de WRC en de Finkers meet wel
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoeveel cm winst kun je nu behalen met jou
3 juni is op een zondag lamlulquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoieveel tijd heb jij nodig om te herstellen??? Het is toch een zaterdag?
Joh dat wist ik allangquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
wtf het is gewoon op een zondag? Scheelt in ieder geval in de drukte, maar waarom niet gewoon een zaterdag, nou ja boeiend. Op zondag kan ik eigenlijk altijd wel.
quote:
Wat is goedkoop?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
NOG lotr fans die goedkoop een helmpie wilen kopen?
2 euroquote:
Dat is inderdaad ook goedkoop en zelf goedkoper dan 2 euroquote:
zeker waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook goedkoop en zelf goedkoper dan 2 euro![]()
Je tekst staat verkeerd om..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die niet, die staat op de schouder.
Ben bezig met een old school meesterwerkje op m'n arm
[afbeelding]
Zaterdag zijn de eerste kleuren en een hoop schaduwwerk erin geramd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het alweer weer voor me
![]()
Boffers aan een terrasje, lekker aan het bieren en slap ouwehoeren;
"Ja wallhack, bootlan, bla bla, HAHAHAH! foxy karaoke tieten"
"hee! was da nou?.. Dáár in de lucht!"
"is het een vliegtuig?"
"is het een meteoor?"
"is het Grover? "
"NEE!!! het is Jorrit!!"
Jorrit; "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Biertjuh???!!"
![]()
Ga je mee naar de GAM meet op 3 juni?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef ursel het volgende:
-oeverloos gelul-
joh is toch leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope..![]()
Kheb me toch ook niet aangemeld..![]()
Jammer joh, 3 cm groei gegarandeerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope..![]()
Kheb me toch ook niet aangemeld..![]()
oh dan neem ik mijn alter ego ook even meequote:
mr smith?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dan neem ik mijn alter ego ook even mee![]()
nee die anderquote:
een mutantquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de gave om foto's in spiegelbeeld te nemen.![]()
Scherp!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Scherp!![]()
Nee die jongens kan ik beter thuis laten als we buiten gaan spelen.
Ik heb het natuurlijk over SuperBaus!Je weet toch,
Elke avond als de klok 11 uur slaat dan verander ik bij klokslag 8 in SuperBaus! Dan doe ik een onderbroek op mijn hoofd en ren ik altijd een rondje door de tuin, schreeuwend; "ik ben knetterleip! ik ben knetterleip!"
Daarna ga ik weer naar binnen en eet ik een appel en een banaan, gewoon omdat ik dat fijn vind. Soms doe ik daarna nog een vrolijk dansje, maar meestal ga ik weer gewoon verder spelen met mijn Duplo.
quote:
Die onderbroek he, is die schoon of trek je die eerst uit voordat hij over je hoofdje gaatquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
19 Mei, Belgie, 11 uur s'avonds klokslag 8;
Alle apies kijken!!![]()
![]()
![]()
homo's!, willen ze wel zien hoor.. sexy Baus met een onderbroek op zijn hoofd![]()
Een schone natuurlijk, met een superman logo!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die onderbroek he, is die schoon of trek je die eerst uit voordat hij over je hoofdje gaat![]()
Ja maar toen had ik tijd te kort en nu heb ik tijd te veel en ben ik vandaag in opperst melige stemming en dergelijke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef IJsmuts het volgende:
vorige week toen je nog aant tuinieren was waren je posts een stuk minder bedenkelijk![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een schone natuurlijk, met een superman logo!
mooi, dan neem ik die onderstequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Mr_Baus het volgende:
De bovenste ! :p
quote:
ow ik deed alleen maar stoerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Jij wou gaan stunten?
Gaan we met zijn 2 met die onderbroeken op ons hoofd bier kopen![]()
Of zo aan tafel koffie drinken in Eindhoven
Mietje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow ik deed alleen maar stoer![]()
hou het bij de worstebroodjes![]()
Zet ik deze op en doe ik ook mee:quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Jij wou gaan stunten?
Gaan we met zijn 2 met die onderbroeken op ons hoofd bier kopen![]()
Of zo aan tafel koffie drinken in Eindhoven
check je AT nu eens danquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mietje!
Ik moest net lachen.. ik zie jouw post in het GAM meet topic..(BoF! FTW) en ik denk. ff "das waar" posten.. DONE
Ik kijken bij active topics en zie dat er nieuwe reacties zijn in het gay topman topic. Ik had daar gepost "Schande!"
en wat post IJS daarop.. "das waar"
![]()
.
HELD!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zet ik deze op en doe ik ook mee:
[afbeelding]
quote:
Als het maar geen stringen worden, dat gaat zo vast zitten tussen die konthaarklitten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Mr_Baus het volgende:
De BoF! emblemen kunnen ook op onderbroeken bevestigd worden!![]()
![]()
Lachen man! Beffen Baffen Boffen
Ik zal eens kijken voor een knappe BoF! ondergoed lijn, in NL Woodland natuurlijk met logo en ruim genoeg om je PKM met patroonhouders in kwijt te kunnen.
Misschien is voor de bunnyhoppers onder ons zo'n playboy bunny staartje achterop ook wel leuk.
we komen mischien wel samen veer en ik hadden eigenlijk al iets staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe de vakantie was. En waarom kom Veer niet, ze vond het nog zo leuk dat ik ook kwam![]()
Dat moet je ook waxen gek! én je ster bleken!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het maar geen stringen worden, dat gaat zo vast zitten tussen die konthaarklitten.
![]()
Je draait doorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Mr_Baus het volgende:
De BoF! emblemen kunnen ook op onderbroeken bevestigd worden!![]()
![]()
Lachen man! Beffen Baffen Boffen
Ik zal eens kijken voor een knappe BoF! ondergoed lijn, in NL Woodland natuurlijk met logo en ruim genoeg om je PKM met patroonhouders in kwijt te kunnen.
Misschien is voor de bunnyhoppers onder ons zo'n playboy bunny staartje achterop ook wel leuk.
Een beetje creatief zijn is goed voor de geestquote:
En tis weer eens wat anders een flikker licht laten we maar zeggen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een beetje creatief zijn is goed voor de geest![]()
Ja da's op zich niet handig als je te laat bent, aangezien we wel allemaal aanwezig moeten zijn tijdens de start.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
we komen mischien wel samen veer en ik hadden eigenlijk al iets staanalleen komen we als we samen komen rond 21:00 pas (weet niet of dit verder een probleem is)
anders kom ik alleen en ben ik wel op tijd![]()
Nee gek! Dat is voor homo's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat moet je ook waxen gek! én je ster bleken!
Leuk! Hoe was de vakantie verder? Nog excursies gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Sickert het volgende:
Foto's Rhodos
http://veer24.spaces.live.com
De NIssan Micra Tour.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk! Hoe was de vakantie verder? Nog excursies gedaan?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Sickert het volgende:
Foto's Rhodos
http://veer24.spaces.live.com
ik slaap lief he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07183/Photo0033.jpg]afbeelding][/url]
ze doen altijd mij peste!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef IJsmuts het volgende:
arme kevin, net lekker terug en dan gelijk iedereen die oude foto weer tevoorschijn![]()
Kom je ook biermeeten op 3 Juni in Utrecht?quote:
Is niet pesten, is gewoon omdat ze zo opelkaar lijken.quote:
quote:
Priusquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is niet pesten, is gewoon omdat ze zo opelkaar lijken.
Ikkan ook een andere posten en dan is het wel pesten
Beetje categorietje prius
Toch niet een waarvan het knipperlicht 2x zo snel knipperde toch..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is niet pesten, is gewoon omdat ze zo opelkaar lijken.
Ikkan ook een andere posten en dan is het wel pesten
Beetje categorietje prius
2x zo snel is wel kinkyquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch niet een waarvan het knipperlicht 2x zo snel knipperde toch..
Krijg je van zo'n GroenLinks mobiel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
Toch niet een waarvan het knipperlicht 2x zo snel knipperde toch..
quote:
dat dacht ik wel ja!quote:
Kun je m dan zo opvoeren dat ie wel 90km/u haalt?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je m dan zo opvoeren dat ie wel 90km/u haalt?
Ik heb even zitten kijken, maar die Anderson hoort andersom!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet gewoon een relais van een ford GT turbo intercoller erindoen. die lopen standaard 300km/ph op 15 volt
![]()
Ah! Daar heb ik er nog een paar van liggen!quote:
owja, die had je nog over toen je die luchtankers ging halen of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Daar heb ik er nog een paar van liggen!
Juist ja!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef IJsmuts het volgende:
owja, die had je nog over toen je die luchtankers ging halen of niet?
mm lekker koud bierquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
OK... waar is het bier?
Heb jij nog luchtankers liggen dan? Ik kreeg van de week een offerte aanvraag van Dr. Snuggles, maar wij zijn los.quote:
eerst gerbuikte ik altijd luchtpluggen, maar die luchtankers blijven een stuk beter vastzittenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heb jij nog luchtankers liggen dan? Ik kreeg van de week een offerte aanvraag van Dr. Snuggles, maar wij zijn los.
Hij ook blijkbaar, anders zal ie geen ankers nodig hebben denk.
1 voor jou 1 voor mijquote:
jah die zien er lekker uit he?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1 voor jou 1 voor mijProost ouwe Muts ouwe pijp!
Dat ligt eraan.. op gebakken lucht blijven ze niet zo goed haken, maar veranker je toevallig aan een luchtkasteel ofzo dan zit je goed vast!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerst gerbuikte ik altijd luchtpluggen, maar die luchtankers blijven een stuk beter vastzitten![]()
das waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.. op gebakken lucht blijven ze niet zo goed haken, maar veranker je toevallig aan een luchtkasteel ofzo dan zit je goed vast!
Zelfs niet met trekken en rukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef IJsmuts het volgende:
krijg het dan maar es los, gaat je niet lukken![]()
ik heb er pas 2290quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef IJsmuts het volgende:
6500
is momenteel het aantal posts van mij op Fok!![]()
je kan het slecht zien, maar dit cafe (waar ik vaak ewest benne) heet ruk & plukquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ons gemiddelde per dag is hetzelfde![]()
nu ga ik naar huis, doei tot morgen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerst gerbuikte ik altijd buttpluggen, maar die buttankers blijven een stuk beter vastzitten![]()
Baus neemt zijn hometrainer mee, kan die gelijk wat stroom opwekken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef jpjedi het volgende:
Lol..
Lies en ik hadden het over het overnachten in de Ardennen na het airsoften. Ik zei: wanneer we nou geen onderdak kunnen krijgen ergens dan gaan we toch camperen?
Wat denk je dat het antwoord was van Lies:
Dat kan toch niet, hoe moet ik dan mijn elektrisch opblaasbaar luchtbed opblazen?
JP:![]()
Ben je gek.. Ik McGuyver gewoon iets in elkaar met wat ijzerdraad en een tube tandpasta.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Baus neemt zijn hometrainer mee, kan die gelijk wat stroom opwekken..![]()
Aansluiten op een sinasappel het het bedjte stroomt vol..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ben je gek.. Ik McGuyver gewoon iets in elkaar met wat ijzerdraad en een tube tandpasta.![]()
je hebt ook van die pompjes voor in de autoquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef jpjedi het volgende:
Lol..
Lies en ik hadden het over het overnachten in de Ardennen na het airsoften. Ik zei: wanneer we nou geen onderdak kunnen krijgen ergens dan gaan we toch camperen?
Wat denk je dat het antwoord was van Lies:
Dat kan toch niet, hoe moet ik dan mijn elektrisch opblaasbaar luchtbed opblazen?
JP:![]()
Groene stroomquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Aansluiten op een sinasappel het het bedjte stroomt vol..
Da's mooi nieuws..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:11 schreef jpjedi het volgende:
stelletje kampeerders hier!!
Maar nog wat, We zijn vandaag naar het ziekenhuis in Malle (B) geweest en Lies hoeft niet onder het mes!! Dus ze is er gewoon bij met full-package voor de 19e mei..![]()
![]()
![]()
En vrijdag is deze jongen bij Renault F1 in Enstone (UK).
Mijn gas is wel heel licht ontvlambaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Mr_Baus het volgende:
ik heb een shitload aan greengas mee, Jorrit neemt een shitload aan methaangas mee (zegt ie).. Dat luchtbed komt wel vol..
Ze zit te bellen, zal ze zo ff laten posten. Gaat vanzelf over in ieder geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's mooi nieuws..
Maarreh, is het probleem in ene opgelost dan ofzo??
Wij leveren accumulatoren aan bijna alle Formule 1 teams en zo ook Renault. Nu ben ik 2 dagen op reis met collega`s als technical sales support mee en toevallig moeten we ook langs Renault. Wij hebben een aparte afdeling voor Rally, racing en aeronautics.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef staticdata het volgende:
wat ga je bij renault doen JP?
Waarschijnlijk borrelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef staticdata het volgende:
wat ga je bij renault doen JP?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef KaiN het volgende:
Frank!!!!! Je bent populair!!!!!!! :p
Heb ik je toch over msn gezegd... pomp, praxis, autoshop whatever...Tis GVD een fucking lampje, Geen Ferrari-blok..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Ok ik heb dus gezien dat het vervangen van m'n knipperlicht extreem simpel is, alleen nu de vraag, waar koop ik zo'n ding? Bij de Gamma?
die auto kan heus wel harder als 50 hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik je toch over msn gezegd... pomp, praxis, autoshop whatever...Tis GVD een fucking lampje, Geen Ferrari-blok..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Straks op nu.nl
Man laat eigen auto uitbranden door verkeerd wisselen knipperlicht
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik je toch over msn gezegd... pomp, praxis, autoshop whatever...Tis GVD een fucking lampje, Geen Ferrari-blok..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Straks op nu.nl
Je link werkt niet goed..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Straks op nu.nl
Als het goed is welquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook bij de Gamma?Dat is het dichtst bij
uiteraard, maar dat is vanzelfsprekendquote:
Maar iets dat vanzelfsprekend is hoeft nog niet waar te zijn..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat is vanzelfsprekend
das waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar iets dat vanzelfsprekend is hoeft nog niet waar te zijn..
Nee ik denk het niet, ze verkopen er iig accu's, ruitenwissers, vloeistofjes etc.. ze zullen er echt ook wel lampjes hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef ursel het volgende:
[..]
De grote vraag is nu natuurlijk, is Frank voor niets naar de Gamma gegaan, dankzij jou..
Nee want als het niet is dan is het niet goed. Als het goed is kan het dus niet niet zijn.quote:
Ik ga er nu heen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef ursel het volgende:
[..]
De grote vraag is nu natuurlijk, is Frank voor niets naar de Gamma gegaan, dankzij jou..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
Denk daar maar eens over na. Nu weer rondje hardlopen
Ik verwacht eerder zo'n antwoord van het zeer vakkundige personeel van de Gammaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Frank: "goedenavond, hebben jullie hier ook knipperlichtjes?"
Gamma kerels: "muahhahahahahahahah!"
BoF!: Roflmao!!!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder zo'n antwoord van het zeer vakkundige personeel van de Gamma:
Als u nu de schakelaar omzet, dan gaat hij aan, zet je hem nogmaals om, dan gaat die uit. Doe je dat achter elkaar, dan knippert het lampje.
Is dat wat u zoekt..
Grote mond? Meelopen!quote:
Ja? echt joh??quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef Suikermais het volgende:
297
Jahaaaa! NIEUW TOPICCC!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:30 schreef Mr_Baus het volgende:
spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |