nu snap ik hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:43 schreef ursel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0099697/![]()
Hier betere uitleg van de film:
http://en.wikipedia.org/wiki/Graveyard_Shift
Stephen King is de nieuwe Nostrodamus..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
We kunnen trouwens op 3 juni biermeet in Utrecht? Dan is de GAM meet
Daar moet natuurlijk wel een BoF! squad bij zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
wie gaan er nog meer? volgens mij kan ik niet maar wie weetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Ik wil het niet wetenquote:
Je hebt ook gas dat niet licht ontvlambaar is en wel erg dodelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wilt een electriciteitscentrale, je weet wel daar waar men door verbranding energie opwekt, vol stoppen met gas?Dan ben je ze denk ik wel kwijt ja
Onder voorbehoud.. even afwachten wat we precies gaan doen en wie er mee gaan. En als dat leuk is, dan ff kijken of ik kan enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Mac hoe pauper kan je zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Ik wil ook wel lekker terrasje pikken hoor![]()
IJs maakt gewoon even vrij.
Keltie komt ook toch zeker?
Ow ja ik weet niet wat de rest doet maar ik ga geen avondeten bij de Mac hoor. Hoeft niets prijzigs te zijn maar bij de Mac is wel erg low budget
Ik moet even kijken of ik kan, wilde ook nog parachute springen, maar als ik het zo bekijk is het gewoon een kwestie van de landingsplaats verplaatsenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Ow ja ik weet niet wat de rest doet maar ik ga geen avondeten bij de Mac hoor. Hoeft niets prijzigs te zijn maar bij de Mac is wel erg low budget
Gewoon een Ierse pub opzoeken en daar wat etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Mac hoe pauper kan je zijn![]()
ik zeg plate-je in eetcafe, kost je ook niks maar wel 100x beter![]()
maar inn onder voorbehoud
Tattoo, sjappiesquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenik wil het niet weten
![]()
Ik schijn te moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Baus meldt zich aan?
Feyenoord foreverquote:
Tattoo's zijn gay mammiequote:
jij met je pinda'squote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef Mr_Baus het volgende:
gewoon pinda's joh!![]()
Who needs the mac or a restaurant?
Bier en pinda's!!!![]()
![]()
Die niet, die staat op de schouder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Feyenoord forever
Inclusief de smilie?
Nee joh mafkeesquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Enige wat kut is dat ik dan met de trein moet en of de eerste trein terug moet pakken of de laatste trein.
Kan natuurlijk ook even wat contactjes langs bellen, maar denk dat dat wel wat lastig gaat worden![]()
Hendig schemaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh mafkeesJe gaat 's middags heen om een uurtje of 15:00. Vervolgens drink en ouwehoer je wat in de zon. Tegen 19:00 duik je ergens een restaurant in en tegen 22:00 rolt iedereen weer de trein in. Mooi toch?
Kan natuurlijk ook, kan ik nog even afpilsen in Apeldoornquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh mafkeesJe gaat 's middags heen om een uurtje of 15:00. Vervolgens drink en ouwehoer je wat in de zon. Tegen 19:00 duik je ergens een restaurant in en tegen 22:00 rolt iedereen weer de trein in. Mooi toch?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik kan, wilde ook nog parachute springen, maar als ik het zo bekijk is het gewoon een kwestie van de landingsplaats verplaatsen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het alweer weer voor me
![]()
Boffers aan een terrasje, lekker aan het bieren en slap ouwehoeren;
"Ja wallhack, bootlan, bla bla, HAHAHAH! foxy karaoke tieten"
"hee! was da nou?.. Dáár in de lucht!"
"is het een vliegtuig?"
"is het een meteoor?"
"is het Grover? "
"NEE!!! het is Jorrit!!"
Jorrit; "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Biertjuh???!!"
![]()
Vooral omdat sommige op maandag nog moeten werken natuurlijkquote:
quote:
Hoeveel cm winst kun je nu behalen met jouquote:
Hoieveel tijd heb jij nodig om te herstellen??? Het is toch een zaterdag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral omdat sommige op maandag nog moeten werken natuurlijk![]()
ook al gedaan, behalve voor finkers meetquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef FJD het volgende:
[..]Tis voor zoiets kleins als een GAM Meet niet hard nodig maar straks voor de Boot LAN, de WRC en de Finkers meet wel
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoeveel cm winst kun je nu behalen met jou
3 juni is op een zondag lamlulquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoieveel tijd heb jij nodig om te herstellen??? Het is toch een zaterdag?
Joh dat wist ik allangquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
wtf het is gewoon op een zondag? Scheelt in ieder geval in de drukte, maar waarom niet gewoon een zaterdag, nou ja boeiend. Op zondag kan ik eigenlijk altijd wel.
quote:
Wat is goedkoop?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
NOG lotr fans die goedkoop een helmpie wilen kopen?
2 euroquote:
Dat is inderdaad ook goedkoop en zelf goedkoper dan 2 euroquote:
zeker waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook goedkoop en zelf goedkoper dan 2 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |