wij BoF biermeet gangers zijn cooler dan Al op zn beste dagenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
3) Zorg maar dat er foto's op die BoF sites komen want ik wil eerst graag zien wat voor nerds er in m'n hokje komen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Keltie het volgende:
2) Dat betekend gelijk een instant membership bij de BoF-clan
Registreren op de website en dan kun je een paar foto's bekijkenquote:3) Zorg maar dat er foto's op die BoF sites komen want ik wil eerst graag zien wat voor nerds er in m'n hokje komen
Plan dan een datum in dan kan de rest er rekening mee houden enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:31 schreef IJsmuts het volgende:
housewarming na het airsoften, kunnen we lekker kiekjes uitwisselen![]()
Dat vinden alle nerds van zichzelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wij BoF biermeet gangers zijn cooler dan Al op zn beste dagen![]()
Urselquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Keltie het volgende:
Dat vinden alle nerds van zichzelf
[afbeelding]
Ow, wat ben ik cool!
Zeg t maarquote:
Dat is wat jij denkt.. Mij hoor je niet klagen hoor..quote:
Ik geloof dat het Urkel was..quote:
De bier meet met stapel speciale biertjes en een blinde test voor Frank..quote:
Met BBQquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef ursel het volgende:
De bier meet met stapel speciale biertjes en een blinde test voor Frank..![]()
Ik heb er nog steeds last van mijn ogen omdat ik m'n bril ff af moest doen voor die foto'..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg t maarWaar kom je eigenlijk vandaan?
Namen van links naar rechts, boven naar onder:
Vera (hoort bij Sickert), Kevin (Sickert), Jafar, IJs (boven Jafar), vriendin Jafar, Ursel (iets naar beneden), mijn vriendin.
Jorrit, Frank (Morph), JP, Lies, Sanne (MLPValley oid), ik.
Dit groepje is vaak ook wel te vinden op meetings. Zo af en toe aangevuld met Inco en Raffie. Op officiele BoF meetings zijn daar ook vaak mannen als Baus, Static, Escape etc. bij
Zoals je ziet geen jampotgalzen en bretels
Verwacht wel dat er een BBQ ergens in juni bij ons moet kunnen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Met BBQWanneer is je kelder eigenlijk klaar
![]()
18 mei airsoften, 2 juni housewarmin IJs, 16 juni housewarming Ursel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef ursel het volgende:
Verwacht wel dat er een BBQ ergens in juni bij ons moet kunnen..
Kelder klaar, Sanne jarig, mooi weer, bier klaar
19 mei, Ariequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef FJD het volgende:
[..]
18 mei airsoften, 2 juni housewarmin IJs, 16 juni housewarming Ursel.
Weekend van 23 juni zou mij heel slecht uitkomen. Kans is groot dat de verjaardag van m'n zusje naar voren wordt verschoven van de 25e naar dat weekend
Sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Mr_Baus het volgende:
19 mei, Arie
Toen ik vroegah bij systeembeheer zat hebben wij gebruikers ook allemaal van die onzin dingen laten doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
hee, mn netwerkkaart was not detected ofzo op mn werk, dus moest ik de stekker uit de pc halen en 1 minuut lang de aanknop ingedrukt houden. zet ik hem aan doet alles het gewoon weer![]()
Leve IT![]()
JP als je computer weer crashed weet je nu wat je moet doen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toen ik vroegah bij systeembeheer zat hebben wij gebruikers ook allemaal van die onzin dingen laten doen
Remote eerst iets uitschakelen en dan wachten tot ze bellen
Ik wist wel dat je zo'n hufter was..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toen ik vroegah bij systeembeheer zat hebben wij gebruikers ook allemaal van die onzin dingen laten doen
Remote eerst iets uitschakelen en dan wachten tot ze bellen
quote:
wat voor een helmpie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
NOG lotr fans die goedkoop een helmpie wilen kopen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik in seks, maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig?
Ga mee danquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Keltie het volgende:
uhm er zijn er 4 in de aanbieding. van die dwerg, het elfen leger en van sauron. kosten ze nog steeds boven de 150 euriesquote:
Airsoften, 19 mei. 's ochtends verzamelen in Eindhoven daarna carpoolend naar Spa. Daar airsoften, BBQen, slapen en zondag weer naar huisquote:
ow, das nog wel veel, even geen geld voor, wel cool eem elfenhelmquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm er zijn er 4 in de aanbieding. van die dwerg, het elfen leger en van sauron. kosten ze nog steeds boven de 150 euries
Valt oefenen voor optie 2 ook onder natuurlijk gedrag..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
recreatief neuken is voor homo's![]()
man + vrouw planten zich voort = natuurlijk![]()
Zonder te oefenen krijg je nooit een goed voortplantselquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
recreatief neuken is voor homo's![]()
man + vrouw planten zich voort = natuurlijk![]()
nee, zo is het niet bedoeld door de lieve Heerquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Valt oefenen voor optie 2 ook onder natuurlijk gedrag..![]()
jahwel hoor, zolang je het zaad maar niet verspild...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, zo is het niet bedoeld door de lieve Heer![]()
mmm lekkere proteine shakequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kjik, dat sommigen het liever doorslikken maakt dan weer niets uit.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
is dit waar??!!
![]()
http://www.nu.nl/news/106(...)citeitscentrale.html
http://www.imdb.com/title/tt0099697/quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
is dit waar??!!
![]()
http://www.nu.nl/news/106(...)citeitscentrale.html
Je wilt een electriciteitscentrale, je weet wel daar waar men door verbranding energie opwekt, vol stoppen met gas?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Gas.. gewoon gas.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zei Hitler tegen de kampbewaker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Gas.. gewoon gas.
idd, kistjes aan en met een hooivork naar binnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem nooit zoGewoon de Spec Ops of het leger er op afsturen in het kader van training
Dat is plan Bquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wilt een electriciteitscentrale, je weet wel daar waar men door verbranding energie opwekt, vol stoppen met gas?Dan ben je ze denk ik wel kwijt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |