Je tekst staat verkeerd om..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die niet, die staat op de schouder.
Ben bezig met een old school meesterwerkje op m'n arm
[afbeelding]
Zaterdag zijn de eerste kleuren en een hoop schaduwwerk erin geramd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het alweer weer voor me
![]()
Boffers aan een terrasje, lekker aan het bieren en slap ouwehoeren;
"Ja wallhack, bootlan, bla bla, HAHAHAH! foxy karaoke tieten"
"hee! was da nou?.. Dáár in de lucht!"
"is het een vliegtuig?"
"is het een meteoor?"
"is het Grover? "
"NEE!!! het is Jorrit!!"
Jorrit; "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Biertjuh???!!"
![]()
Ga je mee naar de GAM meet op 3 juni?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef ursel het volgende:
-oeverloos gelul-
joh is toch leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope..![]()
Kheb me toch ook niet aangemeld..![]()
Jammer joh, 3 cm groei gegarandeerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope..![]()
Kheb me toch ook niet aangemeld..![]()
oh dan neem ik mijn alter ego ook even meequote:
mr smith?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dan neem ik mijn alter ego ook even mee![]()
nee die anderquote:
een mutantquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de gave om foto's in spiegelbeeld te nemen.![]()
Scherp!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Scherp!![]()
Nee die jongens kan ik beter thuis laten als we buiten gaan spelen.
Ik heb het natuurlijk over SuperBaus!Je weet toch,
Elke avond als de klok 11 uur slaat dan verander ik bij klokslag 8 in SuperBaus! Dan doe ik een onderbroek op mijn hoofd en ren ik altijd een rondje door de tuin, schreeuwend; "ik ben knetterleip! ik ben knetterleip!"
Daarna ga ik weer naar binnen en eet ik een appel en een banaan, gewoon omdat ik dat fijn vind. Soms doe ik daarna nog een vrolijk dansje, maar meestal ga ik weer gewoon verder spelen met mijn Duplo.
quote:
Die onderbroek he, is die schoon of trek je die eerst uit voordat hij over je hoofdje gaatquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
19 Mei, Belgie, 11 uur s'avonds klokslag 8;
Alle apies kijken!!![]()
![]()
![]()
homo's!, willen ze wel zien hoor.. sexy Baus met een onderbroek op zijn hoofd![]()
Een schone natuurlijk, met een superman logo!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die onderbroek he, is die schoon of trek je die eerst uit voordat hij over je hoofdje gaat![]()
Ja maar toen had ik tijd te kort en nu heb ik tijd te veel en ben ik vandaag in opperst melige stemming en dergelijke.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef IJsmuts het volgende:
vorige week toen je nog aant tuinieren was waren je posts een stuk minder bedenkelijk![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een schone natuurlijk, met een superman logo!
mooi, dan neem ik die onderstequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Mr_Baus het volgende:
De bovenste ! :p
quote:
ow ik deed alleen maar stoerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Jij wou gaan stunten?
Gaan we met zijn 2 met die onderbroeken op ons hoofd bier kopen![]()
Of zo aan tafel koffie drinken in Eindhoven
Mietje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow ik deed alleen maar stoer![]()
hou het bij de worstebroodjes![]()
Zet ik deze op en doe ik ook mee:quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Jij wou gaan stunten?
Gaan we met zijn 2 met die onderbroeken op ons hoofd bier kopen![]()
Of zo aan tafel koffie drinken in Eindhoven
check je AT nu eens danquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mietje!
Ik moest net lachen.. ik zie jouw post in het GAM meet topic..(BoF! FTW) en ik denk. ff "das waar" posten.. DONE
Ik kijken bij active topics en zie dat er nieuwe reacties zijn in het gay topman topic. Ik had daar gepost "Schande!"
en wat post IJS daarop.. "das waar"
![]()
.
HELD!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zet ik deze op en doe ik ook mee:
[afbeelding]
quote:
Als het maar geen stringen worden, dat gaat zo vast zitten tussen die konthaarklitten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Mr_Baus het volgende:
De BoF! emblemen kunnen ook op onderbroeken bevestigd worden!![]()
![]()
Lachen man! Beffen Baffen Boffen
Ik zal eens kijken voor een knappe BoF! ondergoed lijn, in NL Woodland natuurlijk met logo en ruim genoeg om je PKM met patroonhouders in kwijt te kunnen.
Misschien is voor de bunnyhoppers onder ons zo'n playboy bunny staartje achterop ook wel leuk.
we komen mischien wel samen veer en ik hadden eigenlijk al iets staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe de vakantie was. En waarom kom Veer niet, ze vond het nog zo leuk dat ik ook kwam![]()
Dat moet je ook waxen gek! én je ster bleken!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het maar geen stringen worden, dat gaat zo vast zitten tussen die konthaarklitten.
![]()
Je draait doorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef Mr_Baus het volgende:
De BoF! emblemen kunnen ook op onderbroeken bevestigd worden!![]()
![]()
Lachen man! Beffen Baffen Boffen
Ik zal eens kijken voor een knappe BoF! ondergoed lijn, in NL Woodland natuurlijk met logo en ruim genoeg om je PKM met patroonhouders in kwijt te kunnen.
Misschien is voor de bunnyhoppers onder ons zo'n playboy bunny staartje achterop ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |