quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ons gemiddelde per dag is hetzelfde![]()
nu ga ik naar huis, doei tot morgen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerst gerbuikte ik altijd buttpluggen, maar die buttankers blijven een stuk beter vastzitten![]()
Baus neemt zijn hometrainer mee, kan die gelijk wat stroom opwekken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef jpjedi het volgende:
Lol..
Lies en ik hadden het over het overnachten in de Ardennen na het airsoften. Ik zei: wanneer we nou geen onderdak kunnen krijgen ergens dan gaan we toch camperen?
Wat denk je dat het antwoord was van Lies:
Dat kan toch niet, hoe moet ik dan mijn elektrisch opblaasbaar luchtbed opblazen?
JP:![]()
Ben je gek.. Ik McGuyver gewoon iets in elkaar met wat ijzerdraad en een tube tandpasta.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Baus neemt zijn hometrainer mee, kan die gelijk wat stroom opwekken..![]()
Aansluiten op een sinasappel het het bedjte stroomt vol..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ben je gek.. Ik McGuyver gewoon iets in elkaar met wat ijzerdraad en een tube tandpasta.![]()
je hebt ook van die pompjes voor in de autoquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:54 schreef jpjedi het volgende:
Lol..
Lies en ik hadden het over het overnachten in de Ardennen na het airsoften. Ik zei: wanneer we nou geen onderdak kunnen krijgen ergens dan gaan we toch camperen?
Wat denk je dat het antwoord was van Lies:
Dat kan toch niet, hoe moet ik dan mijn elektrisch opblaasbaar luchtbed opblazen?
JP:![]()
Groene stroomquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Aansluiten op een sinasappel het het bedjte stroomt vol..
Da's mooi nieuws..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:11 schreef jpjedi het volgende:
stelletje kampeerders hier!!
Maar nog wat, We zijn vandaag naar het ziekenhuis in Malle (B) geweest en Lies hoeft niet onder het mes!! Dus ze is er gewoon bij met full-package voor de 19e mei..![]()
![]()
![]()
En vrijdag is deze jongen bij Renault F1 in Enstone (UK).
Mijn gas is wel heel licht ontvlambaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Mr_Baus het volgende:
ik heb een shitload aan greengas mee, Jorrit neemt een shitload aan methaangas mee (zegt ie).. Dat luchtbed komt wel vol..
Ze zit te bellen, zal ze zo ff laten posten. Gaat vanzelf over in ieder geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's mooi nieuws..
Maarreh, is het probleem in ene opgelost dan ofzo??
Wij leveren accumulatoren aan bijna alle Formule 1 teams en zo ook Renault. Nu ben ik 2 dagen op reis met collega`s als technical sales support mee en toevallig moeten we ook langs Renault. Wij hebben een aparte afdeling voor Rally, racing en aeronautics.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef staticdata het volgende:
wat ga je bij renault doen JP?
Waarschijnlijk borrelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef staticdata het volgende:
wat ga je bij renault doen JP?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef KaiN het volgende:
Frank!!!!! Je bent populair!!!!!!! :p
Heb ik je toch over msn gezegd... pomp, praxis, autoshop whatever...Tis GVD een fucking lampje, Geen Ferrari-blok..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Ok ik heb dus gezien dat het vervangen van m'n knipperlicht extreem simpel is, alleen nu de vraag, waar koop ik zo'n ding? Bij de Gamma?
die auto kan heus wel harder als 50 hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik je toch over msn gezegd... pomp, praxis, autoshop whatever...Tis GVD een fucking lampje, Geen Ferrari-blok..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Straks op nu.nl
Man laat eigen auto uitbranden door verkeerd wisselen knipperlicht
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik je toch over msn gezegd... pomp, praxis, autoshop whatever...Tis GVD een fucking lampje, Geen Ferrari-blok..![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Straks op nu.nl
Je link werkt niet goed..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Straks op nu.nl
Als het goed is welquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook bij de Gamma?Dat is het dichtst bij
uiteraard, maar dat is vanzelfsprekendquote:
Maar iets dat vanzelfsprekend is hoeft nog niet waar te zijn..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat is vanzelfsprekend
das waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar iets dat vanzelfsprekend is hoeft nog niet waar te zijn..
Nee ik denk het niet, ze verkopen er iig accu's, ruitenwissers, vloeistofjes etc.. ze zullen er echt ook wel lampjes hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef ursel het volgende:
[..]
De grote vraag is nu natuurlijk, is Frank voor niets naar de Gamma gegaan, dankzij jou..
Nee want als het niet is dan is het niet goed. Als het goed is kan het dus niet niet zijn.quote:
Ik ga er nu heen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef ursel het volgende:
[..]
De grote vraag is nu natuurlijk, is Frank voor niets naar de Gamma gegaan, dankzij jou..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
Denk daar maar eens over na. Nu weer rondje hardlopen
Ik verwacht eerder zo'n antwoord van het zeer vakkundige personeel van de Gammaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Frank: "goedenavond, hebben jullie hier ook knipperlichtjes?"
Gamma kerels: "muahhahahahahahahah!"
BoF!: Roflmao!!!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder zo'n antwoord van het zeer vakkundige personeel van de Gamma:
Als u nu de schakelaar omzet, dan gaat hij aan, zet je hem nogmaals om, dan gaat die uit. Doe je dat achter elkaar, dan knippert het lampje.
Is dat wat u zoekt..
Grote mond? Meelopen!quote:
Ja? echt joh??quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef Suikermais het volgende:
297
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |