Een beetje creatief zijn is goed voor de geestquote:
En tis weer eens wat anders een flikker licht laten we maar zeggen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een beetje creatief zijn is goed voor de geest![]()
Ja da's op zich niet handig als je te laat bent, aangezien we wel allemaal aanwezig moeten zijn tijdens de start.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
we komen mischien wel samen veer en ik hadden eigenlijk al iets staanalleen komen we als we samen komen rond 21:00 pas (weet niet of dit verder een probleem is)
anders kom ik alleen en ben ik wel op tijd![]()
Nee gek! Dat is voor homo's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat moet je ook waxen gek! én je ster bleken!
Leuk! Hoe was de vakantie verder? Nog excursies gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Sickert het volgende:
Foto's Rhodos
http://veer24.spaces.live.com
De NIssan Micra Tour.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk! Hoe was de vakantie verder? Nog excursies gedaan?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef Sickert het volgende:
Foto's Rhodos
http://veer24.spaces.live.com
ik slaap lief he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07183/Photo0033.jpg]afbeelding][/url]
ze doen altijd mij peste!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef IJsmuts het volgende:
arme kevin, net lekker terug en dan gelijk iedereen die oude foto weer tevoorschijn![]()
Kom je ook biermeeten op 3 Juni in Utrecht?quote:
Is niet pesten, is gewoon omdat ze zo opelkaar lijken.quote:
quote:
Priusquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is niet pesten, is gewoon omdat ze zo opelkaar lijken.
Ikkan ook een andere posten en dan is het wel pesten
Beetje categorietje prius
Toch niet een waarvan het knipperlicht 2x zo snel knipperde toch..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is niet pesten, is gewoon omdat ze zo opelkaar lijken.
Ikkan ook een andere posten en dan is het wel pesten
Beetje categorietje prius
2x zo snel is wel kinkyquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Toch niet een waarvan het knipperlicht 2x zo snel knipperde toch..
Krijg je van zo'n GroenLinks mobiel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
Toch niet een waarvan het knipperlicht 2x zo snel knipperde toch..
quote:
dat dacht ik wel ja!quote:
Kun je m dan zo opvoeren dat ie wel 90km/u haalt?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je m dan zo opvoeren dat ie wel 90km/u haalt?
Ik heb even zitten kijken, maar die Anderson hoort andersom!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet gewoon een relais van een ford GT turbo intercoller erindoen. die lopen standaard 300km/ph op 15 volt
![]()
Ah! Daar heb ik er nog een paar van liggen!quote:
owja, die had je nog over toen je die luchtankers ging halen of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! Daar heb ik er nog een paar van liggen!
Juist ja!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef IJsmuts het volgende:
owja, die had je nog over toen je die luchtankers ging halen of niet?
mm lekker koud bierquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:29 schreef Mr_Baus het volgende:
OK... waar is het bier?
Heb jij nog luchtankers liggen dan? Ik kreeg van de week een offerte aanvraag van Dr. Snuggles, maar wij zijn los.quote:
eerst gerbuikte ik altijd luchtpluggen, maar die luchtankers blijven een stuk beter vastzittenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heb jij nog luchtankers liggen dan? Ik kreeg van de week een offerte aanvraag van Dr. Snuggles, maar wij zijn los.
Hij ook blijkbaar, anders zal ie geen ankers nodig hebben denk.
1 voor jou 1 voor mijquote:
jah die zien er lekker uit he?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1 voor jou 1 voor mijProost ouwe Muts ouwe pijp!
Dat ligt eraan.. op gebakken lucht blijven ze niet zo goed haken, maar veranker je toevallig aan een luchtkasteel ofzo dan zit je goed vast!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerst gerbuikte ik altijd luchtpluggen, maar die luchtankers blijven een stuk beter vastzitten![]()
das waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.. op gebakken lucht blijven ze niet zo goed haken, maar veranker je toevallig aan een luchtkasteel ofzo dan zit je goed vast!
Zelfs niet met trekken en rukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef IJsmuts het volgende:
krijg het dan maar es los, gaat je niet lukken![]()
ik heb er pas 2290quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef IJsmuts het volgende:
6500
is momenteel het aantal posts van mij op Fok!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |