Aaahhh het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef dekkered het volgende:
slecht
Klopt, maar was ook best wel heel lang. Ben je weer helemaal genezen verklaard?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Had je toch gezegd dat ik een poosje niet kon komen omdat ik ziek was:)
en kom je dan ook nog airsoften?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben je weer helemaal genezen verklaard?
Geen problemen hier met Hi...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meer mensen met een KPN Hi Abbo die geen netwerkverbinding krijgen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrienden van mij hebben er ook last van....zal wel Zuid-Holland-ZuidDordrecht zijn....
Nee want collega die in Puttershoek woont heeft er ook last vanquote:
Is dat niet net zo'n gehucht dan..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want collega die in Puttershoek woont heeft er ook last van
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is waar
maar dan lijt hij niet genoeg
Puttershoek is vlak bij Schenkeldijk. Mijn nichtje woont daarquote:
quote:
Hey, ik sta naakt met lingerie aan. En ben geil.....moet ik nog meer doen dan?quote:
In dezelfde kamer gaan staan en dat niet via een forum vertellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef MLPValley het volgende:
Hey, ik sta naakt met lingerie aan. En ben geil.....moet ik nog meer doen dan?![]()
oe das een goeie tipquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
[..]
In dezelfde kamer gaan staan en dat niet via een forum vertellen?
das nie naakt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hey, ik sta naakt met lingerie aan. En ben geil.....moet ik nog meer doen dan?![]()
foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Eerlijk oversteken; dan moeten die Friese foto's ook komenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
foto's
relais vervangenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is als je linker knipperlicht 2x zo snel knippert als de rechter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Puttershoek is vlak bij Schenkeldijk. Mijn nichtje woont daar
En als die vriend van jou in Puttershoek werkt zal hij zeker bij de Campina werken aan de lopende band![]()
Euh... minder met links rukken en meer met rechtsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is als je linker knipperlicht 2x zo snel knippert als de rechter?
Dat krijg je er dus van als je een Groen Links navigatie systeem in een Prius zet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is een beveiliging betekend dat 1 van de 2 knipperlichten aan de linkerkant niet meer werkt, lampje moet dus vervangen wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
echt waar? geilquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef Viro het volgende:
Als ursel niet met de pics komt doe ik het wel![]()
Hij woont toch maar 803 meter verder op van mijn huis![]()
![]()
Ik heb gekeken en het lampje werkt. Al gaat ie 2x zo snel als andersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dit is een beveiliging betekend dat 1 van de 2 knipperlichten aan de linkerkant niet meer werkt, lampje moet dus vervangen worden![]()
Jammer met een zekering doet hij het helemaal niet meerquote:
alle 2 de knipperlichten doen het? heb je een lampje aan de zijkant op de deur/voorpaneel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en het lampje werkt. Al gaat ie 2x zo snel als anders
@ Ferdi: kop houwe.
Dus t knipperlicht gaat sneller knipperen als t niet meer werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef MLPValley het volgende:
Dit is een beveiliging betekend dat 1 van de 2 knipperlichten aan de linkerkant niet meer werkt, lampje moet dus vervangen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |