ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
op de b00tLAN ga ik lekker worstebroodjes eten![]()
Met familie enzo, maargoed de nieuwe rage op BoF server: claymores op je eigen spawnpoints neerzetten, ik spawn en ik word geteamkilled door een claymore van een sniper uit mijn eigen teamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
The Wiz als in de musical?Leuk man!
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:36 schreef Mr_Baus het volgende:
En zou er dit jaar ook niet iets zijn als een BoF! WRC Duitsland meet?![]()
Het is mid augustus, die rally.. Maar dat moeten we wel doorzetten hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
We kunnen een echt BoF meet pagina op gaan zetten man
Niet te vergeten de Herman Finkers meet
Count me inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is mid augustus, die rally.. Maar dat moeten we wel doorzetten hoorDat is echt kicken!
Gezellig met een biertje en een hapje langs de kant, en dan juist op een punt waar de auto's lekker dik de ALS in gaan. Dan is het net een oorlogsgebied
![]()
Herman Finkers moet ik ook bij wezen, wanneer is dat?quote:
Kaart verkoop begint over een week ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Herman Finkers moet ik ook bij wezen, wanneer is dat?
ja ik doe niet zo hard posten vandaag. bier is verder goed en slapen ook okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Next subject dan maar; hoe zit het met bier drinken en slapen mbt de nieuwe airsofties.?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja ik doe niet zo hard posten vandaag. bier is verder goed en slapen ook ok
Nee joh plannen zin 180 graden anders. Over t precieze slapen heb ik nog geen duidelijkheid, zal m vandaag nog eens mailen en een beetje pushen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef Mr_Baus het volgende:
lekkere wazige neger van me
De vraag is natuurlijk waar we dat gaan doen? Is dat nog steeds little creek of zijn er nu andere plannen?
Ligt allemaal aan de prijs, datum tijd etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Kaart verkoop begint over een week ofzo.
Ik kan de kaarten voor een bepaalde groep mensen wel voorschieten dus als je meewilt moet je even roepen dan bestel ik de kaarten direct. Denk dat Jorrit ook wel meewil. Misschien Di3ki3? Ik denk JP ook wel (maar ja die is weg) en misschien IJs ook? Ursel?
"De perspremière staat al wel vast: op donderdag 25 oktober in de Schouwburg in Nijmegen. De kaartverkoop in Nijmegen start op 8 mei aanstaande. De speellijst wordt zo spoedig mogelijk op www.finkers.nl gepubliceerd, inclusief de startdata voor de kaartverkoop per theater. Tot aan de zomer staan er geen voorstellingen gepland."
Ik stel voor om een zaal ergens om en nabij Utrecht te pikken.
Als spammer heb ik toch ook wel recht op mijn pauzes om mijn bammekkes op te eten..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Nu ben ik gewoon vrij heh, IJsmuts is er, Ursel is er, FJD is er.. Waarom gaat het zo langzaam? Of ligt dat aan mij![]()
Next subject dan maar; hoe zit het met bier drinken en slapen mbt de nieuwe airsofties.?
das waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Als spammer heb ik toch ook wel recht op mijn pauzes om mijn bammekkes op te eten..
Ken wel tig keer das waar achter elkaar hier neer plompen, maar dan krijg ik onetwijfeld ijsmeis op m'n dak..
Ik denk dat je ergens rond de 30,- per kaart moet rekenen. Datum zal eind volgend jaar, begin nieuwe jaar zijn maar de speellijsten komen vanzelf binnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
Ligt allemaal aan de prijs, datum tijd etc.
Wil heel graag en Sanne zal dan ongetwijfeld ook wel mee gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
jawel, want ik vond het zelf ook wel een verdomd grappige opmerking
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
In wat voor auto, patsertje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Stefan740 het volgende:
Rijd ik net vrolijk op de A12, flitsinformatie op de a12 bij 111.8
Fuck waar zit ik, 111.9 fuck REMMEN
en vrolijk rijden we weer verder op de cruise met 140![]()
140 haal ik nog wel in m'n ma d'r Corsa dus 140 is geen patsenquote:
Dus je hebt ¤60 boete??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Stefan740 het volgende:
Rijd ik net vrolijk op de A12, flitsinformatie op de a12 bij 111.8
Fuck waar zit ik, 111.9 fuck REMMEN
en vrolijk rijden we weer verder op de cruise met 140![]()
oh yeah... !!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
dI3ki3 wil vast ook wel mee naar de WRC Meet
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Donderdag, 16. Augustus
Vrijdag, 17. Augustus
Zaterdag, 18. Augustus
Zondag, 19. Augustus
Hmm WRC-rally .... super gaaf .. ben er 3x geweest ... maar eeh ... kans op mijn ex is iet wat erg grootquote:
Tis niet dat je met BoFers van het formaat Dekkered, Razorback, Morph of Sickert op stap gaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef BattleLies het volgende:
Maar ja ... met jullie om me heen durf ik wel .. alleen .. wij gaan in principe 1 augustus naar India!!!
?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis niet dat je met BoFers van het formaat Dekkered, Razorback, Morph of Sickert op stap gaat![]()
Dat de gemiddelde lengte en bouw van de vier namen die ik noemde het niet echt redden bij de lengte en bouw van Jorrit, Di3ki3, IJs en ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:04 schreef dekkered het volgende:
?
zijn jullie dan zo klein?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde lengte en bouw van de vier namen die ik noemde het niet echt redden bij de lengte en bouw van Jorrit, Di3ki3, IJs en ik
Ik denk dat hij de andere kant op reed lieverd dus net geen boete heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |