Klopt. Topic 1 is namelijk dicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
wist je dat je geen 2x das waar achter elkaar kan posten in 1 topic?
Zoals ik zei, door je beperkte rechten..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zal wel door mn avatar komen denk ik
morguh lies![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Pssjtttt.. proost, klok klok klok klok![]()
BURP!!!!
Ik ben echt helemaal het mannetje vandaag. Ik dacht net, ik trek ff een korte broek aan.. Is echt al 8mnd geleden ofzo dat ik een korte broek aanhad. Dus ik pak korte broek uit de kast, trek hem aan.. haal ik 120 euro uit de kontzak
![]()
![]()
![]()
Schitterend! Ik begon de dag al met een lach, maar ik lig nu werkelijk helemaal dubbel![]()
vanavond een bezopen Baus op TS!![]()
ga je nu ook lekker grillworst kopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Pssjtttt.. proost, klok klok klok klok![]()
BURP!!!!
Ik ben echt helemaal het mannetje vandaag. Ik dacht net, ik trek ff een korte broek aan.. Is echt al 8mnd geleden ofzo dat ik een korte broek aanhad. Dus ik pak korte broek uit de kast, trek hem aan.. haal ik 120 euro uit de kontzak
![]()
![]()
![]()
Schitterend! Ik begon de dag al met een lach, maar ik lig nu werkelijk helemaal dubbel![]()
vanavond een bezopen Baus op TS!![]()
das raarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik zei, door je beperkte rechten..
Die zal je wel verspeeld hebben hiero door al dat gespam..
Ik kwam van Lowlands, had nog 300,- (gulden) over en die had ik in m'n slaapzak gestopt. Ik vond het al zo vreemd dat het geld weg was maar goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:44 schreef ursel het volgende:.. Dat zijn altijd de goede berichten.. Zo ook ooit eens 50 euro gevonden in een jas die ik net weg wou gooien..
Een hele dikke!quote:
Ik zou m voor je meenemen maar ik heb de poule alsnog gewonnenquote:
neem hem mee met airsoftenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou m voor je meenemen maar ik heb de poule alsnog gewonnen
owja feli enzo!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel heeft dan weer de FOK! voetbalmanager gewonnen
voor bij het Airsoften heb ik al een andere worst voor jequote:
worstebroodjes zijn ook wel lekker jah. als ik jullie kom ophalen neem ik er wel wat mee, hebben we lekker wat voor onderwegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt smikkelen en smullen!![]()
Koud is niet lekker man.. en met een brandertje in de auto klooien is ook niet chique. Ik ga ff kijken of ik heaters kan fixenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
worstebroodjes zijn ook wel lekker jah. als ik jullie kom ophalen neem ik er wel wat mee, hebben we lekker wat voor onderweg![]()
opwarmen en dan mee in foliequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Koud is niet lekker man.. en met een brandertje in de auto klooien is ook niet chique. Ik ga ff kijken of ik heaters kan fixen![]()
Zo, jij tikt aardig wat biertjes gemiddeld per week wegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Algemeen
Aantal jaren Actieve drinker 11 --- Das niet mis
Aantal Weken Actieve drinker 572 --- Zo, zo, zeker niet mis.
Totaal Aantal Biertjes Gedronken 40040 --- Tjongejonge!!!!!
Totale aantal liter gezopen. 10010 --- Das een hoop!
Qua Geld
Totaal te veel betaald ¤ 10.010,00 --- Zo, das zonde. Je bent genaaid!
Qua Spullen
Apple Ipods Nano 4GB 57 --- Das toch lekker...
Breedbeeld LCD 7 --- So DAS lekker kijken
Qua bier en zo
Hoeveel biertjes heb jij nog te goed?? 5561 --- Je zou het op 1 avond moeten drinken.
Hoeveel meters bier is dat? 428 --- Zo, had je niet verwacht hè.
Hoeveel porties bitterballen is dat? 2002 --- Dat is even veel als 39 jaar lang elke week een portie bitterballen.Met mosterd graag!!!!
Aantal taxiritjes naar huis (in de stad) 400 --- Oef!
Aantal Kikkertjes 200200 --- Ongelooflijk lekker, maar wel misselijk
![]()
![]()
The Wiz als in de musical?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:48 schreef 3lmo het volgende:
Dronken Baus mis ik dan weer vanavond, ben vanavond in Utrecht naar The Wiz, ook wel leuk...
Gisteravond heel gaaf feest gehad, waar ik nu nog de gevolgen van onderga... (hoofdpijn)
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo, jij tikt aardig wat biertjes gemiddeld per week weg![]()
Wat heb ik gewonnen??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel heeft dan weer de FOK! voetbalmanager gewonnen
Weinigquote:
Ut zal me niets verbazen als die ook zoveel kikkertjes wegeet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo, jij tikt aardig wat biertjes gemiddeld per week weg![]()
Ik geloof wel goed. Kan het vanaf hier niet checken..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef BattleLies het volgende:
@ fer! Feli met dat voetbalgeneuzel he
Heb je nou al wat meer info over slapen en airsoften??
Kan jij eens op je rekening kijken of mijn broertje toevallig al betaald heeft??
thx!!
@ Ursel; hoest met de vrouw??
Jottum.. wat een eer.. Ga me er nu alvast op voorbereiden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
je mag de volgende poul opzetten
doe maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Jottum.. wat een eer.. Ga me er nu alvast op voorbereiden..
ik eet geen kikkertjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ut zal me niets verbazen als die ook zoveel kikkertjes wegeet..
Flatout 2 Curlingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |