ik weet niet meer hoe ik heettequote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh hoor, jij niet![]()
Wat was/is je ingame nickname ?
Volgens mij kan je je nickname terug vinden door ingame, je emailadres in te vullen, ipv van je nicknamequote:
quote:ik heb bf2 en bf2142 maar ik speel het nooit
Wel als je niet heel gauw een andere avater neemt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:37 schreef Straatneger het volgende:
[..]
nee, dat duurt me te lang om een rang te krijgen.
Moet ik nu optyfen uit het topic?
Daar zijn er meer van hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:41 schreef Straatneger het volgende:
ik heb bf2 en bf2142 maar ik speel het nooit
Ik denk dat je geld bij moet leggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:27 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat ik misschien mijn bf2142 toch maar eens moet gaan verkopen anders..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef IJsmuts het volgende:
jessus wzt ben ik nog steeds dronken man, kan toch niet, schaam me dood joh![]()
schwatzenegert ruled!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, cableguy was ook langs geweest dit weekend, gelijk eraser + raw deal gekeken![]()
Tis fucking 9 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:57 schreef Mr_Baus het volgende:
schwatzenegert ruled!Ik ga bier halen! I'll be back!!
![]()
Bij ons gaan de supermarkten open om 0800 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis fucking 9 uurIk denk niet eens dat er wat open is omdat het "maandag" is
maar serieus baus, je zit nu gwoon aan het bier?? had je gister niet meer kunnen drinkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bij ons gaan de supermarkten open om 0800 uurJe weet toch!
Slapen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Je moet beginnen waar je gisterenavond mee gestopt bent toch
Hier waren de supermarkten gisteren anders gewoon open hoor..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis fucking 9 uurIk denk niet eens dat er wat open is omdat het "maandag" is
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:19 schreef ursel het volgende:
Slapen..![]()
Stil hoekje op zijn werk gaat zoeken..
das waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
tja, het leven is geen bitterbal
Da's waar...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist je dat je geen 2x das waar achter elkaar kan posten in 1 topic?
Da's niet waar..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist je dat je geen 2x das waar achter elkaar kan posten in 1 topic?
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das wel waar![]()
en de stats, ik voorzie een slechte notering voor mijzelf
Nu nog niet, ik moet eerst patat etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar serieus baus, je zit nu gwoon aan het bier?? had je gister niet meer kunnen drinken![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef BattleLies het volgende:
Jahaaaa! Er is een foto! Al is hij door de donkere ruimte niet heel erg mooi qua licht .. hij is er wel!
[afbeelding]
We hebben nu dus ook het album, die enorm gaaf is geworden! Dus degene die het leuk vinden om hem te zien: kom maar langs!!!! Hier alvast een voorproefje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nu nog niet, ik moet eerst patat etenik denk dat rond 1045 uur het eerste biertje er wel in kan
![]()
Mooie dag vandaag! Zonnetje schijnt al goed, paar mooie mevrouwuh gezien daarnet. Bier ligt in de koeling, frituurpan staat aan
LANG LEVE DE KONINGIN!!
oh nee.. naja.. op BoF! dan maar![]()
Anders bekijk je mijn post nog eens goed..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een leven
![]()
@ ursel, dat kan echt niet, probeer het dan joh
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef ursel het volgende:
Da's waar...
Ik zal jullie ff wakker schudden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
idd ursel
Wij zijn wel wakker, ben jij het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal jullie ff wakker schudden..
Ik heb 2x gepost, dat is waar.
Daarna 1x da's niet waar..
Doe je het weer foutquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:33 schreef ursel het volgende:
Zo, en nu niet lullen. Je hebt gewoon te weinig rechten op Fok!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |