Waarom?quote:Oh ja en tvp
Fixedquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom?Je FFVV trailer telt al als TVP
Ik kan niks latenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe bevalt de PSP Wessiej?Kon je het niet weer laten om 'm toch maar te gaan halen
Welke spellen heb je eigenlijks erbij gekocht?
Serieus mijn PSP heb ik al sinds oktober niet meer aangeraakt. Het wordt echt tijd voor nieuwe titels, Killzone: Liberation, GTA Vice City Stories, Ratchet and Clank: Size Matters, MGS: Portable Ops
. Arrrgh zoveel vette games, maar o zo weinig tijd
.
Hmmmz, ben ik ook wel benieuwd naar dan. Mocht het zo zijn, I'm inquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Apekoek het volgende:
via ebay vind ik memory pro duo sticks van 4 gb voor 10 euro, shipping vanuit hong kong of VS, ze hebben 99% goede feedback, is zoiets te vertrouwen? of gaat dit nergens over?
wat ook geinig is dat deze logge 4gb jongequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmz, ben ik ook wel benieuwd naar dan. Mocht het zo zijn, I'm in.
Vet nepquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Apekoek het volgende:
via ebay vind ik memory pro duo sticks van 4 gb voor 10 euro, shipping vanuit hong kong of VS, ze hebben 99% goede feedback, is zoiets te vertrouwen? of gaat dit nergens over?
naja, 55 euro is het goedkoopst te verkrijgen 4gb pro duo in nederland, hong kong is natuurlijk de koeken bakker wat chips/geheugen betreft, dus kan best, het kost daar geen reet. en 8 gb pro duo is ook al een tijdje uit. alleen let wel, er is vaak 20 euro verzend kosten om het vanaf daar, hier naar toe te krijgen. en nog iets, hij heeft een goede/positieve feedback van 99% van honderden/duizenden afgehandelde zaken.quote:
een namaak MS, nouja, who cares? als het maar werkt, 4 GB bevat, en niet na 1 dag kappot gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik lees ook vaak over "neppe" MS's die het wel gewoon doen op diverse PSP fora.
Maar je kan niet gewoon korte filmpjes vanaf het internet krijgen?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de winkels. 'UMD' heten ze dan
Video.google.com heeft de mogelijkheid daartoequote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet gewoon korte filmpjes vanaf het internet krijgen?
heb mijne al 4 maandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
een namaak MS, nouja, who cares? als het maar werkt, 4 GB bevat, en niet na 1 dag kappot gaat.
Hoe? Met het RSS kanaal?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Video.google.com heeft de mogelijkheid daartoe
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Well ladies and gentlemen, the Hanheld GOTY for 2007 has just arrived:
FF VII: Crisis Core Trailer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel heb jij betaald? ook 4gb?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb mijne al 4 maanden
doet het perfect hoor![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Apekoek het volgende:
iets verder kijken dan je neus lang is hè....quote:Op donderdag 19 april 2007 18:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe? Met het RSS kanaal?
Ik zoek gewoon filmpjes die ik op mijn memory schijf kan zetten en dan overal kan kijken, zonder internet verbinding.
quote:Objectlocatie: Shang Hai, China
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef Apekoek het volgende:
maar er staat bijna overal 30 euro verzend kosten bij....
Mijn dank is zeer groot!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:29 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
iets verder kijken dan je neus lang is hè....
http://video.google.com/videoplay?docid=1043542152159620498
bij de meeste filmpjes heb je de optie om te downloaden, bij de dropdown box voor psp/ipod kiezen en de mp4 file in je VIDEO map pleuren.
hij stond al wel tussen de torrents, dus ja!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Slappy het volgende:
Is Mgs portbale ops al uit?
hehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:28 schreef Slappy het volgende:
Ik bedoel in de winkel.
TorrentsIso's op je Psp
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:28 schreef Slappy het volgende:
Ik bedoel in de winkel.
TorrentsIso's op je Psp
![]()
onzin, speel(de) wel eens van diverse genre(niet mijn genre) spellen, ook die me op voorhand niks aan leken. maar die kunnen achter af best leuk uitpakken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of ie op de PS3 versie lijkt is nog niet bekend, die is er nog niet namelijk.
En als je niet van een bepaald genre houdt moet je de game in dat genre niet spelen natuurlijk.
Disgaeaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
White Base pack + game voor 169 euro bij Bart Smit online![]()
Must resist.
- 50 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel gaat de camera kosten en wat zijn de specs, opties, en beperkingen?
Pink Base Pack + 32Mb memory 159,99 euro bij de Dynabyte vanaf vandaag ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Must resist.
Je bent precies mannelijk genoeg Gijsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik v oel me niet mannelijk genoeg om met een roze PSP te gaan lopen Webby
Meeste mensen denken daar blijkbaar anders over. Ik was net in Hilversum en had de laatste alweer. Een valuepack 10 euro goedkoper dan een base pack, daar geven mannen hun trots voor opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik v oel me niet mannelijk genoeg om met een roze PSP te gaan lopen Webby
je wil zeggen dat kerels die rose voor hun zelf kopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Meeste mensen denken daar blijkbaar anders over. Ik was net in Hilversum en had de laatste alweer. Een valuepack 10 euro goedkoper dan een base pack, daar geven mannen hun trots voor op
Ben me er in aan het verdiepenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Must resist.
LocoRoco, Killzone, Daxter, Sid Meier's Pirates!, Lemmings, OutRun 2 en Metal Slug Anthology zijn tot nu toe mijn meest gespeelde games.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Chocobo het volgende:
Ben me er in aan het verdiepenMega coole games voorbij zien komen. God of War, MGS portable Ops, Syphon nog wat,... 2 GTA games, die Vakyrie Profile dingen,... toekomstige releases als Disgaea, Final Fantasy Tactics en Castlevania.
........... pfffffffff,... en net zie ik die Crisis Core trailer,.......... OMG FFVIIdat laatste stuk met die gameplay,........
Wat een rare gamesmaak heb je ook hequote:Op zondag 6 mei 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
LocoRoco, Killzone, Daxter, Sid Meier's Pirates!, Lemmings, OutRun 2 en Metal Slug Anthology zijn tot nu toe mijn meest gespeelde games.
Ik vind dat het wel meevalt, het is in het begin ff wennen maar daarna vind ik het best lekker spelen eigenlijk, mis alleen wel een 2e analoge stick.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
PSP: op het scherm na een waardeloos onpraktisch design, maar wel een aantal hele coole games.
Allemaal coole games toch?quote:
quote:
MGS Portable Ops speelt zich na 3 af,.... ziet er erg cool uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Allemaal coole games toch?GTA en MGS speel ik wel op mijn PS2.
Tactische RPG van de makers van o.a. Rogue Planet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Chocobo het volgende:
Ziet er heel cool uit,... RPG ofzo?
Portable Ops trekt me niet zo, allemaal korte missie waarbij je vijandelijke soldaten moet ontvoeren (gotta catch'em all). En de bediening schijnt niet zo handig te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Chocobo het volgende:
MGS Portable Ops speelt zich na 3 af,.... ziet er erg cool uit.
Euh, is het niet exact omgekeerd?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Portable Ops trekt me niet zo, allemaal korte missie waarbij je vijandelijke soldaten moet ontvoeren (gotta catch'em all). En de bediening schijnt niet zo handig te zijn.
Ik heb hier wel Metal Gear Acid liggen, die schijnt erg goed te zijn.
Nee joh gekkiequote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel Metal Gear Acid liggen, die schijnt erg goed te zijn.
Bedankt voor de tip. Ik heb hem net bestelquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Must resist.
Vind hem zwart toch wat cooler,.... die aanbieding hebben ze niet hequote:Op maandag 7 mei 2007 17:05 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb hem net bestelmet Killzone Liberation
.
Wat leuk, ik heb een eigen mening en volg niet het kuddegedrag.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee joh gekkie. MGS Portable Ops is duidelijk de 'echte' MGS waar de fans lange tijd om schreeuwden. Geen brakke gameplay door het gebruik van een kaartsysteem
. Portable Ops is duidelijk hetgene waar we op zaten te wachten aldus de recensies.
Volgens mij niet, voor mij is wit wel handig aangezien mijn broertje een zwarte heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind hem zwart toch wat cooler,.... die aanbieding hebben ze niet he?
MGS acid (1 en 2) zijn zo slecht nog niet, ok ik geef toe het is anders maar toch wel spannend. MGS portable ops vind ik een lichte teleurstelling door die brakke controls. MGS acid is vooral tactisch plannen doordat je een beperkt aantal kaarten hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb een eigen mening en volg niet het kuddegedrag.
Neemt u mij niet kwalijk Strolie. Ik was gewoon even benieuwd hoe je erbij kwam dat Acid erg goed schijnt te zijn. That's allquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb een eigen mening en volg niet het kuddegedrag.
Ja joh, bedoelde het niet lullig hoor!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Neemt u mij niet kwalijk Strolie. Ik was gewoon even benieuwd hoe je erbij kwam dat Acid erg goed schijnt te zijn. That's all. Vrede?
Alrightquote:Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja joh, bedoelde het niet lullig hoor!
Misschien had ik moeten uitleggen dat ik turn-based tactische games erg leuk vindt.
Ik heb hem, maar moet ook zeggen dat ik geen ps2 heb dus nog nooit echt een andere Rachet and Clank spel gespeeld heb, maar hij is wel geinig ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alright.
Heeft iemand Ratchet and Clank: Size Matters (ik noem maar geen Klein is Fijn want dat klinkt zo afgezaagd) al in bezit? Ik zou het spel twee maanden geleden al importeren, maar dat is er dus nog steeds niet van gekomen
. Heb wel weer zin in een platformer
.
http://www.bashers.nl/2007/05/gamen_met_de_echte_wereld.phpquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef ExTec het volgende:
Weet iemand of er in NL of europa uberhaupt van die PSP hotspots zijn?
Met MGS Portable Ops schijnen er wel leuke dingen bij te komen.
Gisteren GoW2 uitgespeeld,... klok stond op 23 uurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Na het hebben gespeeld van God of War II verlang ik nog meer naar God of War. Dit keer voor de PSP
![]()
[afbeelding]
Batterij gaat bij mij een uurtje of vier mee. Hangt er vanaf hoe intensief een spel de UMD-drive gebruikt. Must-have accessoire zijn een USB-kabel (al kon ik die van mijn camera gebruiken) en een groter geheugenkaartje (allees voor saves en demo's is 512 MB zat).quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Chocobo het volgende:
De PSP is overal nu 169 euro toch? Denk dat ik hem voor mijn vakantie toch ga halen. Hoe lang gaat de standaard battery mee en zijn er bepaalde must have accessoires voor nodig?
en uurtje of 8 gaat de batterij mee als je de spellen vanaf je memory stick speeltquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Batterij gaat bij mij een uurtje of vier mee. Hangt er vanaf hoe intensief een spel de UMD-drive gebruikt. Must-have accessoire zijn een USB-kabel (al kon ik die van mijn camera gebruiken) en een groter geheugenkaartje (allees voor saves en demo's is 512 MB zat).
Nee, he? Die van mij is nog geen half jaar oud, kan ik die weer gaan verkopen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Morgen sony's gamers-day, dan word vast het Re-Design van de PSP getoont![]()
zijn er niet al foto's/afbeeldingen van uitgelekt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Dat weet ik niet? Mag ik ze zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zijn er niet al foto's/afbeeldingen van uitgelekt?
Zover ik weet zijn er niet eens flauwe geruchten over een PSP redesign, verwacht ook niet dat die gaat komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Nee, het is een tijdje geleden officieel bevestigdquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn er niet eens flauwe geruchten over een PSP redesign, verwacht ook niet dat die gaat komen.
quote:
Weet je hoe groot die dan zou worden?quote:
Bij Sony op de E3 hebben ze gezegt dat ze een robuster model wouden hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die dan zou worden?![]()
Sony heeft al gezegd dat ze niet op het scherm willen inleveren namelijk...
[afbeelding]
50 euro voor een 1,3 megapixel cam vind ik best leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:29 schreef Quyxz_ het volgende:
1.3 megapixel vind ik te weinig, dus ik ga hem neit kopen. Wel een redelijke prijs.
Nou het is nu morgen, waar blijft dat redesign?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG
Deze, Disgaea en Final Fantasy Tactics.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef Chocobo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)amers-Day-event.html
Jeanne d'Arc
Ja dat was op 538 ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij was dat toch niet op 538 he![]()
wist je toch wel dat er ook een blauwe psp's waren![]()
Niks dus, denk ook dat het nog wel even duurt voordat er een redesign komt. Misschien betekend het ook alleen maar dat de hardware intern veranderd (iets beter scherm, efficientere UMD drive, zuinigere processor) en that´s it.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Nou het is nu morgen, waar blijft dat redesign?
Gefeliciteerd! Games erbij nog?quote:
Jazeker! Ik heb erbij:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Games erbij nog?
Loco Roco is iig een aanrader
Nope. Als het een nieuwe psp is zou ik hem maar snel omruilenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:55 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb een PSP met firmware 3.11 geloof ik
Had het geupgrade om Ratchet&Clank te spelen
Is dit nog te downgraden maar 1.50?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja dat was op 538 ja.! Ik wist dat van die blauwe PSP's niet nee.
EEE is een beetje een tegenvallerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb erbij:
Tekken
Killzone
Riiiiidge racer 2 ()
Daxter
Verder heb ik nog een PSP game liggen die ik ooit bij de PU had gewonnen (Every Extend Extra) dus voorlopig ben ik wel even zoet. Neemt niet weg dat ik Loco Roco ook interessant vind.
en ik 4Gb, leuk voor forse spelletjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef SEMTEX het volgende:
Net een 2Gb kaartje aangeschaft voor 36 euro. Nu kan ik tenminste wat forse filmpjes kijken op mijn PSP.
Ik heb EE (waar EEE op gebaseerd is) gespeeld en dat vond ik wel leuk. Jammer dat EEE zo tegenvalt dan. Maarja ik heb binnenkort toch nog 4 games (en waarschijnlijk MGS: Portable Ops die ik er naar alle waarschijlijkheid bij koop) waar ik me op uit kan leven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EEE is een beetje een tegenvallerHet leek me onwijs cool, maar verveelt na de eerste eindbaas alhelaas.
ratchet & clankquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef Lunar het volgende:
Hmm.. Ik zoek nog een simpel spelletje voor mijn PSP ala Loco Roco en Luminus II. zo eentje die je eventjes in de trein kan spelen, simpel edoch leuk. Suggesties?
Dat is sie toch alquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Al wat meer bekent over de nieuwe PSP? De oude zal dan wel goedkoper worden neem ik aan?
misschien moet je hier eens kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar zijn ze momenteel het goedkoopst?
Dat mag niet hè.quote:En zijn ze allemaal te downgraden zodat je gedownloade spellen kunt spelen?
Officieel is er nog niets bekend over een re-design dus voorlopig komt die ook nog niet uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Ahhh overal 169 dus. Wanneer komt die nieuwe versie uit? Want dan zal de oude versie nog wel goedkoper worden.
ergens dit jaar komt gran turismo mobile uit echt tof zijn die spellenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef Dibble het volgende:
lijkt me wel vet ding, ik denk dat ik voor de zomer ook maar 1tje haalzijn er trouwens nog mooie racespellen ervoor dan die een beetje goed speelbaar zijn en tevens mooi uitzien?
Bron?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef DR161 het volgende:
wat is eigenlijk de maximale bandbreedte van het memorystickslot ben nl van plan een nieuw kaatrje te halen en als de max bv 10 is haal ik niet een van 20 mb/s natuurlijk
[..]
ergens dit jaar komt gran turismo mobile uit echt tof zijn die spellen![]()
Sega maakt ong. de meeste games voor de PSP, deze maand CRUSH, daar kijk ik naar uitquote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
De releasedate van GT mobile wordt toch elk seizoen gewoon met 3 maanden bijgesteld?
Dus zo rond juli wordt de release date Q1 2008, rond Oktober wordt het Q2 2008. Het is een soort Duke Nukem 3D 2
Maakt Sega eigenlijk nog PSP games? Ik zou Panzer Dragoon wel willen zien op de PSP.
Bij bart smit nu in ieder geval voor 169,- inc een game.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:15 schreef Dibble het volgende:
hoeveel kost het apparaat bij de mediamarkt dan>?![]()
Almere: 199 base pack + ratchet & clank (twv 54,99)quote:Op zondag 20 mei 2007 23:15 schreef Dibble het volgende:
hoeveel kost het apparaat bij de mediamarkt dan>?![]()
100%quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef signom het volgende:
En mijn vriendin aan LocoRoco, ook al had ze die binnen een dag uitgespeeld
ja maar snap er nog weinig van, heel erg herhalend.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft iemand Pirates al?
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft iemand Pirates al?
Weet niet hoe dit er uit ziet, maar ik zie regelmatig PSP games vanuit een devkit op een pc monitor en dat ziet er echt niet uit. PSP games zijn gewoon niet gemaakt om op een groot scherm te bekijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef ukga het volgende:
http://www.psxshop.nl/adaptor-psp0181-p-1760.html
heeft iemand ervaring met die?
is de kwaliteit een beetje goed op je tv?
Right ..quote:Some sort of pyramid grows from the base, with a precision lens and mirror system at the top, capturing the image and light, in a similar way a scanner or camera would.
Niet zover ik weet, en ik weet hoe ik zelf ben met het aanschaffen van dit soort dingen dus ik ga er niet van uit dat je luistert, maar ... je wil echt je PSP scherm niet op een normale tv zien, trust me. De kwaliteit is echt heel matigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
hm ja dat idee had ik dus ook al dat het ruk zou zijn.
Zijn er wel andere oplossingen? zonder je psp omtebouwen
Ik weet niet of je het weet, maar de normale resolutie van een tv verschilt niet zo heel veel met het PSP schermpje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:02 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Niet zover ik weet, en ik weet hoe ik zelf ben met het aanschaffen van dit soort dingen dus ik ga er niet van uit dat je luistert, maar ... je wil echt je PSP scherm niet op een normale tv zien, trust me. De kwaliteit is echt heel matig
Ik heb dus een soort gelijk ding van Blaze PSP2TV.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
hm ja dat idee had ik dus ook al dat het ruk zou zijn.
Zijn er wel andere oplossingen? zonder je psp omtebouwen
Ik weet niet of je het weet, maar het gaat niet om het verschil in resolutie. Het gaat er om dat je het beeld enorm uitvergroot waardoor je duidelijk de matige kwaliteit van veel textures en dergelijke ziet. PSP games zijn gewoon niet gemaakt om op een tv te spelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar de normale resolutie van een tv verschilt niet zo heel veel met het PSP schermpje.
dat snap ik ook wel, je moet gewoon blij zijn met wat je dan krijgt. ik bedoel het zal niet hetzelfde zijn als een PS2.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar het gaat niet om het verschil in resolutie. Het gaat er om dat je het beeld enorm uitvergroot waardoor je duidelijk de matige kwaliteit van veel textures en dergelijke ziet. PSP games zijn gewoon niet gemaakt om op een tv te spelen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Slappy het volgende:
Iemand al Driver 76 gespeeld?
Lijkt me wel dope game
quote:Driver '76 needs to have the keys and car taken away from it before it does harm to PSPs everywhere. Idiotic police AI, an extremely short story mode, useless collectables, weak on-foot combat and appalling load times all conspire to make this the weakest installment in the franchise. Don't do this to yourself if you need a racer or action title; there's plenty of games on the PSP that will appease you better than this one.
dat is het totale verhaal inderaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer je de beelden van de GPU rechstreeks naar TV poort zal de kwaliteit best mee kunnen vallen, inderdaad omdat de resolutie niet zoveel lager is dan PAL.
Maar een TFTtje via een camera naar een scherm sturen geeft natuurlijk een kutkwaliteit.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik hoorde dat de PSP veel langer met z'n baterij doet als je spellen speelt via een geheugenstick ipv via een schijf. Klopt dat? En zo ja hoeveel langer gaat hij dan mee?
Dat mag niet besproken worden op FOK!.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:
En is elke nieuwe PSP te flashen naar een oudere firmware?
Waarom niet? Het downgraden van de fireware is niet iligaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag niet besproken worden op FOK!.
Lange discussie geweest, ik stond aan "jouw" kant, maar het mag niet helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom niet? Het downgraden van de fireware is niet iligaal.
Hier mag het inderaad niet besproken worden wat jammer is inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom niet? Het downgraden van de fireware is niet iligaal.
Werkt bij mij perfect hoor. En ik gebruik ook PS3 Video, werkt ook perfect. Wat voor probleem heb je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
WAT een baggerprogramma, dat PSP Video. Zelfs daarmee lukt het niet. Heb ik eindelijk een forse geheugenkaart, kan ik er nog geen donder mee.
Ik kan omzetten wat ik wil, maar mijn PSP geeft constant aan dat de data niet herkend wordt. Er staat een mp4-bestandje en een theme in een mapje en he maakt niet uit hoe we de bestandsnaam noemen, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Werkt bij mij perfect hoor. En ik gebruik ook PS3 Video, werkt ook perfect. Wat voor probleem heb je?
Ik geloof niet dat je vriend dat erg leuk gaat vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb een PSP van een vriend geleend en ik wil graag de firmware voor hem updaten. Hoe doe ik dat precies? Vanuit de PSP zelf of moet ik op m'n PC iets downloaden en dat op de PSP zetten?
Edit:
Laat maar zitten, ik heb de knop al gevonden
psp-media.nl is wel een beetje een kleuterforum, maar ze hebben wel een aantal goed tutorials online staan. Mocht je je er aan willen wagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat hele Homebrew gebeuren maar niks vind. Snap het niet echt en ben bang dat ik mijn PSP verneuk. Kan misschien wel niet,.... of wel,... maar heb er gewoon geen verstand van.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:17 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je vriend dat erg leuk gaat vinden![]()
idd, de kans dat je hem verneukt is 't mij niet waard. Bovendien mekkeren bijna alle nieuwe spellen om de laatste FW. Gisteren 3.40 alweer gedownload.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat hele Homebrew gebeuren maar niks vind. Snap het niet echt en ben bang dat ik mijn PSP verneuk. Kan misschien wel niet,.... of wel,... maar heb er gewoon geen verstand van.
Is denk ik echt het beste. Officieel gezien kunnen we straks ook wel films kijken of PSone games spelen via de juiste kanalen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
idd, de kans dat je hem verneukt is 't mij niet waard. Bovendien mekkeren bijna alle nieuwe spellen om de laatste FW. Gisteren 3.40 alweer gedownload.
Gratis?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Officieel gezien kunnen we straks ook wel films kijken of PSone games spelen via de juiste kanalen.
Meer een figure of speech zeg maarquote:
Kan zelfs via je psp, ga naar de psp bookmark in je pspbrowser en klik daar op demos.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Even voor mijn beeldvorming. Klopt het nu dat je ook demo's van PSP games kan downen via de PSstore of dat nog niet? Of op een andere manier? Er staat me zoiets bij namelijk.
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Kan zelfs via je psp, ga naar de psp bookmark in je pspbrowser en klik daar op demos.
Je moet je dan nog wel registreren.
Ja,... is een instelling net als bij de PS3,... UMD auto-start off zetten ergens bij systeem instellingenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Is het mogelijk om bij het opstarten van je PSP niet meteen een UMD op te laten starten als deze erin zit?
Ik gebruik dat standaard witte hoesjes wat erbij zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef Chocobo het volgende:
Wil de PSP meenemen op vakantie, maar zie door het grote aanbod cases gewoon niet wat nu de juiste keuze is. Wil de PSP goed beschermt meenemen maar er moeten ook wat umd's in kunnen. Iemand tips?
Ik kan het bij systeeminstellingen nergens vinden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... is een instelling net als bij de PS3,... UMD auto-start off zetten ergens bij systeem instellingen
Mn vriendinnetje heeft zo'n alu koffertje, ziet er niet uit, maar de PSP is goed beschermd en je kan er 4 UMD in meenemen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef Chocobo het volgende:
Wil de PSP meenemen op vakantie, maar zie door het grote aanbod cases gewoon niet wat nu de juiste keuze is. Wil de PSP goed beschermt meenemen maar er moeten ook wat umd's in kunnen. Iemand tips?
Lees de handleiding anders even. Het staat er opzeker in.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan het bij systeeminstellingen nergens vinden.
Dan moet je denk ik upgradenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan het bij systeeminstellingen nergens vinden.
Ik heb geen hoes meegekregen. Was een base packquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn vriendinnetje heeft zo'n alu koffertje, ziet er niet uit, maar de PSP is goed beschermd en je kan er 4 UMD in meenemen.
Persoonlijk zou ik gewoon voor de meegeleverde hoes gaan en de UMD in hun eigen hoesje. Meer ruimte, maar stijlvoller.
Het makkelijkst is gewoon om in de winkel te vragen wat ze hebben en daar een keuze uit te maken. Tis toch persoonlijk wat het mooist/fijnst is.
De allerbeste is Playgear van Logitech!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb geen hoes meegekregen. Was een base pack
Wat lukt niet? Kun je de files uberhaupt zien op je PSP? Of lijkt het alsof je video folder leeg is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan omzetten wat ik wil, maar mijn PSP geeft constant aan dat de data niet herkend wordt. Er staat een mp4-bestandje en een theme in een mapje en he maakt niet uit hoe we de bestandsnaam noemen, maar het lukt gewoon niet.
Kaartje is net nieuw.
Tegenwoordig kan je een gebrickte PSP weer terug draaien. Ik heb de mijne (wel met enig zweet) van 2.80 naar 1.5 naar 3.10 OE-A en uiteindelijk naar 3.40 OE-A' geupgrade.quote:idd, de kans dat je hem verneukt is 't mij niet waard. Bovendien mekkeren bijna alle nieuwe spellen om de laatste FW. Gisteren 3.40 alweer gedownload.
Daar zal het wel aan liggen, bij een vriend (met hogere firmware) zie ik het nu namelijk wel staan.quote:
Is het nu zo dat je die PS1 spelltjes niet full-screen kan spelen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef Chicobo het volgende:
knip
Speel zelf me complete Playstation 1 collectie erop (gewoon me originele cd's geript,..geen zin meer om me Psone aan te sluiten), ziet er fantastisch uit.
knip
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:10 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Is het nu zo dat je die PS1 spelltjes niet full-screen kan spelen?
Tja, ik heb zelf alleen dat ik soms vergeet dat ik m´n PSP op standby heb gezet omdat ik het de dagen daarna te druk heb met andere dingen. Kom ik vervolgens terug bij m´n PSP na twee weken, is de accu leegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef Chicobo het volgende:
Trouwens een pluim voor de 'soft' power functie van de PSP. Nooit meer wachten op een savepunt maar gewoon uitzetten en bijv. 2 dagen meteen weer verder bij hetzelfde punt [afbeelding]
Voor mij ook handig omdat ik s'ochtends voordat ik naar werk ga 5 minuten gamequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelf alleen dat ik soms vergeet dat ik m´n PSP op standby heb gezet omdat ik het de dagen daarna te druk heb met andere dingen. Kom ik vervolgens terug bij m´n PSP na twee weken, is de accu leeg. Vind de functie verder wel vooral handig als je veel met het openbaar vervoer reist. Ik woon zelf in Madrid en je ziet hier ontzettend veel mensen met PSP´s, ook dat ze ze dragen met keycords om hun nek. Lijkt me niet echt comfortabel maar ja
. En hier op het eind van de straat waar ik woon zie je ´s avonds, vaak als ik net uit m´n werk kom, twee jongens tegen een muurtje leunen die echt altijd staan te multiplayeren, echt een grappig gezicht.
Thanks voor je etui post. Zal dimplus eens mailen. Oh,.... en ik ben echt stinkend jaloers dat je FFVII en Xenogears kan spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Jawel
Je hebt 4 scherm modi,
Normaal; nomale ratio, maar veel zwart eromheen
Standaard; dito, maar iets meer ingezoomd
Zoomen; zoomed een stuk meer in
Volledig; volledig beeld maar rekt wel je beeld uit, bij sommige games zie je daar weinig van maar bij andere is het geen porem.
Er is geen vaste modi voor een spel, kijken welke het beste isBijv. bij FFVII is zoomen het beste, maar weer bij RE1 valt er teveel van de zijkanten af. Gelukkig onthoud de PSP de modi per game
Verder heb je nog zwart waarde aanpassing en een optie om je geluid nog harder te zetten.
Trouwens een pluim voor de 'soft' power functie van de PSP. Nooit meer wachten op een savepunt maar gewoon uitzetten en bijv. 2 dagen meteen weer verder bij hetzelfde punt [afbeelding]
Moet ik even kijken, denk het welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks voor je etui post. Zal dimplus eens mailen. Oh,.... en ik ben echt stinkend jaloers dat je FFVII en Xenogears kan spelenDus Chrono Cross zou het ook doen?
En hoe stel ik dat in? Of zit deze optie niet in de 3.40 OE versies....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:15 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Jawel
Je hebt 4 scherm modi,
Normaal; nomale ratio, maar veel zwart eromheen
Standaard; dito, maar iets meer ingezoomd
Zoomen; zoomed een stuk meer in
Volledig; volledig beeld maar rekt wel je beeld uit, bij sommige games zie je daar weinig van maar bij andere is het geen porem.
Er is geen vaste modi voor een spel, kijken welke het beste isBijv. bij FFVII is zoomen het beste, maar weer bij RE1 valt er teveel van de zijkanten af. Gelukkig onthoud de PSP de modi per game
Verder heb je nog zwart waarde aanpassing en een optie om je geluid nog harder te zetten.
Home button maybe??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
En hoe stel ik dat in? Of zit deze optie niet in de 3.40 OE versies....![]()
quote:
Done, done, done. Allemaal gedaan, PSP blijft zeggen dat het bestanden zijn die hij niet herkent.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:23 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat lukt niet? Kun je de files uberhaupt zien op je PSP? Of lijkt het alsof je video folder leeg is?
Let goed op dat je je geconverteerde files in de juiste map zet. Lees ook dit even:
First, you'll need to create a new directory in the root folder of your memory stick called "MP_ROOT." You'll then need to create a "100MNV01" directory inside the MP_ROOT directory. You'll put your video files in this 100MNV01 directory.
Inside the MP_ROOT folder, create another called 100MNV01.
But wait, before you go copying over files, they need to be named properly! Video files must be named in the format of M4Vxxxxx.MP4 where "xxxxx" is any five-digit number, like 00001 or 01323.
Succes.
30-100 uren aan gameplayquote:- About the development process up to now.
Tabata: Right now we're at about 90% done overall.
Really, only compressing everything to the UMD's capacity is left. Along with compressing we're also deleting unnecessary data as we go, for everyone the final stretch is really intense and we're forcing ourselves through the troubles. (laughs)
- About the volume of the game's story.
Tabata: I think that general play should be around 30 hours.
With getting all of the materia in the missions and going out into Midgar for Sub-Events (Side Quests), when taking those elements into account it will be over 100 hours.
- How does location effect attacking?
To take a step forward in the way that RPGs are played, we decided to go with a more action-oriented style.
If you attack an enemy from behind you give greater damage, and it's fun to take an advantageous position where the movement and characteristics of magic change.
In the end, it's similar to the fun element added to the FF series with the ATB System.
-Is CC the end of the Compilation works?
Tabata: Well it seems like the end, but it is nothing more than fourth installment. When the compilation will end depends on what Nomura and Kitase decide upon.
-In the Closed Mega Theater, regarding Cloud's shout at the end.
Everyone who knows about FFVII's History... absolutely they will recognize that portion of the game. Regarding the depiction of that portion, everyone felt really strongly that there was no way that we could avoid showing that portion. With that scene "No, no, you have to show it" was the message we got.
- Regarding CC's packaging
Nomura: It will be special and there will be a "wonderful" extra edition.For now, please wait for an announcement.
* With in CC, "Loveless" is a drama from FF7 based upon an original work. It has an important meaning to Genesis, and is an important keyword in the story as a whole.
* Limit Breaks will level up. When the level is high, the amount of tension indicated by the amplitude of the waves on the chart will increase the power.
* Shisune is a guest character who first appeared in BC since in is assumed that the timing of CC and that game overlap. Before her appearance in BC what Shisune was working on was never shown, and it turns out that she was involved with CC's Soldier Disappearance Incident.
* CC moves to where the events occur, and within those areas events and battles take place.
* CC's size is unlike that of other handheld games.
* SP comes from an energy based on magic. You obtain some for each monster you defeat, and other than battles it is also used in the formation of Materia.
* When two materia are joined together you have the option to combine them (Synthesis)
* Some of the music being arranged for CC obviously takes it roots in the original melodies from FFVII. That was Ishimoto's idea. Of course, CC will have original music as well.
* Each character will have a special memory fragment related to them. There is a high probably that will be present in the Reels.
* Summon monsters are able to be used so long as you possess the item associated with them, changing random Reels to represent the summon.
Ken je niet iemand anders met ook een PSP? Misschien dat die persoon al eerder heeft geprobeerd filmpjes er op te zetten? Had je graag geholpen maar ja, ik woon in Madridquote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Done, done, done. Allemaal gedaan, PSP blijft zeggen dat het bestanden zijn die hij niet herkent.
,.......................... tering,... krijg zo'n zin in dit spel. Eigenlijk 'de' reden dat ik een PSP heb gekocht.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Shitload aan info van Crisis Core![]()
[..]
30-100 uren aan gameplay![]()
GOTY, GOTY, GOTY![]()
niemandquote:Op zondag 27 mei 2007 14:37 schreef Hijacking het volgende:
ik zit ook te denken om een psp aan te schaffen
ben alleen bang
- er over een jaar ofzow alweer een nieuwe console is van playstation
- ik de controles van gta niet snel genoeg doorkrijg
- en doordat ik alles orri wil houden het me veel geld kan kosten
weet iemand nog een aanbieding van een psp met gta ?
- er over een jaar ofzow alweer een nieuwe console is van playstationquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Shitload aan info van Crisis Core![]()
[..]
30-100 uren aan gameplay![]()
GOTY, GOTY, GOTY![]()
Test drive unlimited! geweldig! heel hawai in je binnen zak!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:35 schreef H.Flick het volgende:
Mijn PSP ligt nu al meer dan een jaar stof te verzamelen. De laatste game die ik gekocht heb ik Liberty City Stories. Omdat ik nu best veel met de trein reis (elke dag 2 uur) lijkt het me een goed idee de boel eens af te stoffen.
Welke games zijn er allemaal uitgekomen sinds Liberty City Stories die de moeite waard zijn?
Als je toch besluit hem niet te gaan gebruiken dan heb ik wil interesse in je PSPquote:Op maandag 28 mei 2007 10:35 schreef H.Flick het volgende:
Mijn PSP ligt nu al meer dan een jaar stof te verzamelen. De laatste game die ik gekocht heb ik Liberty City Stories. Omdat ik nu best veel met de trein reis (elke dag 2 uur) lijkt het me een goed idee de boel eens af te stoffen.
Welke games zijn er allemaal uitgekomen sinds Liberty City Stories die de moeite waard zijn?
Formateer je memory stick in je PSP , deze maakt de juiste mappen dan aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Done, done, done. Allemaal gedaan, PSP blijft zeggen dat het bestanden zijn die hij niet herkent.
hey dankje voor je antoordenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
- er over een jaar ofzow alweer een nieuwe console is van playstation
geen idee,... misschien een nieuwe versie,... geen nieuwe handheld denk ik.
- ik de controles van gta niet snel genoeg doorkrijg
Lijkt me sterk
- en doordat ik alles orri wil houden het me veel geld kan kosten
Yep
Liberty City is in de US iets van 14 euro,... hier zou die rond de 19 komen. Base pack is 169,... er is geloof ik geen aanbieding ofzo. Bart Smit heeft iets van 169 + spel.
Kan!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:22 schreef liquid-orange het volgende:
M'n handjes beginnen een beetje te jeuken om alsnog weer een PSP aan te schaffen. Ik heb m'n oude PSP een kleine 4 maan geleden verkocht, maar nu de PSP ook nog eens goedkoper geworden is jeukt het wel weer.![]()
Is er ook iemand die de PSP i.c.m. de PS3 gebruikt?
Op mijn PC heb ik Nero Home staan. Ik kan daarmee wireless films streamen naar de PS3 (alleen wat wel bagger is is dat na 30 minuten ongeveer het beeld niet meer helemaal syncroon loopt met het geluid). Kan ik ook filmpjes streamen naar de PSP met Nero Home?
Kan ik mijn muziek vanaf de HDD van de PS3 ook streamen naar de PSP?
Lijkt me wel handig als ik in de tuin zit.
Is die actie er nog steeds dan? Want volgens mij was dat alleen een actie die je via internet kon bestellen. En volgens mij kon je alleen een witte PSP krijgen tijdens die actie. Ik wil het liefst gewoon een zwarte.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:22 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hey dankje voor je antoorden![]()
Bart Smit heeft inderdaad 169 + spel alleen tekken of loco roco lijken me leuk daarvan
Miss psp kopen + tekken en gta morgen![]()
Ah... nice.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:36 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Kan!
Remote play heet dat. Dan neemt in principe de PSP de PS3 over en kan je met je PSP op je PS3 browsen. Dus ook filmpjes bekijken en muziek luisteren. Gamen gaat (logisch) niet
Believe me, maar ik zou écht voor de witte gaan. De zwarte front maakt de PSP misschien wat stylisher, maar vergeet niet dat de vingerafdrukken zó opvallenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Is die actie er nog steeds dan? Want volgens mij was dat alleen een actie die je via internet kon bestellen. En volgens mij kon je alleen een witte PSP krijgen tijdens die actie. Ik wil het liefst gewoon een zwarte.
Ok, maar is die actie er nog? Voor mij maakt het toch niet zoveel uit of er een spel bij zit of niet, want ik ben toch niet van plan om spellen voor dat ding te gaan kopen. Ik download ze wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Believe me, maar ik zou écht voor de witte gaan. De zwarte front maakt de PSP misschien wat stylisher, maar vergeet niet dat de vingerafdrukken zó opvallen. Ik heb zelf de witte en die ziet er nog steeds zo goed als nieuw uit. Maar goed jij moet de keuze maken.
Nu ook gedaan. Had hem eigk vanuit de winkel meteen in mn PSP gedaan, maar die gaf al wel de juiste mappen aan. ga het met dat nieuwe gedownloade programma van je nog eens proberen en dan hoop ik écht dat het luktquote:Op maandag 28 mei 2007 11:12 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Formateer je memory stick in je PSP , deze maakt de juiste mappen dan aan.
Gebruik dan PSP video express om een mpeg'je om te zetten. Zou gewoon moeten werken, bij mij in ieder geval
Ik heb de afgelopen pagina's niet doorgespit, maar welke actie? Het enige wat ik weet is dat de PSP in prijs is verlaagd en een adviesprijs van 169 euro heeft.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ok, maar is die actie er nog? Voor mij maakt het toch niet zoveel uit of er een spel bij zit of niet, want ik ben toch niet van plan om spellen voor dat ding te gaan kopen. Ik download ze wel.
Heb je toevallig ook een link naar een zwarte PSP op de site van Freerecordshop? Ik kan hem namelijk niet vinden.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen pagina's niet doorgespit, maar welke actie? Het enige wat ik weet is dat de PSP in prijs is verlaagd en een adviesprijs van 169 euro heeft.
Maar een aantal voorbeelden:
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Bij beide packs zitten geen memory sticks bij, maar die dingen kosten geen drol meer. Misschien een handige site om prijzen onderling te vergelijken, www.budgetgaming.nl
Ik heb nog steeds geen van beidequote:Op maandag 28 mei 2007 13:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Welke is trouwens beter?
- Gta: liberty city stories
- GTA Vice City Stories
Klikquote:Op maandag 28 mei 2007 13:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een link naar een zwarte PSP op de site van Freerecordshop? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Nette prijs jaquote:Op maandag 28 mei 2007 13:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Is dit een leuke aanbieding?
http://www.memoryshop.nl/(...)ction-pack-2-gb.html
Je moet je PSP eerst een paar uren opladen ja, dat is wel zo verstandig. De oordopjes zitten alleen bij de standaard White Pack naar mijn weten, maar dat staat wel achter op de doos.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:50 schreef Hijacking het volgende:
Zit serieus te denken om vandaag naar de media markt te gaan en dat ding te halen
dit is toch een saaie middag
moet je trouwens dat ding ene tijd in het stopcontact doen voordat je hem kan gebruiken
en zitten er oordopjes bij ?
Goede tip om die bij Bol.com te halenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:52 schreef J.Herrer het volgende:
Je moet hem wel eerst opladen voordat je hem kan gebruiken ja
Of je speelt tijdens het opladen
Bij de basepack zitten geen oordopjes bij, maar je kan gewoon standaard oordopjes gebruiken
Weet je zo of ze de zwarte versie nog hebben????quote:Op maandag 28 mei 2007 13:50 schreef Hijacking het volgende:
Zit serieus te denken om vandaag naar de media markt te gaan en dat ding te halen
dit is toch een saaie middag
moet je trouwens dat ding ene tijd in het stopcontact doen voordat je hem kan gebruiken
en zitten er oordopjes bij ?
Hier zijn de sticks ook lekker geprijsdquote:Op maandag 28 mei 2007 13:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Hmm ff kijken dan maar. Ik had een waardebon van 10 euro bij Bol.com en ik wilde daar de PSP halen/ Alleen de levertijd van de PSP is daar 2 tot 3 weken. Dus dat gaat hem niet worden. Geheugen is bij Bol.com ook al zo duur.
Ik ben op dit moment bezig met GTA:VCS en ik heb soms echt zitten te schateren om Lance Vance.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen van beide![]()
.
GTA: Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Maar van wat ik hoor schijnt LCS de betere keuze te zijn. Persoonlijk zou ik eerder voor Vice City Stories kiezen puur vanwege de heerlijke sfeer plus soundtrack![]()
zo:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik las ergens dat er navigatie op de PSP in aantocht is. Iemand die hier meer over weet? Hoe gaan ze dat doen met de GPS?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hij is trouwens ook al te koop voor maar 44 euro:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bh-49-en-70-1mij.html
Sonyquote:This item is not available for shipping to
European Union
Iceland
Liechtenstein
Norway
Ik bedoel de PSP zelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, de Makro heeft die nog niet. Volgens mij geen enkele winkel in Europa omdat ie simpelweg nog niet uit is hier.
Goede vraagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef Slasher het volgende:
Wellicht wil ik een psp aanschaffen, is die nieuwe firmware nog te modden?
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=12620quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Naar de Makro geweest.... En je raad het al. Alleen de roze versie nog.
Ja joh laten we 'm lekker gaan importeren, wat kan de garantie ons bommen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=12620
Precies, zo heb ik al een jaar of 3 een Japanse PSP.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja joh laten we 'm lekker gaan importeren, wat kan de garantie ons bommen.
Garantiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja joh laten we 'm lekker gaan importeren, wat kan de garantie ons bommen.
Lol is die gewoon uitverkocht over ofzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Hijacking het volgende:
godverdomme overal de psp uitverkocht
- intertoys![]()
- bart smit
- media markt ( 2 verschillende )
- Dixons
Gast bij media markt vertelde mij dat er problemen waren met spullen van Sony
als of je daar gta voor nodig hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Ben van plan met PSP te downgraden, alleen heb ik dan GTA LCS nodig. Kun je aan de buitenkant van het spel zien of het de "patched" of unpatshed" versie is? En zo ja, waar staat dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |