quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja dat was op 538 ja.! Ik wist dat van die blauwe PSP's niet nee.
EEE is een beetje een tegenvallerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb erbij:
Tekken
Killzone
Riiiiidge racer 2 ()
Daxter
Verder heb ik nog een PSP game liggen die ik ooit bij de PU had gewonnen (Every Extend Extra) dus voorlopig ben ik wel even zoet. Neemt niet weg dat ik Loco Roco ook interessant vind.
en ik 4Gb, leuk voor forse spelletjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef SEMTEX het volgende:
Net een 2Gb kaartje aangeschaft voor 36 euro. Nu kan ik tenminste wat forse filmpjes kijken op mijn PSP.
Ik heb EE (waar EEE op gebaseerd is) gespeeld en dat vond ik wel leuk. Jammer dat EEE zo tegenvalt dan. Maarja ik heb binnenkort toch nog 4 games (en waarschijnlijk MGS: Portable Ops die ik er naar alle waarschijlijkheid bij koop) waar ik me op uit kan leven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EEE is een beetje een tegenvallerHet leek me onwijs cool, maar verveelt na de eerste eindbaas alhelaas.
ratchet & clankquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:08 schreef Lunar het volgende:
Hmm.. Ik zoek nog een simpel spelletje voor mijn PSP ala Loco Roco en Luminus II. zo eentje die je eventjes in de trein kan spelen, simpel edoch leuk. Suggesties?
Dat is sie toch alquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Al wat meer bekent over de nieuwe PSP? De oude zal dan wel goedkoper worden neem ik aan?
misschien moet je hier eens kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar zijn ze momenteel het goedkoopst?
Dat mag niet hè.quote:En zijn ze allemaal te downgraden zodat je gedownloade spellen kunt spelen?
Officieel is er nog niets bekend over een re-design dus voorlopig komt die ook nog niet uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Ahhh overal 169 dus. Wanneer komt die nieuwe versie uit? Want dan zal de oude versie nog wel goedkoper worden.
ergens dit jaar komt gran turismo mobile uit echt tof zijn die spellenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef Dibble het volgende:
lijkt me wel vet ding, ik denk dat ik voor de zomer ook maar 1tje haalzijn er trouwens nog mooie racespellen ervoor dan die een beetje goed speelbaar zijn en tevens mooi uitzien?
Bron?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef DR161 het volgende:
wat is eigenlijk de maximale bandbreedte van het memorystickslot ben nl van plan een nieuw kaatrje te halen en als de max bv 10 is haal ik niet een van 20 mb/s natuurlijk
[..]
ergens dit jaar komt gran turismo mobile uit echt tof zijn die spellen![]()
Sega maakt ong. de meeste games voor de PSP, deze maand CRUSH, daar kijk ik naar uitquote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
De releasedate van GT mobile wordt toch elk seizoen gewoon met 3 maanden bijgesteld?
Dus zo rond juli wordt de release date Q1 2008, rond Oktober wordt het Q2 2008. Het is een soort Duke Nukem 3D 2
Maakt Sega eigenlijk nog PSP games? Ik zou Panzer Dragoon wel willen zien op de PSP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |